اطلاعات تماس
  • 021860***** - 090025*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207057501021741
در دسترس نیست

خرید آنلاین شمش یک کیلویی نقره برای سرمایه گذاری

سه فروشگاه آنلاین معتبر خرید و فروش شمش نقره

کد: 140207057501021741

، (اخبار رسمی): خرید شمش نقره برای سرمایه گذاری از نکاتی است که کارشناسان سرمایه گذاری توجه بسیار زیادی به آن دارند، توصیه کارشناسان برای سرمایه گذارانی که میخواهند سرمایه گذاری امنی داشته باشند خرید شمش یک کیلویی نقره از مراکز معتبر میباشد که سه فروشگاه معتبر فروش شمش نقره در این محتوا معرفی میگردد.

سه فروشگاه آنلاین معتبر خرید و فروش شمش نقره
خرید شمش یک کیلویی نقره زکوین

خرید شمش نقره یک کیلویی زکوین توصیه کارشناسان سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران در فلزات گرانبها است و موسسه بین المللی نقره صرفا خرید شمش نقره را بجای خرید ساچمه توصیه میکند.

جایگاه شمش نقره در سرمایه گذاری

شمش نقره در وزن های مختلفی ساخته و به بازار عرضه میشود که برند های متفاوتی نیز دارد.

شمش نقره خالص با عیار 999 در بازار خرید و فروش میشود. یکی از اصلی ترین دغدغه‌های افراد هنگام خرید شمش طلا و نقره، داشتن اعتبار است که با توجه به خرید شمش نقره از فروشندگان معتبر و دارای جواز میتوان بهترین و معتبر ترین خرید شمش نقره را داشت . از لحاظ قیمتی نیز شمش نقره امارت و ترکیه ای 25 درصد، از نقره ساچمه ای بالاتر است و شمش نقره سوئیسی 25 درصد، بالاتر از نقره ساچمه ای است. اما برای سرمایه گذاری شمش نقره گزینه بسیار مناسبی است و از طرف کارشناسان سرمایه خرید شمش نقره بسیار توصیه میشود.

در ایران شمش نقره ترکیه ای از محبوبیت بیشتری برخوردار است و بهترین نوع شمش نقره در سایت زکوین برند های ترکیه ای هستند و بر خلاف ساچمه در شمش نقره تقلب بسیار محدود است.

یکی از معروفترین برند های شمش ترک نیز Nadir Metal Rafineri نام دارد و بهترین خرید شمش نقره از این برند را سرمایه گذاران میتوانند با خرید شمش های نقره این برند از فروشندگان معتبر داشته باشند.

دلایل خرید شمش نقره

نوسان قیمت نقره نسبت به قیمت طلا در بسیاری از مواقع نرخ بالاتری دارد به دلیل همین نوسان قیمت بالای نقره کارشناسان امروزه به اختصاص ۳۰ درصد از سبد سرمایه گذاری طلایی در فلزات گرانبها به نقره، تاکید فراوانی دارند .زیرا این نوسان بالای قیمت نقره به نسبت ، قیمت طلا باعث میشود که سرمایه گذاران در کوتاه مدت سود مناسبی دریافت کنند و اختصاص دادن بخشی از سبد سرمایه گذاری طلایی به نقره باعث میشود که سرمایه گذاران در انواع مختلفی از مسکوکات فلزات گرانبها سرمایه گذاری کرده باشند و ریسک سرمایه گذاری در یک منبع سرمایه گذاری را متحمل نشوند .

از جمله دیگر دلایل خرید شمش نقره میتوان به نکات زیر اشاره کرد:

نقره مانند طلا جزوی از فلزات سرمایه ای و گرانبها است.

ارزشمند ترین سکه های ضرب شده در روزگاران کهن سکه های نقره بوده اند

نقره کاربرد صنعتی نیز دارد و تقاضای بالاتری برای آن است.

با توجه به نکات گفته شده و نظر کارشناسان سرمایه گذاری ، سرمایه گذاری در شمش نقره و اختصاص بخشی از سرمایه به خرید شمش نقره میتواند کمک شایانی به ارتقا سرمایه ، سرمایه گذاران داشته باشد .

معتبر ترین سایت های فروش آنلاین نقره

برای خرید شمش نقره باید به این نکته توجه داشت که شمش نقره را از فروشندگان معتبر و دارای مجوز از اتحادیه طلا و سکه خریداری کرد تا از عیار و اصالت شمش نقره خریداری شده اطمینان حاصل کنید .

در این مقاله ما 3 سایت معتبر برای خرید نقره را جمع آوری کرده و در اختیار شما قرار خواهیم داد

  • سایت نقرا دات کام به آدرس https://noghra.com/  یکی از سایت های معتبر فروش شمش نقره است.
  • زکوین به آدرس https://zcoinn.com/silverbar/ صرافی فلزات گران بها زکوین یک فروشگاه آنلاین شمش نقره است که شمش های نقره ترک با برند های شمش نقره نادیر Nadir و IGR شمش نقره آلتین ترکیه را عرضه میکند. دپارتمان نقره سایت زکوین شمش نقره را با فاکتور رسمی به فروش میرساند. فروش شمش یک کیلویی نقره از محصولات اصلی سرمایه گذاران در سبد خرید نقره و سیلور است.
  • کافه سیلور به آدرس https://www.cofesilver.com از فروشگاه های فروش شمش نقره است که شمش نقره را به فروش میرساند.

خرید شمش نقره برای سرمایه گذاری بلند مدت با توجه به نمودار های نکنیکال نقره جهانی و تحلیل فاندامنتال نقره یکی از توصیه های اصلی موسسه سیلور https://www.silverinstitute.org است که بایستی در سبد سرمایه گذاری حتما به خرید و نگهداری شمش نقره تاکید نمود.

خرید شمش نقره سوئیسی و شمش نقره ترکیه ای و شمش نقره اماراتی با فاکتور رسمی توصیه شده توسط کارشناسان در حوزه سرمایه گذارای است. 

قیمت شمش نقره در زکوین به صورت آنلاین در دسترس میباشد. تحلیل نمودار قیمت نقره یکی از نکاتی است که بایستی برای سرمایه گذاری در نقره مد نظر قرار گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زکوین

سکه و شمش زکوین دارای جوار از اتحادیه طلا ، سکه و صرتف تهران و ارئه دهنده سکه های بانکی و شمش میباشد. سکه زکوین دارای سامانه تشخیص اصالت سکه میباشد. تمامی سکه و شمش های طلا در زکوین با فاکتور رسمی به فروش میرسد. صرافی زکوین امکان خرید و فروش شمش و سکه را با تمامی ابزارهای مالی مهیا نموده است. قیمت سکه های بانکی زکوین به صورت آنلاین در سایت زکوین به آدرس https://zcoinn.com قابل دسترس میباشد.

اطلاعات تماس
  • 021860***** - 090025*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی