اطلاعات تماس
  • 099317*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208177675123608
در دسترس نیست

آموزش افزایش دامین اتوریتی در سال 2023

کد: 140208177675123608

، (اخبار رسمی): اگر سعی دارید دامین اتوریتی وب‌سایت خود را افزایش دهید، تلاش کنید لینک‌های با کیفیت از دامنه‌هایی با DA بالاتر از دامنه خود بگیرید.

آموزش افزایش دامین اتوریتی در سال 2023
آموزش افزایش دامین اتوریتی

دامین اتوریتی و اسپم اسکور را به هیچ عنوان مبنای معتبر بودن سایت در نظر نگیرید، علت آن است که در کمتر از 20 روز هم می‌توان به 50 واحد افزایش دست پیدا کرد!

چگونه می‌توان دامین اتوریتی وب‌سایت خود را در سال 2023 افزایش داد؟ ابتدا باید گفت که دامین اتوریتی و اسپم اسکور را به هیچ عنوان مبنای معتبر بودن سایت در نظر نگیرید، علت آن است که در کمتر از 20 روز هم می‌توان به 50 واحد افزایش دست پیدا کرد!

روش افزایش دامین اتوریتی واقعی

  • گذاشتن کامنت در سایت edu
  • گذاشتن کامنت در سایت gov
  • لینک‌سازی در سایت معتبر مانند مایکروسافت و ادوبی
  • ساخت وبلاگ
  • ساخت اکانت در یوتیوب، آپارات و بلاگر
  • خرید رپورتاژ از سایت با da بالا
  • استفاده از خدمات افزایش دامین اتوریتی سایت آذین بلاگ

دامین اتوریتی چیست؟

دامین اتوریتی یا DA یک معیار است که توسط Moz، که یک ابزارسئو محبوب برای ارزیابی کیفیت یک وب‌سایت بر اساس عوامل مختلف، استفاده می‌شود. برای توضیحات بیشتر، باید بگوییم که دامین اتوریتی یک معیار تایید شده توسط گوگل نیست. به یاد داریم گوگل در گذشته معیار اعتبار خود به نام PR یا رتبه صفحه داشت که امتیاز اعتباری را در مقیاس 0 تا 10 به وب‌سایت‌ها اختصاص می‌داد. با این حال، آن‌ها پلاگینی که برای بررسی امتیاز استفاده می‌شد را حذف کردند و تایید کردند که این معیار بعدا به‌روز نخواهد شد.

در همین زمان مالکان وب‌سایت شروع به استفاده از امتیاز اعتبار دامنه ارائه شده توسط ماز کردند که در آن زمان محبوب‌ترین ابزار سئو بود. اکنون ابزارهای متعددی وجود دارد که امتیاز کیفیت مانند ماز را ارائه می‌دهند. این شامل امتیاز دامنه ارائه شده توسط Ahrefs، امتیاز اعتبار توسط SEMRush است. امتیاز دامنه اعتباری در محدوده 1 تا 100 قرار دارد. هر چه امتیاز DA بالاتر باشد، کیفیت بهتر وب‌سایت خواهد بود.

چگونه می‌توان امتیاز دامین اتوریتی را اصولی افزایش داد؟

اگر سعی دارید دامین اتوریتی وب‌سایت خود را افزایش دهید، تلاش کنید لینک‌های با کیفیت از دامنه‌هایی با DA بالاتر از دامنه خود بگیرید. این موجب شتاب دادن به رشد DA شما خواهد شد. علاوه بر این، اطمینان حاصل کنید که لینک‌های خود را از وب‌سایت‌های با امتیازهای اسپم بالاتر نمی‌گیرید. یک امتیاز اسپم بالا ممکن است منجر به از دست دادن اعتبار وب‌سایت شود.

با اطمینان از این که وب‌سایت شما لینک‌ها از دامنه‌های با اعتبار بالا دریافت می‌کند، به الگوریتم‌های ماز در مورد کیفیت وب‌سایت شما اطلاع مثبتی ارائه می‌دهید. همیشه لینک‌هایی که به وب‌سایت شما اشاره می‌کنند را نظارت کنید. اگر تعداد زیادی دامنه‌های مرجع اسپمی به وب‌سایت اشاره می‌کنند، ممکن است DA تأثیر مخربی داشته باشد. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که لینک‌های خارجی روی وب‌سایت شما به دامنه‌های اسپمی اشاره نمی‌کنند.

اینجا راه‌های مختلفی برای دریافت لینک‌های ورودی با کیفیت به وب‌سایت شما وجود دارد:

مرحله 1: ایجاد محتوای با کیفیت و جذاب

قبل از شروع به بهینه‌سازی سئو داخلی و خارجی صفحه وب‌سایت، اطمینان حاصل کنید که دارید محتوایی ایجاد می‌کنید که ارزش لینک دادن دارد. وقت خود را برای نوشتن محتوای طولانی صرف کنید. اثبات شده است که محتوای مفید احتمال دارد بیشترین فرصت را برای جلب بک لینک‌های طبیعی داشته باشد.

مرحله 2: بررسی لینک

همانطور که محتوای لینک‌پذیری ایجاد می‌کنید، تیم خود را به انجام یک بررسی کامل از لینک‌های وب‌سایت خود بپردازید.این مرحله به ویژه برای وب‌سایت‌هایی که حداقل سه تا چهار ماه عمر دارند مناسب است. لینک‌هایی که به وب‌سایت شما اشاره دارند را شناسایی کنید. همچنین می‌توانید تعداد لینک‌های کسب شده و تعداد لینک‌های از دست رفته در طول زمان را ببینید.
یکی از دلایل اصلی کاهش DA وب‌سایت‌ها افزایش تعداد دامنه‌های اسپم است. وب‌سایت‌هایی با امتیاز اسپم بالا می‌توانند به امتیاز DA وب‌سایت شما آسیب بزنند.

مرحله 3: حذف بک لینک‌های اسپم

قبل از آن که بک لینک‌های اسپم را مسدود کنید، سعی کنید با وبلاگ نویسان و مالکان وب‌سایت‌ها تماس بگیرید و از آن‌ها بخواهید که لینک‌ها را حذف کنند. از آنجا که ماز به هیچ وجه ارتباطی با گوگل ندارد، لینک‌های مسدود شده قابل تشخیص نیستند.

مرحله 4: بررسی سئو داخلی

نمایش وب‌سایت بدون خطاها به عنوان مهم به ساختن بک لینک‌ها از وب‌سایت‌های با امتیاز دامنه با کیفیت بالا می‌آید. با این حال، خطاهای SEO داخلی بسیاری وجود دارد که چشم عاری شما نمی‌تواند برآورده کند.

مرحله 5: بررسی سئو فنی

اگرچه خطوطی که مرزهای سئو داخلی و فنی را آهسته‌آهسته مبهم می‌کنند، اما این مرحله را به عنوان یک مرحله به دلیل اهمیت آن در ساخت امتیاز دامنه می‌آوریم.
یک وب‌سایت با خطای فنی امکانی برای رسیدن به بالاترین موقعیت‌های جستجو گوگل ندارد.

منبع: azinblog.ir و wikipedia.org

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 099317*****
[نمایش اطلاعات]