اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14020712751086754
در دسترس نیست

فرصتی مهم برای شرکت‌های ایرانی برای حضور در بازار صنایع کشاورزی و دامداری

کد: 14020712751086754

، تهران , (اخبار رسمی): نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی سوریه یا Syria Agrofood امسال از ۲۲ الی ۲۵ آبان در مرکز دائمی نمایشگاه‌های دمشق برگزار می‌شود و به لطف فعالیت‌های شرکت نوژن‌راد، شرکت‌های ایرانی حضور پررنگی در کنار شرکت‌هایی از کشورهای دیگر در این نمایشگاه خواهند داشت.

فرصتی مهم برای شرکت‌های ایرانی برای حضور در بازار صنایع کشاورزی و دامداری
فرصتی مهم برای شرکت‌های ایرانی برای حضور در بازار صنایع کشاورزی و دامداری

کشاورزی از صنایع مهم اقتصاد سوریه پس از جنگ‌های داخلی به شمار می‌رود که در فرآیند بازسازی این کشور نقش مهمی را ایفا می‌کند. این کشور در شرایطی به سر می‌برد که در پی عادی‌سازی روابط این کشور با بسیاری از کشورهای منطقه، رقابت بسیاری از سوی کشورهای منطقه‌ای برای کسب سهمی بزرگ‌تر در اقتصاد این کشور در طی بازسازی و پس از آن جریان دارد.

با توجه به برآورد بانک جهانی، تلاش‌های بازسازی در سوریه به سرمایه‌گذاری کلان بیش از ۳۰۰ میلیارد دلار در تمام بخش‌های اقتصادی نیاز دارد و با توجه به پروژه‌های توسعه زیرساخت‌ها، این مبلغ می‌تواند به ۱ تریلیون دلار برسد. تخمین زده می‌شود که جنگ سوریه ۷۰ درصد از صنعت سوریه، ۳۰ درصد از کشاورزی سوریه و حدود بیش از ۵۵ درصد از امکانات پزشکی و آموزشی این کشور را آسیب زده یا ویران کرده است.

از سال ۲۰۱۱ و با ورود سوریه به ورطه جنگ، بخش‌های کشاورزی کاهش تولید چشمگیری داشت و در معرض خرابی و آسیب‌های فراوانی قرار گرفت. بر اساس گزارش سازمان غذا و کشاورزی ملل متحد «فائو»، خسارات وارده از جنگ به تولید، دارایی‌ها و زیرساخت‌های بخش کشاورزی سوریه، بدون احتساب خسارات وارده به پروژه‌های آبیاری دولتی، بخش‌های کشاورزی و صنایع و کانال‌های تولید در تجارت خارجی، بالغ بر ۱۶ میلیارد دلار برآورد شده است.

نمایشگاه کشاورزی سوریه که با حضورهای شرکت‌های متعددی از چین، روسیه، لبنان، عربستان، قطر، امارات، ایران و ده‌ها کشور دیگر برگزار می‌شود، از این جهت اهمیت زیادی برای اقتصاد سوریه دارد تا فرصت‌های سرمایه‌گذاری و بازارهای جدید صنعت کشاورزی این کشور در معرض سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان کشورهای دیگر قرار بگیرد . این نمایشگاه به کشاورزان کمک می‌کند تا با آخرین فناوری‌ها و روش‌های کشاورزی آشنا شوند و محصولات و خدمات خود را با بازارهای جدید آشنا کنند. این نمایشگاه همچنین به تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان کمک می‌کند تا شرکای تجاری جدید پیدا کنند و بازارهای جدیدی برای محصولات خود پیدا کنند.

نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی سوریه همچنین برای مصرف‌کنندگان نیز اهمیت زیادی دارد. این نمایشگاه فرصتی برای مصرف‌کنندگان برای آشنایی با محصولات و خدمات جدید کشاورزی است و همچنین فرصتی برای آنها فراهم می‌کند تا با کشاورزان و تولیدکنندگان ارتباط مستقیم برقرار کنند.

فرصتی برای شرکت‌های ایرانی برای بهره‌برداری از فرصت‌های صنایع کشاورزی سوریه

این نمایشگاه فرصتی برای تولیدکنندگان، بازرگانان و تجار ایرانی برای یافتن شرکای تجاری و نمایش محصولات و خدمات خود در نمایشگاهی است که اهمیت زیادی برای اقتصاد سوریه دارد. از این جهت با رایزنی‌های انجام شده، یک شرکت مهم و معتبر ایرانی به نام نوژن راد، مسئولیت هماهنگی، ثبت‌نام و مدیریت حضور شرکت‌های ایرانی را در این نمایشگاه بر عهده گرفته است و برای این امر، مجوز برگزاری این نمایشگاه را از سازمان توسعه و تجارت ایران، زیرمجموعه‌ی وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران اخذ کرده است. 

شرکت‌های دانش‌بنیان متعددی نیز از ایران امسال محصولات و خدمات خود را در این نمایشگاه عرضه می‌کنند. 

از آنجا که برنامه بازسازی صنایع کشاورزی سوریه، بسیار گسترده است، به محصولات و تولیدات بسیاری در بخش‌های متفاوت نیاز است و در این زمینه شرکت‌های ایرانی می‌توانند با محصولات و خدمات متنوعی در نمایشگاه کشاورزی سوریه حاضر شوند. برای مثال در بخش کشاورزی، صاحبان مشاغل می‌توانند ماشین آلات، تجهیزات، کود، سیستم‌های آبیاری، سیستم‌های بذرپاش و کلیه ماشین آلات و ابزارهایی که در کشاورزی و باغبانی مورد استفاده قرار می‌گیرند را ارائه دهند.

در بخش دامداری و مرغداری، صاحبان مشاغل در بخش دامداری و مرغداری می‌توانند از ابتدای مراحل این صنعت، یعنی تجهیزات مرغداری، کشتارگاه‌ها، سیستم‌های پروسس لبنیات و گوشت، داروهای دامی، انواع واکسن‌ها و غیره، محصولات خود را در نمایشگاه ارائه دهند.

در بخش صنایع تبدیلی نیز صاحبان کسب‌وکار می‌توانند تمام ماشین‌آلات و تجهیزاتی که در بخش تبدیل مواد اولیه به مواد مصرفی نهایی و بسته‌بندی مورد استفاده قرار می‌گیرد را ارائه دهند.

در نتیجه، طیف بسیار گسترده ای از مشاغل موجود در این صنعت از ایران می‌توانند در نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی سوریه ۲۰۲۳ شرکت کنند.

علاقه‌مندان به اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این نمایشگاه می‌توانند با شرکت نوژن راد به شماره ۰۲۱۲۲۳۹۳۴۹۳ تماس گرفته و یا به سایت این شرکت به آدرس https://fa.nojanrad.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نوژن راد

شرکت نوژن راد در سال 1378 تأسیس و فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت با هدف کمک به توسعه صادرات غیر نفتی ایران و حضور موثر در بازار های بین المللی، طیف گسترده ای از خدمات نمایشگاهی و همایشی را به صنایع مختلف کشور عزیزمان ایران و سایر کشورهای منطقه خاور میانه ارائه می نماید. شرکت نوژن راد با برپایی پاویون ایران در بیش از 200 نمایشگاه بین المللی مختلف تخصصی و بازرگانی در آفریقا، خاور میانه، آسیای میانه و اروپای شرقی و همچنین برگزاری چند نمایشگاه اختصاصی، زمینه حضور صدها شرکت ایرانی در شاخه های مختلف صنعت، معدن، کشاورزی و بازرگانی را در بازار کشورهای هدف جمهوری اسلامی ایران فراهم نموده است. این مایه افتخار، سربلندی و قدر دانی ماست که گروه بزرگی از صنعتگران و تجار ایرانی در طول بیش از یک دهه بطور مستمر و پیوسته برنامه نمایشگاهی ما را دنبال نموده و جهت فعالیتهای نمایشگاهی و بازاریابی خود شرکت نوژن راد را انتخاب نموده اند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]