اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209047698923030
در دسترس نیست

معرفی بهترین لپ تاپ های 14 اینچی بازار در سال 1402

معرفی بهترین لپ تاپ های 14 اینچی بازار در سال 1402

کد: 140209047698923030

، (اخبار رسمی): یکی دیگر از برند های معروف تولید لپ تاپ که در این سال ها توانسته پای به پای سایر برند ها نام و نشانی برای خود دست و پا کند، برند اچ پی است. عمده شهرت این برند به دلیل قدرتمند بودن قطعات سخت افزاری آن است. برند اچ پی برای مدل EliteBook 840 G7 از یکی از مقاوم ترین و بهترین متریال ها بهره گرفت

معرفی بهترین لپ تاپ های 14 اینچی بازار در سال 1402
معرفی بهترین لپ تاپ های 14 اینچی بازار در سال 1402

بهترین لپ تاپ های 14 اینچی در بازار امسال می تواند شامل تعداد زیادی از لپ تاپ ها شود. چون براساس معیارها و نیاز های مختلف افراد، شما می توانید بهترین های مختلفی را دسته بندی کنید. به عنوان مثال شما می توانید براساس قیمت، لپتاپ دانشجویی ارزان قیمت را دسته بندی کنید یا اینکه بهترین لپ تاپ های 14 اینچی را دسته بندی نمایید. رقابت شدید بین برند های اصلی در سال های گذشته روز به روز کار افراد را برای خرید لپ تاپ مورد نیاز سخت تر کرده است. در میان اندازه های مختلف لپ تاپ، لپ تاپ های 14 اینچی اندازه متوسط و مناسب تری دارند و حمل آن ها نسبت به بقیه راحت تر است. در این مقاله ما به معرفی بهترین لپ تاپ های 14 اینچی بازار در سال 1402 می پردازیم.

لپ تاپ لمسی Lenovo ThinkPad X1 Carbon Gen 10

برند لنوو یکی از محبوب ترین لپ تاپ های موجود در ایران است. این لپ تاپ ها در دو مدل تینک پد و آید پد تولید می شوند. مدل آید پد بیشتر برای کار های دانشجویی و اداری و روزمره معمولی استفاده می شوند اما لپ تاپ های تینک پد بیشتر برای کار های مهندسی و گیمینگ مورد استفاده قرار می گیرند. در اینجا به معرفی یکی از بهترین مدل های لنوو در سال 2023 یعنی ThinkPad X1 Carbon Gen 10 می پردازیم. طراحی با کیفیت بدنه و صفحه کیبورد جذاب و همچنین تصویربرداری 1080 توسط وبکم، این لپ تاپ را به یکی پرطرفدار ترین لپ تاپ های 14 اینچی بازار تبدیل کرده است.

از ویژگی های جذاب این مدل صفحه نمایش لمسی آن است که به کاربر این امکان را می دهد با سرعت بالا بسیاری از کارها را بدون نیاز به ماوس انجام دهد. این دستگاه از صفحه نمایش 14 اینچی IPS یا OLED با روزولوشن WUXGA یا 2.8k بهره می گیرد. همچنین از صفحه نمایش ضد بازتاب نور نیز استفاده می کند. این مدل در واقع با دو نوع تراشه Core i5 و Core i7 روانه بازار شده است و طبیعی است که تراشه به کار برده شده در مدل Core i7 قوی تر باشد. در کنار این، از پردازنده گرافیکی اینتل Iris Xe Graphics و همچنین از حافظه رم 16 و 32 گیگابایتی بهره می گیرد که امکان اجرای قدرتمند و سریع کارهای سنگین و گیمینگ را به لپ تاپ می دهد.

فضای ذخیره سازی لپ تاپ قابلیت ارتقا تا 2 ترابایت SSD را دارد که می توانید نسخه لپتاپ کاستوم شده آن را با حافظه 2 ترابایت SSD خریداری کنید. باتری دستگاه با یک بار استفاده از شارژر 65 واتی آن می تواند تا 19 ساعت روشن بماند که این ویژگی فوق العاده ای برای یک لپ تاپ است. همچنین وزن این دستگاه 1.12 کیلوگرم است.

لپ تاپ HP مدل EliteBook 840 G7

یکی دیگر از برند های معروف تولید لپ تاپ که در این سال ها توانسته پای به پای سایر برند ها نام و نشانی برای خود دست و پا کند، برند اچ پی است. عمده شهرت این برند به دلیل قدرتمند بودن قطعات سخت افزاری آن است. برند اچ پی برای مدل EliteBook 840 G7 از یکی از مقاوم ترین و بهترین متریال ها بهره گرفته است. طراحی بدنه ساده و درخشش و رنگ زیبای آن بسیار زیبا و فوق العاده است. این لپ تاپ با دو نوع پردازنده اصلی اینتل Core i5 و Core i7 در بازار عرضه شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]