اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140206217480617514
در دسترس نیست

تلویزیون هوشمند و اسپیکر خانگی دنای برنده شوید!

کمپین آوای پاییزی دنای شروع شد!

کد: 140206217480617514

، تهران , (اخبار رسمی): از 11 شهریور تا 11 مهر، هرکس که از محصولات خانگی دنای، یعنی اسپیکر یا تلویزیون، خریداری کند و شماره سریال محصول را در سامانه‌ی گارانتی ثبت و فعال کند، نامش وارد لیست قرعه‌کشی می‌شود. جایزه‌ی این قرعه‌کشی، یک دستگاه تلویزیون هوشمند 50 اینچ و یک اسپیکر خانگی دیجی‌دار است.

کمپین آوای پاییزی دنای شروع شد!
کمپین آوای پاییزی دنای شروع شد!

فصلها و ماهها می‌چرخند و روزها می‌آیند. ما هم با دقایق، در گردشیم. حالا در ماه سوم تابستان هستیم و می‌خواهیم با یک کمپین جدید، تابستان را بدرقه ‌کنیم و به استقبال پاییز برویم. چطور؟

نام کمپین این ماه، «آوای پاییزی» است. از 11 شهریور تا 11 مهر، هرکس که از محصولات خانگی دنای، یعنی اسپیکر یا تلویزیون، خریداری کند و شماره سریال محصول را در سامانه‌ی گارانتی ثبت و فعال کند، نامش وارد لیست قرعه‌کشی می‌شود. جایزه‌ی این قرعه‌کشی، یک دستگاه تلویزیون هوشمند 50 اینچ و یک اسپیکر خانگی دیجی‌دار است.

از دنای اسپیکر خانگی و تلویزیون هوشمند جایزه بگیرید

در هفته‌ی سوم مهرماه، به صورت آنلاین در صفحه‌ی اینستاگرام دنای، قرعه‌کشی می‌کنیم و نام دونفر به عنوان برنده اعلام می‌شود. این دو برنده، هرکدام که تلویزیون خریده باشد برنده‌ی اسپیکر خانگی دیجی‌دار و اگر اسپیکر خانگی خریده باشد، برنده‌ی یک دستگاه تلویزیون هوشمند 50 اینچ می‌شود.

نحوه ثبت گارانتی

وقتی محصولی را از دنای می‌خرید، روی کارت گارانتی داخل جعبه، یک شماره سریال نوشته شده است. زیر این شماره سریال، رمز عبور نیز نوشته شده است. برای ثبت و فعال سازی گارانتی، وارد لینک زیر می‌شوید.

ثبت گارانتی و شرکت در قرعه‌کشی

در صفحه‌ی اصلی پنل، ابتدا پیام متن توافقنامه را می‌بینید. روی مربع آن کلیک کنید تا تیک آن فعال شود. سپس، از منوی سمت راست صفحه، بخش درخواست سرویس، روی ثبت درخواست سرویس کلیک کنید. 

در صفحه‌ای که باز می‌شود، کادرهای زردرنگ را به طور کامل پر کنید. کنار کادر “نوع عملیات مورد درخواست”، منویی دارد که باید از آن سرویس را انتخاب کنید. اگر محصولی که خریداری کرده‌اید اسپیکر خانگی است، گزینه‌ی “ثبت گارانتی اسپیکر” و اگر محصول خریداری شده تلویزیون است، گزینه‌ی “نصب و آموزش” را انتخاب نمایید.

در انتها، روی دکمه‌ی ذخیره، کلیک کنید تا مشخصات ثبت شود. پس از آن، گارانتی فعال شده و نام شما در لیست قرعه‌کشی وارد می‌شود.

درباره‌ی دنای:

یازده سال پیش، در یکم مردادماه 1391، شرکتی آغاز به کار کرد که خیلی زود، جایگاه ویژه‌ای در بازار لوازم صوتی و تصویری برای خود باز کرد. شرکت مهرمینا الکترونیک، با شعار حس کیفیت برتر، ابتدا فعالیت خود را با مونتاژ و تولید گیرنده‌ی دیجیتال آغاز کرد. خیلی زود، در بازار ایران، نام گیرنده‌ی دیجیتال با نام دنای گره خورد و این پخش‌کننده‌ها، با برند دنای راه خود را به خانه‌ها باز کردند.

تنها در عرض دوسال، شرکت مهرمینا الکترونیک، برند دنای، با تاسیس کارخانه‌ی شماره‌ی یک، واحدهای تزریق پلاستیک و مونتاژ  قطعات SMD و DIP را بر فعالیتهای خود افزود.

دو سال دیگر هم گذشت و راه‌اندازی کارخانه‌ی شماره‌ی دو در سال 1395، بستری شد برای تولید دی‌وی‌دی پلیرهای باب روز. خیلی زود، دی‌وی‌دی پلیرهای دنای نیز، همچون گیرنده‌های آن، جای خود را در بازار تثبیت کردند.

گسترش حوزه‌ی فعالیت و شروع تولید اسپیکر خانگی از آنجا که در مراسم، دورهمی‌ها و جشنهای خانوادگی، باند خانگی قوی موردنیاز است، دنای، تولید اسپیکرهای پرقدرت خانگی را آغاز کرد. ترکیب فناوری روز و طراحی جذاب، مدلهایی متنوع و باکیفیت را در اختیار مشتریان قرار داد. در حال حاضر، اسپیکر دیجی دار و اسپیکر رقص نوردار، برای ایجاد تجربه‌ی شنیداری جدید، پای ثابت تولیدات اسپیکر خانگی دنای هستند.

ورودی جسورانه و پرقدرت به بازار تلویزیون پس از درخشش در عرصه‌های ذکرشده، سال 1398، سال تولید محصولی تازه از دنای بود. تلویزیونهای دنای، با فناوری روز خود و تصویری آینه‌ای، جلوه‌ی تازه‌ای به بازار این محصول دادند. تلویزیونهای دنای در اندازه‌های 32، 43، 50، 55 و 58 عرضه‌ می‌شوند. برخی مدلهای آنها بدون قاب (frameless) است و تکنولوژی HDR در آنها به کار می‌رود.

هوشمند بودن، یکی از دیگر از قابلیتهایی است که در چندین مدل از تلویزیونهای دنای وجود دارد. با تلویزیون هوشمند، تجربه‌ی اتصال به اینترنت، سیستم عامل اندروید و بسیاری امکانات دیگر، در دستان کاربر است.

قدم بزرگ بعدی، تولید ضبط خودرو در سال 1401، وقتی ده سال از تولد دنای گذشته بود، خط تولید پخش خودرو راه‌اندازی و چهار مدل ضبط خودرو، دو مدل با پنل ثابت و دو مدل با پنل جدا، به بازار عرضه شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی کمپین آوای پاییزی، به سایت دنای مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دناکالا

دنای واقع در ایران، یکی از پیشگامان صنعت لوازم صوتی تصویری است که در سال 1391 با مأموریت “حس کیفیت برتر” تأسیس شد دنای یکی از برترین تولیدکننده تلویزیون، اسپیکر خانگی، گیرنده دیجیتال و ضبط ماشین است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل