اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140206267486019341
در دسترس نیست

راهنمای خرید لوازم یدکی ماشین

کد: 140206267486019341

، (اخبار رسمی): قبل از تعویض و خرید لوازم جانبی و قطعات یدکی، از معیوب بودن قطعات اطمینان حاصل کنید. گاهی ممکن است برخی از تعمیرکاران خودرو به دلایل مختلف علت ...

 راهنمای خرید لوازم یدکی ماشین
راهنمای خرید لوازم یدکی ماشین

قبل از خرید لوازم یدکی خودرو تحقیق کنید

قبل از تعویض و خرید لوازم یدکی mg، از معیوب بودن قطعات اطمینان حاصل کنید. گاهی ممکن است برخی از تعمیرکاران خودرو به دلایل مختلف علت عیب را اشتباه گزارش کنند و هزینه بیشتری دریافت کنند. پس از اینکه متوجه شدید قطعه ای مشکل دارد و باید تعویض شود، در مورد قطعات و برندهای مختلف موجود در بازار تحقیق کنید. مقایسه این قطعات با مراجعه به فروشگاه قطعات می تواند زمان بر و پرهزینه باشد. اما ساده ترین راه مراجعه به سایت قطعات خودرو و بررسی و مقایسه قطعات از برندهای مختلف است. در یک وب سایت خوب و قابل اعتماد می توانید علاوه بر اطلاعات مورد نیاز، اطلاعات بیشتری در مورد محصول به دست آورید. به عنوان مثال در سایت بازار قطعات می توانید با علل و علائم خرابی برخی از قطعات آشنا شوید و نحوه خرید آن ها را بیاموزید.

تضمین اصل بودن قطعات

نکته اصلی که در خرید یک قطعه باید به آن توجه کرد این است که کیفیت و سلامت آن قابل قبول باشد. این به این دلیل است که قیمت همه کالاها در شرایط فعلی افزایش یافته است و باید مطمئن شوید که هنگام پرداخت حداقل تا چند سال برای شما کار خواهد کرد.

متاسفانه وجود تعداد زیادی دستگاه تقلبی در بازار انتخاب قطعه اصلی را کمی سخت کرده بود. در نتیجه مشتریان با این مشکل مواجه می شوند که قطعات خودرو برای آنها دوام بسیار پایینی دارد و حتی گاهی سلامت سایر قطعات را به خطر می اندازد.

تنها راه اطمینان بخشی به شما این است که هنگام خرید قطعه خودرو از فروشنده گارانتی بپرسید که این قطعه اورجینال است و اگر تقلبی است می توانید قطعه را پس دهید.

درست است که برخی از فروشندگان این مشکل را قبول دارند. اما اگر کسی به کیفیت تجهیزات خود اطمینان داشته باشد. او مطمئناً به راحتی آن را می پذیرد. البته این موضوع به شرکت سازنده در مورد میزان گارانتی که به محصولات خود می دهند نیز اشاره دارد به عنوان مثال شرکت فیلتر سرکان انواع فیلتر خودرو را طراحی و تولید می کند. تمامی محصولات با گارانتی و پشتیبانی به فروش می رسد و در شبکه توزیع می شود.

توجه داشته باشید که گیربکس خودرو اتوماتیک است یا دستی

شاید این عنوان کمی عجیب باشد اما اگر دقت کنیم متوجه می شویم که برخی از قطعات خودرو فقط برای گیربکس اتوماتیک و برخی دیگر فقط برای گیربکس دستی طراحی و بهینه شده اند و استفاده نادرست از آنها می تواند به خودرو آسیب برساند. . بنابراین توجه به آن ضروری است.

برای اطمینان، مشخصات روی بسته بندی قطعات خودرو را مطالعه کنید یا با سازنده مورد اعتماد خود مشورت کنید.

شماره قطعه ای که خریداری کرده اید را بنویسید

این کالا از آن دسته مواردی است که تعداد کمی از خریداران قطعات خودرو به آن علاقه مند هستند. اما مشاهده بسیار مهم است. نیازی نیست کار پیچیده ای انجام دهید، فقط در زمان خرید شماره قطعه را یادداشت کنید و در دوره خرید بعدی قطعه ای با همان شماره و مشخصات خریداری کنید.

برخی از قطعات خودرو به صورت دوره ای و مداوم نیاز به تعویض دارند، قطعاتی مانند فیلتر روغن جزو این دسته هستند و باید شماره سریال این قطعات را در نظر گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید