اطلاعات تماس
  • 093361*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140206207478122307
در دسترس نیست

راهنمای خرید سرویس چای خوری

راهنمای خرید سرویس چای خوری

کد: 140206207478122307

، (اخبار رسمی): اگر قصد خرید سرویس چای خوری را دارید، خود را برای شروع یک سفر جذاب و چشم‌نواز آماده کنید. این چیزی بیش از فنجان و نعلبکی است و به‌عنوان نمادی از فرهنگ نوشیدن چای در ایران شناخته می‌شود.

راهنمای خرید سرویس چای خوری
خرید فنجان

یک ست چای، جذابیت و زیبایی را به تجربه نوشیدن شما اضافه می‌کند، برای همین در انتخاب آن باید آگاهانه عمل کنید. ست‌های چای متنوعی در بازار موجود است؛ از سرویس‌های چینی تا ست‌های کریستال، هرکدام جلوه‌ای خاص به سینی شما می‌بخشند. اگر به فکر خرید لیوان و سرویس چای خوری هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا نکات مفیدی را با شما به اشتراک بگذاریم.

معرفی جدیدترین مدل‌های سرویس چای خوری

اگر میزبان یک مهمانی هستید یا فقط می‌خواهید یک فنجان چای برای خود سرو کنید، راه‌های زیادی برای بهبود این تجربه وجود دارد. یکی از تاثیرگذارترین راه‌ها، استفاده از یک سرویس چای زیبا است که هرکسی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در این بخش قرار است شما را با جدیدترین مدل‌های سرویس چای خوری آشنا کنیم.

سرویس چای خوری لب طلایی

به‌سادگی نمی‌توان از یک ست چای چینی استخوانی لب طلایی گذشت. این سرویس خاص، ترکیبی از سبک کلاسیک را با جلوه‌ای فلورانسی و نوارهای طلای به نمایش می‌گذارد. با قوری و فنجان‌ها و نعلبکی‌های آن، می‌توانید یک ست کامل داشته باشید و از نوشیدن چای در آن‌ها لذت ببرید. این سرویس، با وجود اینکه ظریف به نظر می‌رسد، اما قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است و دوام بالایی دارد. اگر به فکر خرید فنجان لب طلایی هستید، این سرویس برای شما ایده‌آل است.

ست چای چینی کریستال

با این ست چای، لحظات نوشیدن چای در کنار عزیزان را زیباتر می‌کنید. این سرویس چای چینی کریستال شامل ۱ قوری و ۲ لیوان است که ظاهری کلاسیک دارند، اما به‌همان اندازه شیک و جذاب هستند. بدنه قوری چینی به‌شکل یک موجود فضایی ساخته شده است تا کمی فانتزی را به مراسم چای شما اضافه کند. همچنین این قوری دارای یک در دست‌ساز است که نقوش طلایی و هندسی بر روی آن خودنمایی می‌کند. 

سرویس چای چینی با طرح زنبور عسل

آیا به‌دنبال یک سرویس چای کلاسیک منحصربه‌فرد می‌گردید؟ این ست چای چینی شامل خامه‌گیر، قندان، چهار فنجان چای، چهار نعلبکی و یک قوری است که محبوبیت زیادی پیدا کرده است. طرح زنبور و گل‌های وحشی، آن را از دیگر ست‌ها متمایز می‌کند، به‌خصوص الگوی لانه زنبوری طلایی که این مجموعه گران‌بها و بادوام را به یک ست جذاب و چشم‌نواز تبدیل کرده است. علیرغم اینکه سرویس چای‌خوری چینی با طرح زنبور عسل، دارای الگوی طلایی است و تا حدی شکستنی به نظر می‌رسد، اما قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است. اگر قصد خرید لیوان لب طلایی را دارید، فروشگاه فنجون استور، مدل‌های متنوعی از آن را گردآوری کرده است. با مراجعه به بخش مربوطه می‌توانید از بین آن‌ها، مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ست چای‌خوری گل میخک

این سرویس چینی چای‌خوری چهار نفره با ۱۵ قطعه شامل ۱ قوری، ۱ عدد خامه‌گیر، ۴ بشقاب، ۴ فنجان چای و چهار نعلبکی ارائه می‌شود و به شما اطمینان می‌دهد که می‌توانید مهمانی چای خود را به شایسته‌ترین شکل ممکن برگزار کنید. نقش گل‌های میخک صورتی رنگ به‌همراه پروانه‌ای که روی آن‌هاست، نمایی منحصربه‌فرد و جذاب برای این سرویس چای فراهم کرده است.  با خرید لیوان گل میخک لحظاتی رمانتیک در کنار عزیزان‌تان خواهید داشت.

ست سفالی چای‌خوری با طرح گل آبی

آیا به‌دنبال یک سرویس چای سفالی می‌گردید؟ خرید لیوان و این ست چای باکیفیت و دست‌ساز، یک گزینه ایده‌آل و بی‌نظیر برای شماست. این مجموعه ظروف سفالی خاص با لعاب رنگ‌آمیزی‌شده است که نوشیدنی شما را گرم نگه می‌دارد. همچنین این ست شامل ۲ فنجان، ۱ پارچ خامه‌گیر، قندان، سینی چای بیضی‌شکل و ۱ قوری است که نوشیدن هر فنجان چای را برای شما خاطره‌انگیز خواهد کرد.پ

ست چای‌خوری آلیس

اگر شما یکی از طرفداران پروپاقرص آلیس در سرزمین عجایب هستید، از این ست چای خارق‌العاده لذت ببرید. این سرویس چای‌خوری باکیفیت و فوق‌العاده با سبک بریتانیایی، یک گزینه ایده‌آل برای شماست. ست چینی آلیس، شامل یک قوری، دو فنجان چای و نعلبکی است و در یک جعبه کادویی شیک عرضه می‌شود.

سرویس چای خوری شامل چه اقلامی است؟

اگر به‌دنبال یک سرویس چای‌خوری برای لذت‌بردن از نوشیدنی مورد علاقه خود هستید، ممکن است از خود بپرسید که این سرویس شامل چه اقلامی است. ست چای‌خوری مجموعه‌ای از اقلامی است که برای تهیه و سرو چای استفاده می‌شود. به‌طور معمول، یک سرویس چای ۱ قوری، ۱ خامه‌‌گیر، ۱ قندان و چندین فنجان و نعلبکی را شامل می‌شود. همچنین برخی از آن‌ها ممکن است دارای سینی، صافی چای، چند عدد قاشق چای‌خوری نیز باشند. تعداد و سبک اقلام ممکن است بسته به نوع و منشاء ست چای متفاوت باشد. به‌عنوان مثال، یک ست چای‌خوری ایرانی ممکن است چند عدد فنجان و نعلبکی، یک قوری و یک قندان را شامل شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093361*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل