اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207197526313153
در دسترس نیست

برای خرید رادیاتور پنلی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

4 نکته برای خرید رادیاتور پنلی

کد: 140207197526313153

، تهران , (اخبار رسمی): رادیاتور پنلی نوعی از رادیاتور با جنس فولاد است که استهلاک ظاهری کمتر، قیمت مناسب تر، کم مصرف، با عملکردی بهینه دارند و ادامه به بررسی نکات مهم هنگام خرید رادیاتور پنلی پرداخته ایم.

4 نکته در خرید رادیاتور پنلی
4 نکته برای خرید رادیاتور پنلی

رادیاتورها وسایلی برای گرمایش محیط هستند که به وسیله آب گرم جریان یافته در خود که از طریق انواع دیگ در موتورخانه یا انواع پکیج دیواری و زمینی تولید می شود، دمای محیط را افزایش می دهند.

رادیاتور پنلی نوعی از رادیاتور با جنس بدنه فولاد است که به علت ظاهر تخت و پنلی شکل خود در بیشتر خانه ها دیده می شوند.

رادیاتور در انواع مختلفی تولید می شوند که قیمت هر کدام متفاوت است، قیمت پکیج گرمایشی مورد استفاده با توجه به اندازه پنل ها تغییر می کند و مشخصاً پنل های کوچک، قیمت کمتری نیز دارند. با توجه به این موضوع این مطلب را به رادیاتور پنلی اختصاص دادیم تا آن را بررسی کنیم با ما همراه باشید.

رادیاتورهای پنلی از بخش های مجزایی تشکیل شده اند که با پیوستن و نصب یک رادیاتور کامل را تشکیل می دهند. از رادیاتورهایی با پنل کوچک در منازل استفاده می گردد اما در سایر ساختمان ها می توان از رادیاتورهای بزرگتری نیز استفاده نمود.

نحوه ی گرم شدن محیط توسط رادیاتور به اینگونه است که ابتدا هوای اطراف آن را افزایش پیدا کرده و در طی جریان همرفتی، هوای گرم به سمت بالا حرکت کرده و هوای سرد به بخش پایین جریان می یابد.

بدین صورت با ادامه این چرخه دمای هوای اتاق یا ساختمان به حد مطلوبی می رسد.

رادیاتورهای فولادی نسبت به نوع آلومینیومی راندمان کمتری نیز دارند که به وسیله سیستم کنوکتور این کمبود تا حد زیادی جبران شده و بازدهی این رادیاتورها نسبت به رادیاتورهای آلومینیومی افزایش می یابد.

 مزایای رادیاتور پنلی

  1. رادیاتور پنلی استهلاک ظاهری کمتری نسبت به سایر رادیاتورها دارند.
  2. رادیاتور پنلی نسبت به سایر رادیاتورها قیمت کمتری دارد.
  3. میزان مصرف انرژی کم رادیاتورهای پنلی سبب کاهش هزینه های مربوط به انرژی های مصرفی می شود.
  4. رادیاتور پنلی عملکرد بهینه ای دارد.
  5. در رادیاتور پنلی نیاز به هواگیری مکرر وجود ندارد فقط باید در فواصل زمانی مشخص هواگیری شود.

معایب رادیاتور پنلی

علاوه بر تعداد زیاد مزایای رادیاتور پنلی باید معایب آن نیز در زمان انتخاب و خرید رادیاتور مدنظرتان داشته باشید.

این نوع رادیاتور معایب زیادی ندارد اما جذب رسوب بیشتری نسبت به رادیاتورهای آلومینیومی دارند و در نتیجه استهلاک بالاتری دارند.

در صورت خراب شدن بخشی از این رادیاتور، کل پنل را باید تعویض کنید که باعث تحمیل هزینه های زیادی برای شما می شود.

4 نکته برای خرید رادیاتور پنلی

در زمان انتخاب و خرید رادیاتور پنلی باید به مزایا و معایب رادیاتور پنلی که در بالا اشاره کردیم و همچنین نکات زیر توجه داشته باشید تا خریدی مطمئن انجام دهید.

  1. شما باید برای گرم شدن محیط خانه به قدرت گرمایش رادیاتور پنلی توجه داشته باشید زیرا این مورد حتی از نوع پکیج دیواری یا زمینی انتخابی شما هم مهم تر است.
  2. برای جریان گرما و حرارت به صورت متعادل در هوا، اندازه و تعداد پنل رادیاتور با توجه به متراژ ساختمان و واحد شما در زمان خرید حائز اهمیت میباشد، گاهش برای یک فضا یک رادیاتور کفایت می کند اما در بعضی ساختمان ها و واحد ها به رادیاتور بیشتری نیاز است.
  3. قیمت رادیاتور پنلی از دیگر انواع رادیاتور مناسب تر و مقرون به صرفه تر می باشد، با این حال شما باید در زمان خرید به قیمت آن توجه کنید.
  4. عرض باریک و ظاهر مدرن و تخت رادیاتور پنلی به خوبی با دکوراسیون هماهنگ می شود سبب زیبایی منزل و فضای شما خواهد شد.

نکته پایانی رادیاتور پنلی

به هنگام خرید رادیاتور باید فضای خانه خود و ظرفیت مناسب ترین پکیج برای منزل را در نظر گرفته و سپس در هر قسمت از خانه، پنل مناسبی را نصب کنید تا از نظر بزرگ یا کوچک بودن، مشکلی به وجود نیاید.

در این مقاله که توسط گروه متخصصین بامین تهویه گردآوری شده است سعی کردیم تا با بیان مزایا و معایب رادیاتور پنلی شما را در انتخاب و خرید رادیاتور مناسب فضای خود یاری دهیم..

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بامین تهویه

بامین تهویه بزرگترین سایت تاسیسات سیستم های تهویه حرارتی گرمایشی و سرمایشی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید