اطلاعات تماس
  • 093361*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208157671622307
در دسترس نیست

لیوان های محبوب نزد مردم ایران

لیوان های محبوب نزد مردم ایران

کد: 140208157671622307

، (اخبار رسمی): لیوان های محبوب نزد مردم ایران

لیوان های محبوب نزد مردم ایران
لیوان

استکان کمر باریک

ما ایرانیان از قدیم الایام عاشق چای بودیم و هستیم، از گذشته تا کنون تغییر و تحولات بسیاری در سرو چای به وجود آمده،ولی لیوانی چای خوری که از گذشته تا کنون نزد موردم محبوبیت خود را حفظ کرده استکان کمرباریک هست که این مدل هم در طرح های مختلف وجود داره که استکان کمر باریک لب طلایی، استکان کمر باریک شاه عباسی و.. مورد توجه قرار گرفت.

لیوان

لیوان یکی از ظروف مهم آشپزخانه هست که دارای کاربرد های فراوانی میباشد یکی از این کاربرد ها سرو چای میباشد از آنجا که ما ایرانیان چای ییرا دوستداریم بیشتر از لیوان بعنوان سرو چای استفاده میکنیم،

لیوان در طرح های خیلی متنوعی دارد لیوان لب طلایی، لیوان بشکه ای، لیوان دسته دار و... که ساخت کشور های مختلف بود یکی از برند های محبوب مردم لیوان پاشاباغچه که ساخت کشور ترک میباشد و لیوان دسته دار فرانسه از لیوان های هست که تو هر آشپزخانه ایرانی پیدا میشه به همین دلیل در ایران هم تولید لیوان رونق خوبی دارد.

فنجان چای: همه ی ما در در طول روز به طور میانگین دو الی سه فنجان چای می‌خوریم. حتی کسانی که خیلی هی از چای خوششان نمی‌آید، هر روز هنگام صبحانه یک لیوان چای را حتما می‌خورند. بعضی افراد هم که دیگر معتاد چای هستند و روزانه بالای 5 تا 10 فنجان چای می‌نوشند. همچنین کسانی که سرکار می‌روند قطعا روی میز کار خود، یک لیوان چای گذاشته اند و همزمان با نوشیدن چای، کار می‌کنند. از همه ی اینها که بگذریم فنجان چای باید چند ویژگی داشته باشد. اول از هر چیزی باید در برابر سرما و گرمای ناگهانی مقاوم باشد و نشکند! بسیاری از فنجان های بلوری با کوچکترین تغییر دمای ناگهانی ترک می‌خورند و فقط مدل های درجه یک از این امتحان جان سالم به در می‌برند. این فنجان های درجه یک دارای قابلیت آنتی شوک هستند یعنی در برابر شوک های ناگهانی گرمایی و سرمایی بسیار مقاوم اند و به هیچ وجه نمی‌شکنند. تمام فنجان های موجود در فروشگاه فنجون استور دارای قابلیت آنتی شوک هستند و با گارانتی مقاومت کالا عرضه می‌شوند. حتی در ویدیو زیر می‌توانید مقاومت فنجان بیسیک ساخت چین را ببینید که بعد از گذاشتن یخ در داخلش، آنرا روی شعله مستقیم گاز می‌گذاریم و چند دقیقه صبر می‌کنیم. و در آخر می‌بینید که هیچ اتفاقی برای فنجان نمی‌افتد!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093361*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل