اطلاعات تماس
  • 025366*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210037740323592
در دسترس نیست

نورپردازی داخلی با هالوژن

نورپردازی با هالوژن گچی، روشی جذاب و کارآمد

کد: 140210037740323592

، (اخبار رسمی): برای تامین روشنایی داخلی ساختمان چراغ های مختلفی تولید و عرضه شده است. یک نوع از چراغی که روشنایی داخلی را به خوبی تامین می کند و همچنین به هماهنگی نمای داخلی نیز لطمه نمی زند چراغ هالوژن گچی است. این محصولات با طراحی سقف هماهنگ است و بدون ایجاد ظاهر نا مناسب نورپردازی محیط را به خوبی انجام می دهد.

نورپردازی با هالوژن گچی، روشی جذاب و کارآمد
نورپردازی با هالوژن گچی، روشی جذاب و کارآمد

ساختار هالوژن گچی به گونه ای است که به زیبایی در سقف قرار میگیرد و بدون ایجاد ظاهر نامناسب نور مورد نیاز محیط را تامین می کند.

نورپردازی داخلی ساختمان

چراغ های مختلفی برای نورپردازی داخلی ساختمان طراحی شده اند که هر کدام از طراحی منحصربفردی برخوردارند. چراغ هایی مانند انواع لاینرلایت ها یا چراغ های خطی و یا لوسترها نورهای مخفی و... . بعضی از چراغ ها دارای طراحی خاص و منحصربفردی هستند که با توجه به قسمت های مختلف میتوانید از هر کدام استفاده کنید. یکی از این چراغ ها که گزینه ی مناسبی برای نورپردازی داخلی ساختمان است، چراغ هالوژن گچی است. این چراغ ها ویژگی هایی دارند که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت. 

ساختار چراغ هالوژن گچی

هالوژن گچی از یک فریم از جنس گچ تشکیل شده است که قسمتی از آن می توانید چراغ را قرار دهید. چراغ هالوژن گچی هم در رنگ نور های مختلف قابل تهیه است. این محصولات به خوبی در سقف نصب می شوند و باعث می شوند و زیبایی خوبی به سقف می بخشند.

فریم های هالوژن گچی به صورت مربع، دایره و مستطیل قابل تهیه هستند. مدل های مستطیلی این قابلیت را دارند که تعداد چراغ هالوژن بیشتری در آنها نصب شود که در نتیجه روشنایی بیشتری را ایجاد می کند.

مزیت های استفاده از هالوژن گچی

این مدل از چراغ ها دارای ساختاری هستند که می توانید به وسیله ی آن نورپردازی مناسب را انجام دهید. و علاوه بر آن زیبایی سقف و محیط را حفظ کنید. همچنین با توجه به طراحی های مختلفی که دارند میتوانید از یک یا چندین چراغ هالوژن در آنها استفاده کنید تا روشنایی بیشتری را ایجاد کند.

طراحی همرنگ و هماهنگ آن با سقف هیچ گونه تداخلی در زیبایی سقف ایجاد نمی کند.

ثبات رنگ و کیفیت در بلند مدت از ویژگی های فریم های هالوژن گچی است که باعث می شود گزینه ی مناسبی برای استفاده در نورپردازی داخلی ساختمان باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مهندسی روشنایی هارمونی

مجموعه ی مهندسی روشنایی هارمونی تولید و تامین کننده تجهزات روشنایی و نورپردازی با بیش از ده سال سابقه ی فعالیت و ده ها پروژه ی موفق کوچک و بزرگ.مشاوره و طراحی نورپردازی محیط های داخلی و خارجی، نورپردازی استخر، نورپردازی ویلا، نورپردازی نمای ساختمان، نورپردازی معابر و...

اطلاعات تماس
  • 025366*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان