اطلاعات تماس
  • 021860***** - 090025*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207237632721741
در دسترس نیست

: خرید شمش نقره برای سرمایه گذاری بجای خرید نقره ساچمه

فروشگاه های آنلاین مورد تایید اتحادیه جهت خرید شمش نقره

کد: 140207237632721741

، (اخبار رسمی): خرید شمش نقره برای سرمایه گذاری از نکاتی است که کارشناسان سرمایه گذاری روی آن تاکید دارند. خرید شمش یک کیلویی نقره برای سرمایه گذاری به دلیل کارمزد پایین توصیه شده است. شمش نقره یک کیلویی را باید از مراکز معتبر و دارای جواز مانند زکوین و پارسیس خریداری نمود.

فروشگاه های آنلاین مورد تاپید اتحادیه جهت خرید شمش نقره
خرید شمش نقره برای سرمایه گذاری

خرید شمش نقره سوئیسی و شمش نقره ترکیه ای و شمش نقره اماراتی با فاکتور رسمی برای سرمایه گذاری توصیه میشود. نکته حائز اهمیت خرید شمش در وزن یک کیلویی است زیرا دارای کمترین کارمزد میباشد.

جایگاه شمش نقره در سرمایه گذاری

شمش نقره در وزن های مختلف و با برند های مختلغی ساخته و به بازار عرضه میشود .

شمش نقره خالص با عیار 999 در بازار خرید و فروش میشود. یکی از اصلی ترین دغدغه‌های سرمایه گذاران هنگام خرید شمش نقره، داشتن اصالت شمش نقره است که سرمایه گذاران میتوانند با توجه به این نکته و خرید شمش نقره از فروشندگان معتبر و دارای جواز از اصالت شمش نقره خریداری شده خود اطمینان حاصل کنند و بهترین خرید را در شمش نقره برای سرمایه گذای داشته باشند . از لحاظ قیمتی نیز شمش نقره امارت و ترکیه ای  از نقره ساچمه ای بالاتر است و شمش نقره سوئیسی بالاتر از سایر شمش های نقره است. اما برای سرمایه گذاری، خرید شمش نقره پیشنهاد متخصصین سرمایه گذاری است و بهترین گزینه سرمایه گذاری در نقره تلقی میشود .

خرید شمش نقره از ارکان اصلی در سبد فلزات گزان بها برای سرمایه گذاری میباشد. برای خرید شمش نقره بایستی حتما چارت و نمودار قیمت شمش نقره مورد بررسی قرار گیرد.

در ایران شمش نقره ترکیه ای و امارتی از محبوبیت بالایی برخوردار است برخوردار است و بهترین نوع شمش نقره در سایت هایی مانند پلاتین و  زکوین و کافه سیلور ارائه میشود. 

یکی از معروفترین برند های شمش ترک نیز Nadir Metal Rafineri نام دارد و بهترین خرید شمش نقره از این برند را سرمایه گذاران میتوانند با خرید شمش های نقره این برند از فروشندگان معتبر داشته باشند.

تفاوت ساچمه نقره و شمش نقره

ساچمه نقره حکم همان طلای آبشده را در صنعت طلا را در صنعت نقره دارد. همانطور که خرید طلای آبشده معایب بسیار زیادی برای سرمایه گذاری دارد و برای سرمایه گذاری توصیه نمیشود حتی غیر قانونی نیز هست ساچمه نقره نیز برای سرمایه گذاری در نقره اصلا توصیه نمیشود و از نظر کارشناسان سرمایه گذاری ، بهترین روش برای سرمایه گذاری در نقره خرید شمش های نقره در اوزان متفاوت است

از معایب خرید ساچمه نقره میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • ریسک تقلب در ساچمه نقره بسیار بالاست
  • بر خلاف طلای آبشده ساچمه نقره را نمیتوان عیار سنجی کرد
  • ساچمه نقره به دلیل تعداد بالا قابلیت تضمین اصالت را ندارد

دلایل خرید شمش نقره

نوسان قیمت نقره نسبت به قیمت طلا در بسیاری از مواقع نرخ بالاتری دارد به دلیل همین نوسان قیمت بالای نقره کارشناسان امروزه به اختصاص ۳۰ درصد از سبد سرمایه گذاری طلایی در فلزات گرانبها به نقره، تاکید فراوانی دارند .زیرا این نوسان بالای قیمت نقره به نسبت ، قیمت طلا باعث میشود که سرمایه گذاران در کوتاه مدت سود مناسبی دریافت کنند و اختصاص دادن بخشی از سبد سرمایه گذاری فلزات گران بها به نقره باعث میشود که ریسک سبد سرمایه منطقی گردد. 

از جمله دیگر دلایل خرید شمش نقره میتوان به نکات زیر اشاره کرد:

  • نقره مانند طلا جزوی از فلزات سرمایه ای و گرانبها است.
  • ارزشمند ترین سکه های ضرب شده در روزگاران کهن سکه های نقره بوده اند
  • نقره کاربرد صنعتی نیز دارد و تقاضای بالاتری برای آن است.

با توجه به نکات گفته شده و نظر کارشناسان سرمایه گذاری ، سرمایه گذاری در شمش نقره و اختصاص بخشی از سرمایه به خرید شمش نقره میتواند کمک شایانی به ارتقا سرمایه ، سرمایه گذاران داشته باشد .

خرید آنلاین شمش نقره

خرید شمش نقره به صورت آنلاین چند نکته کوچک و مهم دارد که سرمایه گذاران در شمش نقره با رعایت این چند نکته میتوانند سرمایه گذاری امن و قابل اطمینانی را در شمش نقره داشته باشند. مهمترین نکته در خرید انلاین شمش نقره خرید انلاین شمش نقره از فروشندگان معتبر و دارای مجوز از اتحادیه طلا و سکه است تا سرمایه گذار از عیار و اصالت شمش نقره خریداری شده خود اطمینان داشته باشد.

در این مقاله سه فروشگاه معتبر و دارای مجوز از اتحادیه طلا و سکه را به شما سرمایه گذار گرامی معرفی میکنیم .

  • سایت پلاتین به آدرس pelatiin.ir از سایت های معتبر خرید شمش نقره برای سرمایه گذاری است .
  • زکوین به آدرس https://zcoinn.com یک فروشگاه آنلاین شمش نقره است که شمش های نقره ترک با برند های شمش نقره نادیر Nadir و IGR شمش نقره آلتین ترکیه را عرضه میکند. دپارتمان نقره سایت زکوین شمش نقره را با فاکتور رسمی به فروش میرساند. فروش شمش یک کیلویی نقره از محصولات اصلی سرمایه گذاران در سبد خرید نقره و سیلور است.
  • سایت پارسیس به آدرس parsisgold.com از فروشگاه های فروش شمش نقره است که شمش های نقره با اصالت و معتبری به فروش میرساند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زکوین

سکه و شمش زکوین دارای جوار از اتحادیه طلا ، سکه و صرتف تهران و ارئه دهنده سکه های بانکی و شمش میباشد. سکه زکوین دارای سامانه تشخیص اصالت سکه میباشد. تمامی سکه و شمش های طلا در زکوین با فاکتور رسمی به فروش میرسد. صرافی زکوین امکان خرید و فروش شمش و سکه را با تمامی ابزارهای مالی مهیا نموده است. قیمت سکه های بانکی زکوین به صورت آنلاین در سایت زکوین به آدرس https://zcoinn.com قابل دسترس میباشد.

اطلاعات تماس
  • 021860***** - 090025*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی