اطلاعات تماس
  • 091318*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207077504519075
در دسترس نیست

هایفوتراپی یا لیزر فرکشنال؟کدام روش بهتر است؟❤️

کد: 140207077504519075

، اصفهان , (اخبار رسمی): لیزر فرکشنال و هایفوتراپی هر دو روش های درمانی بسیار موثری در زیبایی پوست هستند، اما بسته به نوع درمان و نیاز هر فرد به درمان خاص، ممکن است یکی از این دو روش بهتر از دیگری باشد.

هایفوتراپی یا لیزر فرکشنال؟کدام روش بهتر است؟❤️
هایفوتراپی یا لیزر فرکشنال؟کدام روش بهتر است؟❤️

لیزر فرکشنال روشی جدید برای درمان لکه های پوستی، ضایعات خطی، جای جوش، چین و چروک و آکنه است. در فرکشنال RF از امواج رادیویی برای رفع چین و چروک استفاده می شود. این امواج با ایجاد گرما در لایه درم پوست کلاژن ایجاد می کنند. لطفاً توجه داشته باشید که اگر از سوزن غیر رسانا استفاده شود، روی بخشی از اپیدرم (محل تجمع رنگدانه) تأثیری نخواهد گذاشت.

در مقابل، هایفوتراپی یک روش غیر تهاجمی برای درمان چین و چروک صورت است. در این روش از امواج اولتراسوند استفاده می شود و با تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست باعث جوانسازی پوست می شود. بنابراین پوست شما نرم و جوان می شود. به طور کلی هر دو روش درمانی بسیار موثر هستند و انتخاب یکی به نوع مشکل و نیازهای درمانی شما بستگی دارد. اما برای گرفتن نتیجه بهتر بهتر است با کارشناسان ما در مرکز زیبایی رکسانا مشورت کنید.

سریعترین سیستم نوبت دهی در بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران

اسب درمانی چگونه پوست را جوان می کند؟

هایفوتراپی درمان با امواج اولتراسوند یا اولتراسوند با قدرت بالا است. هایفوتراپی برای لیفت و سفت کردن پوست صورت و گردن و همچنین سایر قسمت های بدن استفاده می شود. در مقایسه با سایر روش های لیزر، هایفو عمق نفوذ بسیار بیشتری دارد و امواج اولتراسوند در درمان هایفو از درم و هیپودرم بدون آسیب رساندن به لایه اول (اپیدرم) عبور می کند و مانند موشک نقطه ای، لایه SMAS را بسیار دقیق می زند و کشیده می شود. . از طرف دیگر، لایه برداری صورت و ابروها را بدون آسیب رساندن به پوست یا حتی ماهیچه های زیر پوست کشیده یا بلند می کند.

این روش به دلیل تاثیری که بر اعضای زنده بدن دارد به عنوان یکی از موثرترین روش های جوانسازی نیز شناخته می شود. برخی از مزایای هیپوتراپی عبارتند از:

ترشح کلاژن را افزایش می دهد: این روش باعث افزایش ترشح کلاژن در قسمت های مختلف بدن می شود. به عبارت دیگر آب درمانی سیستم ترمیم پوست را فعال می کند و باعث ترمیم و بهبود پوست می شود.

کاهش چین و چروک: هفتوتراپی به عنوان یکی از موثرترین روش ها برای کاهش چین و چروک پوست شناخته می شود. این فرآیند با تحریک سلول های پوست بدن، میزان خطوط و چین و چروک های پوست را کاهش می دهد.

افزایش الاستین: هایتراپی باعث تحریک الاستین در پوست می شود. الاستین یک پروتئین مهم در پوست است که به پوست خاصیت ارتجاعی می دهد. به عبارت دیگر هیپوتراپی پوست را احیا کرده و خاصیت ارتجاعی آن را افزایش می دهد.

لازم به ذکر است که برای در نظر گرفتن فواید جوانسازی هیپوتراپی، انجام تحقیقات دقیق و مشاوره با پزشک متخصص ضروری است.

آلرژی درمانی یا لیزر فرکشنال

RF فرکشنال چگونه به جوانسازی پوست کمک می کند؟

جدیدترین دستگاه علامت گذاری فرکشنال RF با استفاده از سوزن های ریز، پرهای مخربی را در نواحی پوست ایجاد می کند. امواج رادیوفرکانسی از طریق این سوزن ها وارد پوست شده و بافت فیبروتیک برای ترمیم پوست تولید می کند. در طی این روش، دستگاه فرکشنال RF با استفاده از الکترودهای مخصوص روی پوست اعمال می شود. این الکترودها امواج رادیویی با فرکانس بالا را به پوست منتقل می کنند و با تحریک سلول های پوست، تولید کلاژن و الاستین را افزایش می دهند. گرمای ایجاد شده توسط امواج رادیویی و بافت های فیبروتیک باعث تحریک تولید کلاژن و سفت شدن رشته ها می شود.

تحریک تولید کلاژن و الاستین با کسر RF چین و چروک را بهبود می بخشد، خاصیت ارتجاعی پوست را کاهش می دهد، بافت را بهبود می بخشد و از پوسته پوسته شدن پوست جلوگیری می کند. همچنین این روش بافت پوست را بهبود می بخشد و سلول های پوست را تقویت می کند و پوستی درخشان و زیبا به شما می بخشد. به طور کلی، آر اف فرکشنال یک تکنیک غیر تهاجمی است که جوانسازی پوست و سلامت پوست را بدون درد و با حداقل عوارض جانبی ترویج می کند.

تفاوت بین RF جزئی و هایفوتراپی

RF فرکشنال و هایفوتراپی دو روش مختلف برای بهبود پوست هستند که با استفاده از فناوری های مختلف کار می کنند. فرکشنال RF از امواج رادیویی با فرکانس بالا استفاده می کند که در آن الکترودهای خاصی روی پوست اعمال می شود و با تحریک سلول های پوست باعث افزایش تولید کلاژن و الاستین می شود. این روش برای کاهش چین و چروک، بهبود خاصیت ارتجاعی پوست و جلوگیری از افتادگی پوست مناسب است.

هایفوتراپی همچنین با استفاده از امواج اولتراسوند با فرکانس بالا کار می کند. در این روش امواج اولتراسوند به پوست فرستاده می شود و با تحریک سلول های پوست باعث افزایش تولید کلاژن و الاستین می شود. هایفوتراپی برای بهبود چین و چروک، کاهش نرمی پوست و جلوگیری از افتادگی پوست مناسب است.

با این حال، تفاوت اصلی بین RF فرکشنال و هایفوتراپی در نوع موج مورد استفاده در هر روش است. فرکشنال RF از امواج رادیویی با فرکانس بالا استفاده می کند، در حالی که هایپوتراپی از امواج فراصوت با فرکانس بالا استفاده می کند. هر دو روش می توانند پوست شما را بهبود بخشند و جوان کنند، اما بهتر است قبل از امتحان این روش ها با پزشک خود مشورت کنید تا مشخص کنید کدام درمان برای شما بهترین است.

برای یافتن نوبت فرکشنال در تهران کلیک کنید.

هیپوتراپی یا لیزر فرکشنال؟

هیدروتراپی و لیزر فرکشنال هر دو روش های موثری برای مراقبت از پوست هستند، اما از آنجایی که هر کدام برای شرایط خاصی مناسب هستند، توصیه می شود با مشاوران ما در مرکز زیبایی رکسانا در مورد نیازهای خود - پوستتان - مشورت کنید تا بهترین روش زیبایی را برای شما تجویز کنند. .

هایفوتراپی یکی از روش های غیر تهاجمی تقویت و جوانسازی پوست است. در این روش از امواج صوتی برای تحریک کلاژن پوست و بهبود الاستین پوست استفاده می شود. هایفوتراپی در درمان چین و چروک صورت، افزایش سلول های پوست، کاهش توده چربی و درمان تعریق بیش از حد زیر بغل موثر است. از طرفی لیزر فرکشنال روشی برای جوانسازی پوست است اما برای درمان تعریق زیاد، بستن منافذ پوست، بهبود جای زخم، کنترل چربی روی پوست و ... استفاده می شود. لیزر فرکشنال از نور لیزر برای تحریک رشد سلول های جدید و بهبود الاستین و کلاژن پوست استفاده می کند.

به طور کلی، هایفوتراپی و لیزر فرکشنال به عنوان روش‌های جوان‌سازی پوست مؤثر هستند، اما برای شرایط خاص، ممکن است یکی از آنها بهتر باشد. بهترین روش برای شما بستگی به شرایط و نیاز شما دارد که می توانید با پزشک خود مشورت کنید. اگر به مشاوره نیاز دارید و روش مناسب خود را انتخاب می کنید، همین امروز با مشاوران ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس مارکتینگ آداس

مسیر موفقیت کسب و کار شما از آداس میگذرد! این یک شعار نیست، بلکه پیشنهادی است که از یک تیم خلاق و توانمند به شما ارائه میشود.تیم متخصصی که سال هاست با چالش های واقعی دنیای کسب و کار روبه رو شده است و در یافتن خلاقانه ترین و بهترین راه حل ها تخصص دارد.

اطلاعات تماس
  • 091318*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی