اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207047500123593
در دسترس نیست

فرصتی برای گردش و تفریح و بازدید از طبیعتی بی نظیر با اجاره ویلا

کد: 140207047500123593

، (اخبار رسمی): طبیعت، فرصت و امکان بی‌نظیری برای دور شدن از دغدغه‌های ذهنی و فکری، دود، ترافیک، شلوغی، آلودگی و... بوده و به شما کمک می‌کند تا جانی تازه بگیرید. افرادی که به گردش در طبیعت علاقه دارند گزینه‌ها و انتخاب‌های بسیار زیادی پیش رو خواهند داشت.

فرصتی برای گردش و تفریح و بازدید از طبیعتی بی نظیر با اجاره ویلا
فرصتی برای گردش و تفریح و بازدید از طبیعتی بی نظیر با اجاره ویلا
فرصتی برای گردش و تفریح و بازدید از طبیعتی بی نظیر با اجاره ویلا
فرصتی برای گردش و تفریح و بازدید از طبیعتی بی نظیر با اجاره ویلا

چراکه کشور ایران پر از مناظر طبیعی بکر و بی‌نظیر است. فرقی نمی‌کند که طبیعت مد نظر شما کوهستان یا دشتی پر از گل و یا جنگل‌های انبوه بارانی باشد. در هر صورت پیش از اقدام به سفر رعایت نکاتی اهمیت دارد و یکی از مهمترین این نکات اجاره ویلا و یا در نظر گرفتن محل مناسب برای اقامت و استراحت است. برای این کار می‌توانید از سایت شب کمک گرفته و به اجاره اقامتگاه در تمامی نقاط کشور اقدام کنید. اگر شما هم به دنبال فرصتی مناسب برای گردش و تفریح بوده و یا می‌خواهید از طبیعتی بی نظیر بازدید به عمل آورید با ما همراه باشید.

شکم گردی خوشمزه در کنار بازدید از جاذبه های دیدنی بی‌نظیر رشت

آیا تا به حال به رشت سفر کرده‌اید؟ رشت، شهر همیشه‌بیدار ایران، یکی از زیباترین و جذاب‌ترین شهرهای شمال کشور است.

 این شهر با جاذبه‌های گردشگری متنوع و بی‌نظیری که دارد، می‌تواند مقصدی عالی برای سفرهای خانوادگی، دوستانه و حتی مجردی باشد. از جاهای دیدنی این شهر همیشه بارانی می‌توان به مجموعه میدان شهرداری رشت، بازار رنگا رنگ رشت، دریاچه سقالکسار، پارک جنگلی سراوان و... می‌توان اشاره کرد، که به راحتی نمی توانید از دیدن آن ها دست بکشید.

شهر رشت یکی از زیباترین شهرهای شمالی در کشور ایران بوده که گردشگران بسیار زیادی در فصول مختلف سال به آن سفر می‌کنند. پیش از سفر نیز به اجاره ویلا رشت دست زده و یا با فرصت اجاره سوئیت در رشت سفر خود را آسوده‌تر می‌سازند.

بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی تمایل دارند علاوه بر بازدید از جاهای دیدنی رشت سری هم به رستوران‌های آن بزنند و یک وعده غذایی خوشمزه را در این مکان‌ها میل نمایند.

از مهمترین این غذاها که به طور حتم در رستوران‌های رشت نیز با آن‌ها روبرو خواهید شد می‌توان به کباب ترش، جوجه ترش، کته کباب، باقلا قاتق، سیر قلیه، غوره مسما، فسنجان رشتی، مرغ ترش گیلانی و... اشاره کرد که امتحان کردن طعم و عطر حقیقی آن‌ها در کنار بازدید از جاذبه‌های این شهر به ویژه در هوای بارانی و پاک آن، لذت و صفای خاص خود را دارد.

لذت تماشای ماهی‌ها در آکواریوم انزلی

انزلی یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در میان ایرانیان است. به همین دلیل هم اجاره ویلا انزلی رشد قابل توجهی دارد. بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی که به این شهرستان زیبای شمالی سفر می‌کنند تمایل به بازدید از آکواریوم و ماهی‌های آن دارند.

در آکواریوم انزلی آبزیانی از ۵ قاره دنیا گردآوری شده‌اند و یک تونل ۴۰ متری زیر آب دارد. با قدم زدن در طول این تونل ماهی‌های ریز و درشت آکواریوم خود را به شما رسانده و فرصت و امکان بازدید از آن‌ها را دارید. آکواریوم بندر انزلی را می‌توان بزرگترین و کامل‌ترین آکواریوم در ایران به شمار آورد که دارای حجم ۳ میلیون لیتر آب است و در آن موجودات متفاوت و متنوعی به چشم می‌خورد.

این مجموعه به بخش‌های مختلفی تقسیم شده و شامل سالن خلیج فارس، آمازون، دریای خزر، بخش کوسه ماهی‌ها، تونل، ماهی‌های واتوز و..‌‌ است. شما می‌توانید پس از لذت تماشای ماهی‌ها در آکواریوم انزلی به کافه و رستوران‌های موجود در این ناحیه نیز سر بزنید و وعده غذایی مد نظر خود را میل کنید و یا در این مجموعه به عکاسی اقدام نمایید.

همچنین می‌توانید از گیفت شاپ دریایی آن بازدید به عمل آورید. اگر هم به بازی‌های هیجان انگیز علاقه دارید می‌توانید فرصتی را به رفتن به شهربازی گیم لند واقع در طبقه بالای آکواریوم اختصاص دهید. بولینگ این مجموعه نیز آماده پذیرایی از تمامی مسافران و گردشگرانی است که به این شهر زیبای شمالی سفر می‌کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شب

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]