اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14020823768489207
در دسترس نیست

با خلق ارزش و بهبود تجربه دیجیتالی تبدیل به یک رهبر دیجیتالی شوید

توسعه و تحول اقتصاد دیجیتالی با هدف ارائه خدمات غیر حضوری اینترنتی

کد: 14020823768489207

، تهران , (اخبار رسمی): گسترش فناوری و حضور اینترنت در زندگی همه ما، ساده‌تر شدن بسیاری از فعالیت‌ها را در پی داشته است. یکی از فعالیت‌های زمان‌بر و گاهی پیچیده، انجام اخذ مجوزها از جمله مجوز نشر نرم افزار و خدمات دیگر مانند طراحی سایت اینترنتی است. و موجب توسعه اشتغال و تقویت کسب و کار و راه گشای توسعه آن خواهد شد.

توسعه و تحول اقتصاد دیجیتالی با هدف ارائه خدمات غیر حضوری اینترنتی
توسعه و تحول اقتصاد دیجیتالی با هدف ارائه خدمات غیر حضوری اینترنتی

اهداف این سامانه گسترش عدالت، تسهیل زندگی آحاد جامعه و فراگیری دیجیتالی، کمک به گروه‌های هدفِ کمتر برخوردار و فرصت آفرینی برابر و برآوردن نیازهای روزمره با توجه به سبک زندگی کاربران است.

گسترش فناوری و حضور اینترنت در زندگی همه ما، ساده‌تر شدن بسیاری از فعالیت‌ها را در پی داشته است. یکی از فعالیت‌های زمان‌بر و گاهی پیچیده، انجام اخذ مجوزها از جمله مجوز نشر نرم افزار و خدمات دیگرمانند طراحی سایت اینترنتی است.

حضور در مرکز شرکت های شلوغ، بعد از طی مسیری که اغلب با ترافیک نیز همراه بوده، مشکل پیداکردن جای پارک خودرو، صرف زمان به نسبت طولانی برای انجام یک کار خدماتی و خیلی از مشکلات و،  تنها بخش کوچکی از این مشکلات محسوب می‌شوند.

با پررنگ شدن نقش سامانه جامع دیجیتالی غیرحضوری بیش از یک دهه فعالیت و شکل‌گیری و راه اندازی آن، بسیاری از این مشکلات برطرف شده‌اند و برای دریافت تمام بخش‌های قابل توجهی از خدمات اینترنتی، دیگرنیازی به حضورفیزیکی در محل شرکت نیست و می‌توان به‌راحتی از خانه، محل کار و یا هر جای دیگری از این خدمات استفاده کرد.

این در حالیست که دریافت غیر‌حضوری برخی از خدمات کلیدی نظیر مجوز نشر نرم افزار، طراحی سایت، از طریق این سامانه و اینترنت رایج میسر نبوده و تا مدتی پیش از این،‌‌ کاربران همچنان ناگزیر به مراجعه به محل شرکت بودند.

در حال حاضر بیش از یک دهه است  که با توسعه و عرضه سامانه جامع دیجیتالی، انجام کارهای خدماتی در مقیاس با گذشته، به مراتب ساده‌تر و پرداختن به فعالیت‌های دریافت خدمات اینترنتی لذت‌بخش‌تر شده است.

در واقع سامانه جامع دیجیتالی شمیم نرم افزار دانش " با هدف ارائه نسل جدید خدمات اینترنتی، فارغ از موقعیت فیزیکی کاربران و یا محل دریافت، تاسیس شده است. این سامانه با ایجاد یک بستر کامل برای ارتباط بصورت تیکت بین سامانه  و کاربر، امکان ارائه انواع خدمات نشر دیجیتال نرم افزار و دیگر خدمات را به صورت دیجیتالی فراهم می‌سازد.

با کمک تیکت این سامانه، کاربر می‌تواند در هر نقطه جغرافیایی بدون حضور در محل، پس از ثبت درخواست، ارتباط  برقرار نموده و پس از احراز هویت، خدمات دیجیتالی قابل ارائه را دریافت کند.

بی شک توسعه و اشاعه فرهنگ  خدمات دیجیتالی می‌تواند ضمن توسعه اقدامات ارزشمند در این حوزه، زمینه ارائه خدمات بهتر به کاربران عزیزمان را فراهم آورده و در مرحله بعد، موجب توسعه اشتغال و تقویت کسب و کار و راه گشای توسعه آن خواهد شد.

شما می‌توانید برای اطلاع از مراحل قانونی خدمات دیجیتالی از طریق رهگیری اقدام نموده و به جای هر بار مراجعه به محل می‌توانید از طریق اینترنت منزل یا محل کار خدمات خود را بصورت یکپارچه متمرکز شده دریافت و در مدیریت زمان وهزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

فارغ از موقعیت فیزیکی کاربران از مسیر سامانه جامع دیجیتالی

راهبرد موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش در راستای خلق ارزش و بهبود تجربه دیجیتالی کاربران، توسعه سامانه  جامع دیجیتالی غیرحضوری با هدف آشنایی و استفاده بهینه درمدیریت زمان، که در همه این موارد، پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی، گسترش عدالت، تسهیل زندگی آحاد جامعه و فراگیری دیجیتالی، کمک به گروه‌های هدفِ کمتر برخوردار و فرصت آفرینی برابر و برآوردن نیازهای روزمره با توجه به سبک زندگی کاربران است.

ایجاد سامانه جامع دیجیتالی حفظ ارزش برای کسب‌و‌کارها و توسعه فرهنگ دیجیتالی و تمرکز بر راهکارهای نوآورانه به عنوان ارکان تحول دیجیتال غیرحضوری موسسه فرهنگی و دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش محسوب می‌شوند.

ارزش را در استفاده از سامانه جامع دیجیتالی خلق کنید و در راستای خلق ارزش و بهبود تجربه دیجیتالی تبدیل به یک رهبر دیجیتالی شوید.

شمیم نرم افزاردانش، سامانه خدمات اینترنتی غیرحضوری

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزار دانش به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه خدمات جامع دیجـیتالی غیر حضوری، برای رفاه هر چه بیشتر کاربران، دست به توســعه و عـرضه یک سامانه جامع تمام دیجیتالی زده است.

با وارد شدن به این سامانه می‌توانید به آسانی، تنها با صرف زمانی اندک و به‌شکلی کاملا برخط (آنلاین)، نسبت به درخواست خدمات سامانه جامع دیجیتالی، اقدام نموده و پس از ثبت آن، از کلیه خدمات این سامانه نظیر مجوز نشر نرم افزار ، طراحی سایت ، مشاوره بصورت تیکت و ... استفاده نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش ناشر دیجیتال برخط و بر حامل با مجوزهای معتبر و قانونی ازمرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد اسلامی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]