اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207147513422880
در دسترس نیست

پارتیشن اداری خوب چه ویژگی هایی دارد

پارتیشن اداری خوب چه ویژگی هایی دارد

کد: 140207147513422880

، تهران , (اخبار رسمی): پارتیشن‌ها امکان سازماندهی فضا را به صورت حرفه‌ای تر ایجاد می‌کنند. برای مثال اگر شرکت شما دارای یک فضای بزرگ باشد و امکان ساخت دیوار را نداشته باشید پارتیشن‌ها به کمک شما می‌آیند. پارتیشن‌ها در ابعاد و رنگ‌های متنوعی ساخته می‌شوند تا شما به راحتی بتوانید دکوراسیون زیبایی خلق کنید.

پارتیشن اداری خوب چه ویژگی هایی دارد
پارتیشن اداری

پارتیشن‌ها امکان سازماندهی فضا را به صورت حرفه‌ای تر ایجاد می‌کنند. برای مثال اگر شرکت شما دارای یک فضای بزرگ باشد و امکان ساخت دیوار را نداشته باشید پارتیشن‌ها به کمک شما می‌آیند.

ویژگیهای پارتیشن اداری باکیفیت

  • مخفی کردن اتصالات و یراق آلات
  • قابلیت حرکت آسان و بی دردسر
  • سرعت زیاد در ساخت و صرفه جویی در زمان
  • کاهش هزینه ها
  • انعطاف پذیری و زیبایی بیش تر در مقایسه با دیوارهای ثابت
  • عدم آسیب رسانی به ساختمان
  • تنوع مناسب جنس و رنگ
  • عمر طولانی
  • استفاده مفید از کل فضا
  • مقرون به صرفه بودن
  • قابلیت اجرا در ارتفاع های گوناگون
  • آکوستیک بودن
  • حفظ پیوستگی و یکپارچیگی محیط در عین تفکیک فضاها از یکدیگر

پارتیشن چیست؟

در لغت به معنی مجزا کردن و تقسیم کردن است. یکی از راه ها برای تعریف فضایی جدید در دل یک فضای دیگر، استفاده از پارتیشن (Partition) است. فعالیت ها در داخل چهار دیواری مخصوص به خود صورت می گیرند.

در اصل مهم ترین عملکرد پارتیشن ها جداسازی تقریبی و یا کامل فضاهای مختلف از یکدیگر است. این عمل در عین سادگی بسیار پر کاربرد است. امروزه نقش مهمی را در دکوراسیون داخلی ایفا می کند.
در محیط های مسکونی، اداری و دیگر مکان ها، با تقسیم فضا از طریق دیوار کشی و پارتیشن بندی بین مقاطع مختلف کاری، می توان به راحتی فضایی با چند کاربری طراحی کرد.

موارد استفاده از پارتیشن

پارتیشن بندی در ادارات و مکان های تجاری نیز بسیار کاربرد دارد. با تیزهوشی و مدیریت بودجه، زمان و منایع خود، با انتخاب پارتیشن بندی مناسب اداری می توانید به فضای کار و تجارت خود بیافزایید.

با توجه به محل مورد استفاده، این محصول قابلیت افزایش ضریب عایق صوتی به وسیله فوم سایلنت در داخل جداره خود را دارا می باشند که این مورد در دفاتر روزنامه ها و دیگر ادارات بسیار استفاده می شود.
همچنین در این مکان ها می توانید از انواع شفاف استفاده کنید. به این صورت که مسئول هر بخش قادر خواهد بود کارمندان و محیط تحت نظر خود را مشاهده کرده و به راحتی اداره نماید.

پارتیشن بندی شناور در ادارات

در نوع دیگری از پارتیشن بندی نیز اشراف مدیریت به کل سیستم وجود دارد که به آن شناور می گویند. در این حالت از انواع کوتاه و کم ارتفاع استفاده می شود. وحدت طراحی فضا به وسیله دیوار های بلند جدا کننده از بین نمی رود و سبک معماری قابل رویت است. همچنین انرژی سرمایشی و گرمایشی و نور در این شکل قابل تبادل و حرکت می باشد.

پارتیشن های صنعتی

هدف اصلی در ایجاد پارتیشن بندی های صنعتی، جدا کردن حریم اپراتورها و ماشین آلات از یکدیگر می باشد. به صورتی که فعالیت کارگران در محیط کارخانه و حرکت ماشین آلات نیمه سنگین مانند جرثقیل ها و انواع لیفتراک ها، همگی در مسیر های تعین شده بدون تداخل قرار گرفته و از تصادف احتمالی جلوگیری شود.
در طراحی و ساخت این نوع، کارایی و مقاومت مکانیکی خود پارتیشن مد نظر بوده و بحث زیبایی یا کاهش آلودگی صوتی معمولا مطرح نمی باشد.

منابع :   golsar  -  office partition golsar

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت لیزرهای صنعتی داود

لیزر صنعتی داوود در طول ۱۵ سال گذشته ما در گروه داود شاهد نوآوری های هیجان انگیزی در زمینه ماشین آلات صنعتی بوده ایم، پیشرفت مداوم ما حاصل کار آفرینی، نوآوری و استفاده از ایده های نوین بوده است و تعهد ما همیشه به کارگیری جدیدترین فن آوری های روز ماشین آلات صنعتی به منظور بهینه کردن هرچه بیشتر کیفیت و میزان تولید می باشد. ما همواره با استفاده از به روز ترین تجهیزات توانسته ایم به عنوان اولین و بزرگترین عرضه کننده لیزر های فوق پیشرفته صنعتی، ( لیزر صنعتی ) سطح رضایتمندی مشتریان را به بالاترین حد و فراتر از توقعات آنان افزایش دهیم. کیفیت ماشین آلات ارایه شده و همینطور رضایتمندی مشتریان ما گواه براین مدعا می باشد که ما شریکی مطمئن برای شما هستیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل