اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207297640523715
در دسترس نیست

امیر حسین هشترودی

آزادی زندانیان نوجوان بدست جوان خوشنام بازار موبایل امیر حسین هشترودی

کد: 140207297640523715

، (اخبار رسمی): امیر حسین هشترودی یکی از جوانان به نام و خیرین بزرگ و پیشرو در بازار موبایل به همراه اعضای صنف موبایل و خانم پوری بنایی ستاره سینمای ایران نوحوانان 15 الی 16 ساله را که بدلیل بدهی مالی آزاد نمودند.

آزادی زندانیان نوجوان بدست جوان خوشنام بازار موبایل امیر حسین هشترودی
آزادی زندانیان بدست امیر حسین هشترودی

جناب امیرحسین هشترودی با همراهی هنرمند عزیز کشورمان خانم پوری بنایی به کانون کودک و نوجوان رفته و با پرداخت بدهی ۴ نوجوان را آزاد کردند.

امیرحسین هشترودی؛ مردی که در کنار نیازمندان ماند و آن‌ها را تنها نگذاشت

کمتر کسی است که در بازار موبایل ایران نام پرافتخار امیرحسین هشترودی را نشنیده باشد. فعالیت‌ حرفه‌ای آقای هشترودی در انجمن موبایل ایران، این بیزینس را در ایران به شکل شگرفی رشد داده است. همچنین ایشان فعالیت‌های هنری و سینمایی متعددی هم دارند که نشان‌دهنده‌ فعالیت‌های چندجانبه و قابل ستایش جناب هشترودی است. در کنار این موارد، حس همدردی و همیاری با نیازمندان برگ زرینی در زندگی امیرحسین هشترودی به حساب می‌آید. بر همین اساس فقط گوشه‌ای از فعالیت‌های خیریه امیرحسین هشترودی و اعضای صنف موبایل ایران بیان می‌شود.

۴ نوجوان نفس آزادی را به برکت امیرحسین هشترودی استشمام کردند

بدون شک تصور اینکه نوجوانان با سنین حدودی ۱۵ سال به دلیل بدهی مالی در کانون باشند بسیار سخت و دردآور است. جناب امیرحسین هشترودی با همراهی هنرمند عزیز کشورمان خانم پوری بنایی به کانون کودک و نوجوان رفته و با پرداخت بدهی ۴ نوجوان را آزاد کردند. همچنین اطلاع‌رسانی هم به خانواده‌های این عزیزان صورت پذیرفت. بدون شک برگشت این نوجوانان عزیز به جامعه می‌تواند امید به زندگی دوباره در وجود آن‌ها زنده کند و اسباب خوشحالی خانواده‌های آن‌ها را فراهم آورد. کار ارزشمند جناب امیرحسین هشترودی که با همراهی ویژه خانم پوری بنایی و سایر اعضای صنف موبایل همراه بود، شروع یک زندگی جدید را برای نوجوانان این قصه رقم خواهد زد.

تقدیر از امیرحسین هشترودی و صنف موبایل؛ فرشتگان نجات نوجوانان حدودا 15 ساله

آقای علی هاشمی رییس کانون کودک و نوجوان و خانم دکتر صالحی به‌طور ویژه از ایشان و خیرین صنف موبایل ایران تقدیر و تشکر به عمل آورند. در این راستا یکی از تابلوهایی که با دستان ارزشمند یک نوجوان در کانون ساخته شده بود، به عنوان هدیه به آقای امیرحسین هشترودی و خیرین صنف موبایل ایران ارائه شد. ناگفته نماند که خانم دکتر صالحی نیز به پاس این اقدامات خیریه ارزشمند، یک نهج‌البلاغه نفیس را به جناب امیرحسین هشترودی تقدیم کردند.

خبر آزادی ۵ نوجوان زندانی به یاری آقای امیرحسین هشترودی و همکاران ایشان در صنف موبایل خوشحال‌کننده بود. آقای هشترودی که همواره یکی از بزرگترین حامیان حقوق کودک بوده، این بار با همراهی صنف موبایل و پرداخت وجه التزام، موفق به آزادی این ۵ نوجوان از زندان شدند. این اقدام بشردوستانه موجب شد تا رییس کانون زندانیان کودک و نوجوان از ایشان و صنف موبایل تقدیر کند. کار ارزشمند آقای هشترودی و همراهانش، الگویی شایسته برای سایر خیّرین و نیکوکاران است. امیدواریم با الهام از این گونه اقدامات انسان‌دوستانه، شاهد جامعه‌ای باشیم که در آن همه دست‌به‌دست هم داده و با مهرورزی و همدلی، به یاری یکدیگر و رفع مشکلات اجتماعی بشتابند.

رفاقت از نو ...

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون