اطلاعات تماس
  • 025366*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207187524423592
در دسترس نیست

نورپردازی نمای ساختمان و نکات مهمی که باید بدانید

کد: 140207187524423592

، (اخبار رسمی): نورپردازی نمای بیرونی ساختمان به دلیل ایجاد جلوه ای زیبا در شب برای ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است. هرچقدر هم نمای یک ساختمان به زیبایی طراحی شده باشد ولی نورپردازی درستی برای آن در نظر گرفته نشده باشد زیبایی آن در شب قابل مشاهده نخواهد بود.

نورپردازی نمای ساختمان و نکات مهمی که باید بدانید
نورپردازی نمای ساختمان و نکات مهمی که باید بدانید

برای طراحی نورپردازی بیرونی ساختمان باید از یک متخصص نورپردازی کمک بگیرید. متخصص نورپردازی با توجه به نوع نمایی که برای ساختمان طراحی شده است، نورپردازی مناسب را طراحی می کند.

نورپردازی نمای ساختمان

نمای بیرونی ساختمان مانند سایر بخش های آن نیاز به نورپردازی دارد تا در تاریکی شب هم زیبایی خود را نشان دهد. هر چقدر هم که نمای بیرونی ساختمان زیبا طراحی شده باشد ولی نورپردازی اصولی و درستی برای آن در نظر گرفته نشده باشد، این زیبایی در شب قابل مشاهده نخواهد بود. برعکس طراحی یک نورپردازی زیبا می تواند در شب جلوه ای فوق العاده به ساختمان بدهد و زیبایی آن را دوچندان کند.

برای طراحی نورپردازی بیرونی ساختمان باید از یک متخصص نورپردازی کمک بگیرید. متخصص نورپردازی با توجه به نوع نمایی که برای ساختمان طراحی شده است، نورپردازی مناسب را طراحی می کند و چراغ های مناسب با شدت نورهای مناسب را برای قسمت های مختلف را برایتان مشخص می کند. در نورپردازی نمای ساختمان باید به المان هایی که در طراحی نمای ساختمان توجه کرد. میتوان با استفاده از چراغ هایی که پخش نور جهت دار دارند مانند جت لایت ها برخی از المان های نما را برجسته کرد. در المان هایی مانند ستون ها، سرستون ها و.. میتوان از چراغ های جهت دار برای برجسته کردن این قسمت ها استفاده کرد. برای این موضوع میتوان از انواع وال واشر نمای ساختمان استفاده کرد.

از چراغ های والواشر میتوان برای نورپردازی گسترده ی نمای ساختمان استفاده کرد همچنین برای برجسته کردن المان های خاصی از نما میتوان از چراغ جت لایت نمای ساختمان استفاده کرد.

با توجه به نوع نمای ساختمان می توان از یک روش و یا ترکیبی از هر دو روش نورپردازی استفاده کرد. برای بدست آوردن بهترین نتیجه مشاوره با یک متخصص نورپردازی را فراموش نکنید.

انواع نمای ساختمان

متداول ترین نوع نمای ساختمان که امروزه طراحی و اجرا می شود، نمای مدرن و کلاسیک است. نورپردازی نمای مدرن و کلاسیک متفاوت است و با توجه به نوع نما باید نورپردزای مناسب آن طراحی و اجرا شود. با توجه به هرکدام از این نماها نورپردزای مناسب توسط متخصص نورپردزای انجام می شود

 در طراحی نورپردزای نمای ساختمان مدرن میتوان از انواع لاینرلایت ها یا چراغ خطی، ریسه های led، والواشر و... استفاده کرد. این چراغ ها در نورپردازی نمای ساختمان کلاسیک نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

تنوع محصولات روشنایی و نورپردازی بسیار زیاد است و اگر برای طراحی نورپردازی نمای ساختمان با یک متخصص نورپردازی مشورت نکنید، ممکن است نتیجه ی کار مناسب نشود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مهندسی روشنایی هارمونی

مجموعه ی مهندسی روشنایی هارمونی تولید و تامین کننده تجهزات روشنایی و نورپردازی با بیش از ده سال سابقه ی فعالیت و ده ها پروژه ی موفق کوچک و بزرگ.مشاوره و طراحی نورپردازی محیط های داخلی و خارجی، نورپردازی استخر، نورپردازی ویلا، نورپردازی نمای ساختمان، نورپردازی معابر و...

اطلاعات تماس
  • 025366*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان