اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208097660713153
در دسترس نیست

بهترین مشعل های موجود در ایران

بهترین برندهای مشعل موجود در ایران

کد: 140208097660713153

، تهران , (اخبار رسمی): آشنایی با بهترین برندهای مشعل برای خرید بهتر و کارآمد تر، با آگاهی بیشتر به صورت کاملا مناسب بسیار ضروری می باشد. از این رو مطالب مفید در این زمینه‌ را در قالب این مقاله به شما عزیزان تقدیم می نماییم.

بهترین برندهای مشعل موجود در ایران
بهترین برند مشعل چیست ؟

انواع مشعل در برند ها و ظرفیت های مختلفی در انواع گوناگون در بازار ایران موجود می باشد، از همین رو ما بهترین برندهای مشعل موجود در ایران را بررسی کرده ایم.

مشعل چیست ؟

سیستم مشعل ها به گونه ای است که با استفاده از سوخت فعالیت می‌کنند و عملکرد آن‌ ها به این گونه است که سوخت و هوا در محفظه احتراق با هم ترکیب می شوند و پس از ایجاد شعله، گرمای مورد نیاز تامین خواهد شد.

انواع مشعل در بسیاری از صنایع کاربرد دارد و در برند های مختلفی در انواع گوناگون و با ظرفیت های مختلف در بازار ایران موجود می باشد.

از همین رو ما در این مقاله به معرفی بهترین برند های مشعل پرداخته و شما هم باید قت کافی را در زمان انتخاب و تصمیم گیری جهت خرید انواع مشعل به خرج داده تا مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایید.
در انواع دیگ بخار جهت تولید بخار با توجه به نیاز و ظرفیت حرارتی مورد نیاز ظرفیت بخار تولیدی از انواع مشعل گازی، گازوئیلی و دوگانه سوز استفاده میشود. مشعل دیگ بخار با آبگرم تفاوت آنچانی باهم ندارد، تنها باید در زمان انتخاب به تناسب ظرفیت با دیگ توجه نمایید و قبل از اقدام به خرید محصول حتما این مقاله را جهت آشنایی با مشعل و نحوه انتخاب مشعل مناسب حتما مطالعه نمایید.

بهترین برند های مشعل

  1. مشعل ایران رادیاتور
  2. مشعل اتمسفر
  3. مشعل های گرم ایران
  4. مشعل گازی پارس

انواع مشعل ایران رادیاتور

انواع مشعل ایران رادیاتور از بهترین و معروف ترین برند های مشعل موجود در ایران می‌باشد.

شرکت و کارخانه ایران رادیاتور در زمینه تولید انواع مشعل چندین دهه فعالیت دارد و محصولاتی با کیفیت را به بازار ایران عرضه می کند.

ایران رادیاتور یکی از برند هایمعتبر و معروف در ایران و خاورمیانه می باشد که از تجهیزات و قطعات سازنده بسیار مرغوب و با کیفیتی در تولید انواع مشعل استفاده می کند.

دوام و عمر مشعل های تولیدی ایران رادیاتور نیز خیلی بالا بوده و همچنین از لحاظ کیفیت فنی و ارائه خدمات پس از فروش بسیار کارآمد هستند.

مشعل های ایران رادیاتور در ظرفیت های متفاوتی جهت برطرف نمودن نیاز مشتریانتولید و عرضه می شود تا با توجه به نیاز خود گزینه مناسب را انتخاب و خریداری نمایند.

این مشعل در انواع دیگ بخار صنعتی و کوچک، دیگ های آبگرم فولادی، سیستم های موتورخانه ها، خشک کن ها و سایر موارد دیگر کاربرد دارند.

عمدتا سوخت این مشعل ها گاز، گازوئیل و دوگانه سوز می باشند.

شرکت ایران رادیاتور محصولات خود را یک‌ سال گارانتی می نماید و به مدت ده سال خدمات پس از فروش را به مشتریان اهدا می نماید.

انواع مشعل اتمسفر

گروه صنعتی اتمسفر بیش از پنجاه سال با بهترین و مدرن ترین تکنولوژی ها در زمینه تولید و طراحی انواع مشعل در ظرفیت حرارتی بالا فعالیت دارد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

انواع مشعل گرم ایران

یکی دیگر از از بهترین و با کیفیت و با دوام ترین برند های مشعل می توان مشعل گرم ایران را نام برد. انواع مشعل گرم ایران براساس طراحی های مدرن و تولید بسیار با کیفیتی در بازار ایران روانه می شود. انواع مشعل گرم ایران در ظرفیت های مختلفی تولید می شود که در مصارف خانگی و صنعتی کاربرد دارند.

از مشعل گرمیران در کارخانه ها، پالایشگاه ها، نیروگاه ها، کوره ها و موتورخانه ها از این سیستم استفاده می کنند.

از ویژگی های بارز این مشعل ها تولید براساس تکنولوژی های مدرن، میزان آلودگی زیست محیطی بسیار اندک، دوام بالا و کیفیت فنی عالی می باشد.

انواع مشعل گازی پارس

برند پارس در زمینه تولید انواع مشعل  بسیار معتبر و شناخته شده می باشد که تقریبا سه دهه است که فعالیت خود را آغاز نموده و مشعل هایی با کیفیت را روانه بازار کرده و در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

انواع مشعل گازی پارس تحت لیسانس OERTLI کشور سوئیس در ظرفیت های مختلفی تولید می شوند که در زمینه های صنعتی و نیمه صنعتی کاربرد دارند.

انواع مشعل گازی پارس با رقبای خارجی خود از نظر کیفیت رقابت تنگاتنگی دارد زیرا قطعات و تجهیزات سازنده این مشعل بسیار مرغوب و درجه یک می باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بامین تهویه

بامین تهویه بزرگترین سایت تاسیسات سیستم های تهویه حرارتی گرمایشی و سرمایشی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید