اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208037650023765
در دسترس نیست

آواتات گستر محصولی جدید در زمینه ی تجهیزات سالن کنفرانس و همایش ارایه نمود

آغاز عرضه و فروش مانیتور کنفرانسی دو طرفه ازسال 1402

کد: 140208037650023765

، تهران , (اخبار رسمی): تولید کننده/ خدمات دهنده فعال عرصه زمینه ی تجهیزات سالن کنفرانس و همایش کشور، مانیتورهای کنفرانسی دو طرفه را با امکان پخش تصاویر FHD از سال 1402 به بازار مصرف عرضه کرد.

آغاز عرضه و فروش مانیتور کنفرانسی دو طرفه ازسال 1400
مانیتور دو طرفه سالن کنفرانس

مشخصات مانیتور کنفرانسی دو طرفه : کیفیت تصویر HD سایز مانیتور 15.6 اینچ ورودی HDMI و VGA جنس بدنه مانیتور تمام آلمینیوم امکان درج لوگو دلخواه مشتری قابلیت استفاده از 1 مانیتور برای 4 نفر

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی آواتات گستر، از سال 1402 عرضه مانیتورهای دو طرفه در شرکت آواتات گستر آغاز شد.

بر اساس این گزارش، علاقه مندان به استفاده از مانیتورهای کنفرانسی هم اکنون امکان استفاده از مزیت هایی همچون درگاه های مختلف، کیفیت تصویر HD ، ابعاد 15.6 اینچ و درج لوگو دلخواه را دارند.

حمیدرضا علی مددی مدیرعامل آواتات گستر با اشاره به مزیت‌های این محصول/خدمت تازه گفت: تولید این محصول نتیجه سالها تلاش بوده و برای تولید این محصول از سال 1400 کار آغاز شده و هم اکنون مانیتور کنفرانسی دو طرفه وارد بازار شده است.

وی ادامه داد: جنس بدنه مانیتورهای دوطرفه تمام آلمینیوم می باشد و در سالن هایی که میزهای کنفرانس آن فاقد فضای خالی میانی باشد از این نوع مانیتور استفاده می گردد. علاوه بر مزیت های ذکر شده، یکی از مهم ترین مزایای این نوع مانیتور صرفه اقتصادی آن می باشد و میتوان به ازای هر 4 نفر یک مانیتور دوطرفه نصب نمود.

شایان ذکر است این مانیتور به دلیل ابعاد استانداردی که دارد مناسب تجهیز سالن کنفرانس می باشد و در صورت نصب ، افراد به راحتی میتوانند به روبروی خود دیدکافی داشته و با هم ارتباط برقرار نمایند .

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت آواتات گستر به نشانی www.avatatgostar.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آواتات گستر

مجموعه ” آواتات گستر ” با سابقه ی 10 ساله در زمینه ی تجهیز صوت ، تصویر ، نور و هچنین داشتن تیمی وظیفه شناس و دقیق آمادگی خود را جهت همکاری با ارگان های دولتی و خصوصی اعلام می نماید.از جمله خدمات این مجموعه : تجهیز سالن کنفرانس و جلسات ، تجهیز سالن آمفی تئاتر ، همایش و اجتماعات ، سیستم پیجینگ و.. می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش