اطلاعات تماس
  • 099317*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207087505423608
در دسترس نیست

قیمت پورشه پانامرا 2023 چقدر است؟

کد: 140207087505423608

، (اخبار رسمی): در این مطلب که با همکاری تیم آذین بلاگ برای شما تهیه شده است، به بررسی قیمت پورشه پانامرا خواهیم پرداخت.

قیمت پورشه پانامرا 2023 چقدر است؟
پورشه پانامرا 2023
قیمت پورشه پانامرا 2023 چقدر است؟
پورشه
قیمت پورشه پانامرا 2023 چقدر است؟
کابین

قیمت پورشه پانامرا مدل 2023 پایه از 93 هزار دلار یا با دلار 50 هزار تومانی 4.5 میلیارد تومان آغاز می‌شود.

به گزارش سایت آذین بلاگ، پورشه پانامرا در یک طیف وسیع از مدل‌ها و قیمت‌ها ارائه می‌شود، بودجه و نیازهای شما باید تعیین کننده بهترین گزینه باشند. قیمت پورشه پانامرا مدل 2023 پایه از 93 هزار دلار یا با دلار 50 هزار تومانی 4.5 میلیارد تومان آغاز می‌شود. قیمت فول‌ترین نسخه یعنی Panamera GTS حدود 137 هزار دلار تعیین شده است.

پورشه پانامرا 2023 یکی از لوکس و اسپرت‌ترین سدان‌های موجود است و تنها خودروی چهار درب با برند پورشه می‌باشد. این مدل از بسیاری از سنت‌های قدیمی پورشه دست برداشته و تغییرات مهمی را به خود اعمال کرده است. در معماری موتور، پانامرا تفاوت‌های چشمگیری دارد، زیرا موتور آن در قسمت جلوی خودرو قرار دارد به جای اینکه در موقعیت معمولی میانه یا عقب قرار گیرد. این تغییرات طراحی به این خودرو امکان داده تا برای خانواده‌ها به عنوان یک گزینه راحت‌تر باشد. پورشه پانامرا از دو صندلی اضافی، فضای پا بیشتر و فضای بار اضافی نیز بهره‌مند است، تا نیازهای خانواده‌های مدرن را برآورده کند.

مشخصات فنی و موتوری

مدل‌های پایه پانامرا با یک موتور توربوشارژ 2.9 لیتری V-6 و توان 325 اسب‌بخار به بازار عرضه می‌شوند. در مدل پایه، دیفرانسیل عقب قادر به دستیابی به سرعت 100 کیلومتر در ساعت در زمان 4.4 ثانیه می‌باشد. نسخه‌ی برتر، یعنی Panamera GTS، از یک موتور V-8 توربوشارژ با ظرفیت 4 لیتر و توان 473 اسب‌بخار بهره می‌برد.

این نسخه دارای بهترین عملکرد در دسته مدل‌های غیر-توربو است و توانایی دستیابی به سرعت 100 کیلومتر در ساعت را در زمان 3.2 ثانیه داراست. با این حال، سیستم تعلیق آن به نام هندلینگ برخی از جنبه‌های کیفیت سواری را فدا کرده است. پورشه همچنین نسخه‌های پلاگین پانامرا را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این نسخه‌ها شامل مدل 4 E-Hybrid با توان 455 اسب‌بخار و نسخه 4S E-Hybrid با توان 552 اسب‌بخاری می‌شوند.

کدام تریم پورشه پانامرا بهتر است؟

به گفته azinblog.ir، مدل Panamera 4S بهترین تعادل بین عملکرد و ارزش را ارائه می‌دهد. این مدل از یک موتور دو توربو V-6 با توان 440 اسب بخار و سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد بهره‌مند است و با قیمتی معقولی که حدود 112 هزار دلار است، انتخاب عالیی برای خریداران می‌باشد. همچنین پورشه گزینه‌های فراوانی را برای این مدل ارائه می‌دهد. از جمله، سیستم تعلیق بادی تطبیقی که بهبود سواری و هندلینگ را به ارمغان می‌آورد و همچنین پکیج Sport Chrono را که حتماً نباید از آن غافل شوید. این پکیج دو تنظیمات Sport Plus را با کنترل راه‌اندازی اضافه می‌کند و عملکرد موتور، گیربکس و شاسی پانامرا را به بهترین شکل تنظیم می‌کند.

صفحه نمایش و تکنولوژی

در قسمت مرکزی داشبورد پورشه پانامرا، یک صفحه نمایش لمسی بزرگ و جذاب با ابعاد حدود 12 اینچ جای گرفته است. متاسفانه، سیستم سرگرمی از نظر استفاده‌پذیری به اندازه‌ای که باید، به خوبی عمل نمی‌کند. این سیستم، اگرچه ویژگی‌های موردنیازی مانند ادغام Apple CarPlay و Android Auto، ناوبری و هات‌اسپات Wi-Fi را داراست، اما منوها و گزینه‌های آن پیچیده بوده و تمرکز راننده را برهم می‌زند. به عبارت دیگر، این سیستم ممکن است در حین رانندگی توانایی تمرکز راننده را کاهش دهد.

منبع: آذین بلاگ

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 099317*****
[نمایش اطلاعات]