اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208207678717362
در دسترس نیست

نرخ اجاره ویلا کردان، روزهای میانی هفته

کد: 140208207678717362

، تهران , (اخبار رسمی): روستای کردان یکی از روستاهای خوش آب‌وهوا نزدیکی تهران بوده که به اقامتگاه اهالی تهران و کرج در روزهای آخر هفته و تعطیلات تبدیل شده است. در کردان خبری از ترافیک، دود و شلوغی پایتخت نیست و شما می‌توانید در آب‌وهوای مطبوع و طبیعت سرسبز آن آرامش پیدا کنید.

نرخ اجاره ویلا کردان، روزهای میانی هفته
نرخ اجاره ویلا کردان، روزهای میانی هفته
نرخ اجاره ویلا کردان، روزهای میانی هفته
نرخ اجاره ویلا کردان، روزهای میانی هفته
نرخ اجاره ویلا کردان، روزهای میانی هفته
نرخ اجاره ویلا کردان، روزهای میانی هفته

در چند سال اخیر در روستای ییلاقی کردان ویلاهای مختلفی ساخته شده تا افراد بتوانند در روزهای تعطیل خستگی یک هفته پرکار را از تن به در کنند. از این رو بازار اجاره ویلا کردن در ایام تعطیل و البته کمی کمتر در ایام میانی هفته بسیار داغ و پرطرفدار است.

روستای کردان کجا است؟

روستای کردان یکی از توابع شهرستان ساوجبلاغ استان البرز است. این روستا در فاصله 25 کیلومتری کرج قرار داشته و 65 کیلومتر با تهران فاصله دارد. در حال حاضر مساحت آن حدود 104 هکتار عنوان شده است. در زمان جنگ تحمیلی بسیاری از ساکنین تهران برای در امان ماندن از بمباران به این روستا مهاجرت کردند و کردان به عنوان یک منطقه حاشیه نشین شناخته شد.

به مرور زمان و با ساخت واحدها و کارخانه‌های مختلف کارتن سازی، آلمینیوم سازی، بافندگی، ریسندگی و مرغداری کردان به یکی از قطب‌های اقتصادی اطراف پایتخت تبدیل شد. این مساله باعث شد در چند سال اخیر افراد زیادی برای کار به این منطقه مهاجرت کرده و در آن ساکن شوند. براساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن کردان در حال حاضر 4500 نفر جمعیت دارد.

آب و هوای کردان

محبوبیت روستای کردان تنها به قطب اقتصاد آن محدود نمی‌شود. آب و هوای این روستا دست کمی از شمال تهران و شهرهای خوش آب‌وهوای شمالی ندارد. با توجه به موقعیت جغرافیایی و وجود باغ‌ها و رودخانه در این روستا شرایط دمای در رنجی مناسب و استاندارد باقی می‌ماند. بیشترین دمای ثبت شده در این روستا 30 درجه سانتی گراد و کم‌ترین درجه ثبت شده 2 درجه در بهمن است. این رنج دمایی نشان می‌دهد چه در تابستان و چه در زمستان، این روستا آب‌وهوایی مطبوع و خنک دارد و اجاره ویلا کردان می‌تواند به شما این امکان را بدهد از محیطی زیبا و آب‌وهوایی مطبوع و دلپذیر لذت ببرید.

تاریخچه روستای کردان

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این روستای زیبا تاریخچه‌ای قدیمی دارد. مطالعات انجام شده نشان می‌دهد تاریخچه این روستا به پیش از قرن شش هجری هجری باز می‌گردد. این روستا در گذشته مرکز سیاسی و اقتصادی کرج به شمار رفته و تاریخ پرفراز و نشیب و تغییرات زیادی را به چشم دیده است.

باغ‌ها و طبیعت کردان

در کنار آب‌وهوای مطبوع و دلپذیر کردان طبیعتی بسیار زیبا دارد. وجود باغ‌های مختلف در این روستا به لطف رودخانه‌ای که از روستا می‌گذرد، این منطقه را به یک منطقه ییلاقی تبدیل کرده است. در هر فصل سال به کردان سفر کنید، باغ‎های میوه آن زیبایی خاص خود را دارد و شما را محو زیبایی‌های خود می‌کند.

در این روستا می‌توانید همچنین از محصولات تازه باغ‌ها که طعم واقعی میوه ارگانیک و لذیذ دارند امتحان کنید و برای خودتان و خانواده خرید کنید. از آن جا که اغلب ویلا و سوئیت‌های روستا در داخل یا نزدیک این باغ‌ها ساخته شده‌اند، اجاره ویلا کردان و اقامت در آن‌ها احساس اقامت در جنگل‌های شمال را دارد و چشم انداز بسیار زیبایی پیش روی شما قرار خواهد داد.

دیگر جاذبه‌های گردشگری کردان

دهکده ورزشی کردان یکی از جاذبه‌های گردشگری این روستا بوده که در چند سال اخیر به دلیل حضور قابل توجه مسافران در روستا ساخته شده است. این مجموعه ورزشی در سال 1372 تاسیس شد و در حال حاضر 22 رشته ورزشی مانند فوتبال، تنیس، والیبال و شنا فعال دارد. این مجموعه همچنین یک سایت پروازی برای عاشقان به پرواز نیز دارد. از دیگر جاهای دیدنی کردان می‌توان به پل بانو صحرا، رودخانه کردان و برج مقبره اشاره کرد.

هزینه اجاره ویلا کردان چقدر است؟

هزینه اجاره ویلا کردان به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال هزینه اجاره در ایام تعطیل یا روزهای آخر سال در مقایسه با تعطیلات و آخر هفته‌ها کمتر است. همچنین امکانات ویلا و مساحت آن نیز تاثیر بسیار زیادی بر روی هزینه اجاره ویلا کردان دارد. به طور کلی می‌توان گفت هزینه اجاره ویلا در کردان از یک میلیون تومان آغاز شده و به سه میلیون تومان نیز به ازای یک شب می‎رسد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت علی بابا

عازم کجا هستید؟ هیچ فرقی نمی‌کند. این حق شماست که سفری باکیفیت، آسان و مطمئن را تجربه کنید. علی‌بابا، به عنوان رتبه یک فروش بلیط سفر در کنار شماست تا تجربه‌ای شایسته از یک سفر به‌یادماندنی را ایجاد کند. سفر باید آسان باشد، مطمئن و به‌صرفه؛ و همه اینها در علی‌بابا خلاصه شده. از هر کجا به هر کجا، با هواپیما، قطار، اتوبوس یا تور. حتی برای اقامت شایسته در سفرهای خارجی می‌توانید روی هتل‌های علی‌بابا حساب کنید. علی‌بابا همسفر حرفه‌ای‌هاست، و این تجربه‌ی حرفه‌ای در همه مراحل سفر همراه شماست. از زمانی که قصد سفرکرده‌اید و نیاز به راهنمایی دارید ، تا خرید بلیط و پشتیبانی 24 ساعته توسط تیم 247 نفره مرکز پشتیبانی. حتی وقتی که برنامه سفرتان تغییر کرده و قصد استرداد بلیط را دارید ما در کنار شما هستیم. علی‌بابا برندی از هلدینگ پرافتخار توشا (توسعه تجربه شایسته سفر) است، سامانه‌ای که به‌واسطه پشتیبانی و حمایت شما در سکوی اول گردشگری کشور ایستاده. ما به این جایگاه قانع نشده‌ایم و تلاش‌مان برای بهبود لحظه‌ای متوقف نمی‌شود. البته در این مسیر پرپیچ‌و‌خم تنها نیستیم و همسفران شایسته‌ای چون شما دلگرمی اصلی ماست. آمارها نشان می‌دهد که بیشتر از 97 درصد از مشتریان، ما را به دیگران توصیه کرده‌اند و سفیر پیام علی‌بابا شده‌اند. مطمئن هستیم راه را درست رفته‌ایم، چرا که مورداعتماد شما هستیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]