اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209047699523935
در دسترس نیست

مکمل فیتو فانر

مکمل فیتو فانر برای چی خوبه؟

کد: 140209047699523935

، تهران , (اخبار رسمی): مکمل فیتو فانر مکملی است که این روزها تبلیغات گسترده آن در شبکه های مجازی مشاهده می شود. حتما شما هم می خواهید بدانید آیا مکمل فیتو ارزش این همه سر و صدا را دارد یا خیر؟ در ادامه همراه ما باشید با نقد مکمل فیتو!

مکمل فیتو فانر برای چی خوبه؟
مکمل فیتو فانر برای چی خوبه؟

مکمل فیتو (تقویت مو و ناخن) مکمل فیتو فانر مکملی است که این روزها تبلیغات گسترده آن در شبکه های مجازی مشاهده می شود. حتما شما هم می خواهید بدانید آیا مکمل فیتو ارزش این همه سر و صدا را دارد یا خیر؟ در ادامه همراه ما باشید با نقد مکمل فیتو!

تاریخچه فیتو مکمل فیتو محصول برندی فرانسوی است که توسط پاتریک آلس متولد شد. علاقه پاتریک به مو و گیاه مشوق او برای انجام تحقیقات و کشف محصولات جدید مخصوص مو بود. او سعی داشت قدرت گیاهان و نقش آنها در زیبایی و سلامت موها را احیا کند.

محصولات فیتو برای مو بسیار متنوع هستند. این محصولات هم برای مراقبت و هم برای تقویت داخلی طراحی شده اند. در ایران نیز انواع لوسیون و محلول های ضد ریزش مو به همراه رنگ مو و شامپوهای فیتو معروف هستند. اما بهترین و پرفروش ترین محصول فیتو مکمل تقویت مو و ناخن آن است.

معرفی مکمل فیتو

طراحان فیتو آن را برای دو هدف زیبایی و سلامت مو و ناخن تهیه کرده اند. به عبارتی فیتو یک مکمل دو منظوره است. از آنجایی که برند فیتو به مواد طبیعی اعتقاد خاصی دارد در تولید قرص فیتو نیز از عصاره گیاهان و روغن های گیاهی استفاده شده است.

شاید همین مسئله نقطه تمایز فیتو با سایر مکمل های ضد ریزش مو باشد؛ تقویت مو با گیاهان و روغن های طبیعی. افرادی که ریزش مو دارند یا از موهایی نازک، شکننده و آسیب دیده رنج می برند یا ناخن هایشان ضعیف و شکننده است، قرص فیتو مخصوص این افراد است. فرقی هم ندارد آقایان هم می توانند همانند خانم ها از مکمل تقویت مو فیتو استفاده کنند. فقط توجه کنید مکمل فیتو برای بزرگسالان بالای 18 سال است و کودکان و نوجوانان نمی توانند قرص فیتو را بخورند.

تاکنون مطالعات مختلفی در زمینه اثربخشی مکمل فیتو در سراسر دنیا انجام شده است. در یکی از این تحقیقات بر روی 20 خانم که موهای نازک، ضعیف یا آسیب دیده داشتند، 95 درصد از آنها متوجه بهبود قابل مشاهده در کیفیت موهای خود شدند. نتایج مشابه نیز بسیار زیاد است. نکته مهم در این زمینه تنوع ژن مو در افراد مصرف کننده قرص فیتو است. به طوریکه افراد مختلف با انواع موها از این مکمل رضایت داشته اند.

ویژگی های اصلی قرص فیتو

  •  کاهش ریزش مو
  •  تقویت و افزایش تراکم مو
  •  تقویت ناخن های شکننده

مشخصات ظاهری قرص فیتو

فیتو به صورت قرص های بیضی شکل کوچک و در رنگ قهوه ای ارائه شده است. اندازه این قرص ها به قدری کوچک است که بلعیدن دو عدد از آنها در روز اصلا دشوار نیست و افرادی هم که معده حساسی دارند به راحتی از پس آن بر می آیند.

این مکمل در قوطی های شیشه ای بسته بندی می شود و در هر شیشه تعداد 120 عدد قرص وجود دارد.

دوره مصرف قرص فیتو چهار ماه روزی دو عدد است. با این حساب برای تکمیل دوره شما نیاز به دو شیشه از این مکمل دارید.

در بالا گفتیم که فیتو حاوی روغن های طبیعی است اما نگران کالری مصرفی آن نباشید. هر قرص فیتو فقط و فقط 2 کالری دارد. پس افزایش وزن و چاقی با مصرف قرص فیتو اساسا بی مورد است مگر آنکه همزمان با مصرف قرص فیتو رژیم غذایی شما دچار تغییر و تحولاتی شده باشد!

قیمت مکمل فیتو برای مو

مکمل فیتو فرانسوی است پس قیمت آن با مکمل های ایرانی تفاوت زیادی دارد. در بین مکمل های خارجی مانند هیرتامین، آناکپس، اکوفان و نورکرین هم نسبت به تعداد و کیفیتی که دارد از قیمت معقول و متوسطی برخوردار است. بنابراین افرادی که اهل حساب و کتاب هستند حتما مکمل فیتو گزینه مقرون به صرفه ای برای آنهاست.

خرید مکمل فیتو اصل

اگر به دنبال خرید مکمل فیتو در داروخانه ها هستید باید بگوییم وقت خود را تلف می کنید. چند سالی است که مکمل های خارجی اجازه فروش در داروخانه ها را ندارند بنابراین مراکز اصلی برای خرید مکمل های خارجی فروشگاه های اینترنتی و پیج های اینستاگرام است. طبیعتا فروشگاه های آنلاین نسبت به پیج های اینستاگرام از درجه اعتبار بالاتری برخوردار هستند. چرا که اغلب دارای نماد اعتماد و آدرس فیزیکی جلب اعتماد مشتریان می باشند. همچنین متصل به درگاه پرداخت بانکی معتبر هستند و هر گونه تراکنش مالی قابل پیگیری است.

از بین فروشگاه های اینترنتی فروشگاه لوماسیس به آدرس اینترنتی lomasis.ir قدیمی ترین فروشگاه مکمل های پوست و مو خارجی است که تمام محصولات خود را از سایت های اصلی خریداری می کند پس می توانید از اصل و اورجینال بودن محصولات اطمینان خاطر کسب کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه لوماسیس

فروشگاه اینترنتی لوماسیس ارائه دهنده انواع محصولات جوانسازی، تقویت مو و زیبایی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی