اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140206087460323428
در دسترس نیست

مزایای سرمایه گذاری در کشور گرجستان چیست؟

کد: 140206087460323428

، (اخبار رسمی): سرمایه‌گذاری در گرجستان یکی از راه‌های اخذ اقامت این کشور بوده که فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری خارجی و تجربه اقامت این کشور محسوب می‌شود.

مزایای سرمایه گذاری در کشور گرجستان چیست؟
مزایای سرمایه گذاری در کشور گرجستان چیست؟

سرمایه‌گذاری در خارج از کشور، خصوصا کشورهای اروپایی معمولا بازدهی بیشتری در مقایسه با سرمایه‌گذاری در ایران به همراه دارد. در طی سال های اخیر، به دلیل مشکلات اقتصادی متعدد در ایران، بسیاری از ایران به دنبال راهی برای سرمایه گذاری در خارج از کشور هستند. اما طبیعتا سرمایه گذاری در یک کشوری که از آشنایی کافی با آن برخوردار نیستید، فرایند سخت‌تری بوده و نیاز به آگاهی و دانش کافی خواهد داشت. کشور گرجستان امروزه یکی از مقاصد پرطرفدار برای مهاجرین ایرانی محسوب می شود. این کشور اوراسیایی از اقتصادی رو به پیشرفت برخوردار بوده و دولت آن روش‌های متعددی را برا اخذ اقامت توسط اتباع خارجی ارائه کرده است. سرمایه‌گذاری در گرجستان یکی از راه‌های اخذ اقامت این کشور بوده که فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری خارجی و تجربه اقامت این کشور محسوب می‌شود.

مزایای سرمایه‌گذاری در گرجستان

سرمایه‌گذاری در خارج از کشور طبیعتا مزایای زیادی به همراه دارد. گرجستان با ایجاد تغییر و تحولاتی در قوانین جذب مهاجر در طی سال‌های اخیر، توانسته مسیر پیشرفت کشور خود را هموارتر سازد و به همین علت می‌توان گفت که سرمایه‌گذاری در گرجستان مزایای زیادی را برای سرمایه‌گذاران به همراه خواهد داشت.

اخذ اقامت گرجستان

امکان اخذ اقامت گرجستان یکی از اصلی ترین مزایای سرمایه گذاری در این کشور محسوب می شود. در واقع امکان اخذ اقامت یک کشور از طریق سرمایه‌گذاری، نه تنها باعث می‌شود سرمایه‌گذاران دلیل برای هزینه کردن در یک کشور خارجی داشته باشند، بلکه حس امنیت سرمایه‌گذاری در آن‌ها ایجاد خواهد شد. از طرفی، گزینه‌های متعددی برای سرمایه‌گذاری بلند مدت در گرجستان وجود دارد؛ بنابراین می‌توانید به راحتی برای آینده‌ای درخشان برنامه‌ریزی کنید.

امکان سرمایه‌گذاری آسان در گرجستان

برای دولت گرجستان، سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت، خصوصا در زمینه‌های علمی و یا ساخت و ساز، بسیار حائز اهمیت بوده و راه‌های متعددی را برای سرمایه‌گذاران فراهم کرده است. سرمایه‌گذاری در کسب و کارهای این کشور می‌تواند سود قابل قبولی را برایتان به همراه داشته باشد که در آینده منجر به رشد چشمگیری خواهد شد. از طرفی، بکر بودن اقتصاد این کشور و عدم وجود رقبای تجاری بزرگ این فرصت را به سرمایه‌گذاران می‌دهد تا در زمینه‌های مختلف، سرمایه‌گذاری موفقی را تجربه کنند.

امنیت بالای گرجستان

امنیت سرمایه‌گذاری در گرجستان و حفظ امنیت انسانی دو مزیت برجسته در این کشور به حساب می‌آیند. افرادی که تجربه سفر یا اقامت در گرجستان دارند، به وضوح می دانند که نرخ جرم و جنایت در این سرزمین به شدت پایین است. به طوری که ممکن است در طول یک سال حتی یک بار هم گزارش دزدی به گوششان نرسد. سیستم قضایی گرجستان به نحوی عمل کرده که حتی در مورد جرائم کمیابی مانند دزدی، و تا جرائم بزرگتر اقتصادی یا کیفری، به طرز مصممانه با قانون‌شکنان برخورد می‌کند. این نکته منجر به این شده که گرجستان در رده‌بندی ده کشور امن جهان جایگاهی دست یابد. از ابتدای سال 2000 تا سال 2022، آمار نشان می‌دهد که سطح فساد اداری، رشوه و جرائم اقتصادی در گرجستان به حدود 120 درصد کاهش یافته است.

اوراسیایی بودن گرجستان

همانطور که در آغاز این متن اشاره شد، گرجستان یک کشور اوراسیایی است که قسمتی از آن در قاره آسیا و قسمت دیگری در قاره اروپا قرار دارد. در واقع می‌توان گرجستان را به‌عنوان یک پل به سوی جهان اروپایی معرفی کرد، که به شما فرصت‌های بی‌شماری در زمینه پیشرفت ارائه خواهد کرد. همچنین، گرجستان به طور پیش‌روی در مسیر تبدیل به یک نیروی اقتصادی در شرق اروپا قرار دارد و احتمال حضور آن در اتحادیه اروپا وجود دارد. با این حال، حتی اگر این اتفاق رخ ندهد، از طریق سرمایه‌گذاری در گرجستان، می‌توانید به استانداردهای زندگی اروپایی دست یابید و به علاوه، یک درگاه به کشورهای اروپایی به دست آورید.

هزینه پایین زندگی در گرجستان

هزینه زندگی در گرجستان در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بسیار ارزان‌تر بوده در حالیکه از بسیاری از استانداردهای اروپا برخوردار است. این کشور را می‌توان در لیست 10 کشور ارزان دنیا برای زندگی قرار داد. از طرفی، میزان مالیات در این کشور بسیار پایین می‌باشد بطوریکه گزارش مجمع اقتصاد جهانی رتبه نهم را از نظر کم بودن مالیات به گرجستان اختصاص داده است. بنابراین می‌توان گفت که بدلیل پایین بودن هزینه زندگی و مالیات، گرجستان برای سرمایه‌گذاری مکان بسیار ایده‌آلی خواهد بود. از طرفی، سرمایه‌گذارانی که قصد اقامت در گرجستان را دارند، می‌توانند بدون دغدغه هزینه‌ها، زندگی مطلوبی را تجربه کنند.

انجام معاملات با دلار

البته این مورد می‌تواند یکی از معایب سرمایه‌گذاری در گرجستان نیز محسوب شود اما باید بدانید که معاملات ملک و خودرو در کشور گرجستان با دلار انجام خواهد شد. این موضوع ممکن است برای ایرانیان کمی مشکل ساز باشد چراکه در طی مدت زمان انجام امور مهاجرت و دریافت ویزا، احتمال نوسان قیمت ارز وجود دارد. اما، بدلیل زمان‌بر بودن پروژه‌های ملک و ساخت و ساز و همچنین دیگر زمینه‌های سرمایه‌گذاری در گرجستان، می‌توان این موضوع را یکی از مزایای آن محسوب کرد، چراکه با گذشت زمان و افزایش نرخ ارز، میزان سرمایه شما نیز افزایش خواهد یافت. برای مثال با خرید ملک در گرجستان می توانید ارزش پول خود را حفظ کرده و امکان دریافت درآمد دلاری از اجاره دادن ملک خود داشته باشید.

دریافت مشاوره رایگان از سیسنوگروپ

سرمایه گذاری خارجی یکی از پر ریسک ترین فعالیت هاییست که هر فردی ممکن است در طول زندگی خود تصمیم به تجربه آن بگیرد. بنابراین برای قدم گذاشتن در این راه باید از افراد متخصص و کاربلد مشورت گرفت تا خطر ریسک آن تا حد قابل توجهی کاهش یابد. مجموعه سیسنوگروپ، با داشتن تیمی متخصص و مسلط به زبان های فارسی، انگلیسی، عربی، روسی و گرجی، از ابتدای فرایند سرمایه گذاری در گرجستان تا دریافت کارت اقامت و تمامی امور مربوط به مهاجرت شما را همراهی کرده و ضمن بررسی شرایط و بودجه شما، بهترین راه‌های سرمایه گذاری را در اختیارتان قرار خواهد داد.

منبع : سیسنوگروپ

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون