اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208037650323766
در دسترس نیست

مشاوره حقوقی رایگان

رونمایی از سایت بنیاد حقوقی سخن آرا با هدف اطلاع رسانی ازحقوق شهروندی

کد: 140208037650323766

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف اطلاع رسانی ازحقوق شهروندی و انعکاس اخبار حقوقی، از سایت بنیاد حقوقی سخن آرا به آدرس www.sokhanara.com در آذر ماه 1402 رونمایی شد.

رونمایی از سایت بنیاد حقوقی سخن آرا با هدف اطلاع رسانی ازحقوق شهروندی
دکتر عباس پهلوان زاده، مدیریت بنیاد حقوقی سخن آرا

مشاوره حقوقی رایگان

به گزارش بنیاد حقوقی سخن آرا، سایت www.sokhsnsrs.com که یک سایت اطلاع رسانی حقوقی در زمینه وکالت است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد اطلاع رسانی ازحقوق شهروندی و انعکاس اخبار حقوقی را تسهیل کند.

بنیاد حقوقی سخن آرا با مدیریت دکتر عباس پهلوان زاده در ابتدای سال ۱۴۰۱ با هدف فعالیت در زمینه آموزش ، پژوهش ، دعاوی و داوری شروع به کار خود را آغاز نمود . بر این مبنا از یک سو، از صاحب نظران حقوقی ( اعم از اساتید دانشگاه ، وکلاء برجسته و پژوهشگران ) بهره مند و از سوی دیگر ، با نگاه حرفه ای به موضوعات ، از حضور کارشناسان متخصص امر بهره جسته است . همچنین با ترسیم منشور اخلاقی خود بر اصول برابری ، احترام و ترویج فرهنگ والای انسانی اهتمام ورزیده تا بدین سان ، به اهداف آتی خود که عمدتاً ناظر به ارتقاء سطح علمی و آموزشی کشور ، کارآفرینی مدرن در زمینه دعاوی و داوری و ارتباط روز افزون بین نهادهای داخلی و بین المللی بوده ، نائل آید.

عباس پهلوان زاده، مدیر عامل بنیاد حقوقی سخن آرا در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «ضرورت و دلایل راه اندازی وب سایت حقوقی از این بابت است که مردم امروز باید با حقوق خود آشنا شوند تا بتوانند حقوق خود را احقاق کنند.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « سایت حقوقی سخن آرا یک مرجع علمی و تخصصی در زمینه حقوقی می باشد که با استناد و توجه به آن می توان از توان علمی متخصصان و راهنمایی های ایشان بهره جست »

گفتنی است بنیاد حقوقی سخن آرا، به مناسبت این رونمایی، اقدام بهاعمال تخفیف های ویژه در راستای کمک به حل پرونده های شما عزیزان کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت بنیاد حقوقی سخن آرا به آدرس www.sokhanara.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سخن آرا

بنیاد حقوقی سخن آرا با مدیریت دکتر عباس پهلوان زاده در ابتدای سال ۱۴۰۱ با هدف فعالیت در زمینه آموزش ، پژوهش ، دعاوی و داوری شروع به کار خود را آغاز نمود . بر این مبنا از یک سو، از صاحب نظران حقوقی ( اعم از اساتید دانشگاه ، وکلاء برجسته و پژوهشگران ) بهره مند و از سوی دیگر ، با نگاه حرفه ای به موضوعات ، از حضور بهترین وکلا و کارشناسان متخصص امر بهره جسته است . همچنین با ترسیم منشور اخلاقی خود بر اصول برابری ، احترام و ترویج فرهنگ والای انسانی اهتمام ورزیده تا بدین سان ، به اهداف آتی خود که عمدتاً ناظر به ارتقاء سطح علمی و آموزشی کشور ، کارآفرینی مدرن در زمینه دعاوی و داوری و ارتباط روز افزون بین نهادهای داخلی و بین المللی بوده ، نائل آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون