اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209147714823935
در دسترس نیست

چرا قرص ایمدین به معجزه جوانی معروف است؟

قرص ایمدین معجزه جوانی پوست

کد: 140209147714823935

، تهران , (اخبار رسمی): ایمدین مکمل معروف جوانسازی پوست است. کمپانی ایمدین محصولات خود را در کشورهای بلژیک، دانمارک، فرانسه و... تولید می کند

قرص ایمدین معجزه جوانی پوست
قرص ایمدین تایم پرفکشن برای رفع چین و چروک پوست

ایمدین مکمل معروف جوانسازی پوست است. کمپانی ایمدین محصولات خود را در کشورهای بلژیک، دانمارک، فرانسه و... تولید می کند. این مکمل در سه نوع صورتی، زرد و بنفش ارائه می شود. ایمدین تایم پرفکشن یا همان قرص ایمدین زرد پرفروش ترین محصول این شرکت است. قرص ایمدین زرد برای سنین بالای 30 تا 50 سال قابل مصرف است.

چرا قرص ایمدین به معجزه جوانی معروف است؟

قرص ایمدین تایم پرفکشن به دلیل داشتن ترکیبات خاص در سراسر دنیا مطرح است. نوع و دوز ترکیبات ایمدین با تمام ژن های پوستی و در انواع مختلف سازگار است. شما به راحتی می توانید نظرات مصرف کنندگان قرص ایمدین را در سایت های معتبر بین المللی مطالعه کنید. در ادامه ترکیبات منحصربه فرد ایمدین را معرفی می کنیم:

1- پروتئین نوعی ماهی

ترکیب اصلی قرص ایمدین را نوعی ماهی تشکیل داده است که پروتئین بدن آن با پروتئین بدن انسان بسیار نزدیک است. این ترکیب کاملا مشابه عنصر اصلی تشکیل دهنده کلاژن و الاستین پوست بوده و از آنجایی که ساختار آن کاملا با بافت پوست یکسان است به راحتی جذب پوست می‌شود. این عصاره پروتئینی به ترمیم سلول های پوست کمک کرده و به مرور لک های پوستی درمان می شود. همچنین رطوبت پوست افزایش می یابد و پوست شفاف تر و یکدست تر می شود.

2- عصاره گوجه فرنگی

لیکوپن فروت یا عصاره گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدان است. همان طور که می دانید یکی از علل اصلی پیری پوست قرار گرفتن در معرض آسیب رادیکال های آزاد است. عصاره گوجه فرنگی موجود در قرص ایمدین قادر است از این آسیب‌ها جلوگیری کند. اثر آنتی‌اکسیدانی لیکوپن فورت ۱۰۰ برابر بیشتر از ویتامین E می‌باشد.

3- عصاره هسته انگور

عصاره هسته انگور موجود در قرص ایمدین از تخریب فیبرهای کلاژن و الاستین پوست جلوگیری می‌کند و باعث جوان ماندن پوست شما می‌شود. بر اساس تحقیقات، مواد موثره موجود در هسته انگور تا ۵۰ برابر قوی‌تر از ویتامین E و تا ۲۰ برابر قوی‌تر از ویتامین C عمل می‌کنند. به همین خاطر پوست را به‌خوبی در برابر اثرات مضر اشعه UV و رادیکال‌های آزاد محافظت می کند.

نحوه مصرف قرص ایمدین

قرص ایمدین را باید روزی دو تا یکی صبح یکی شب مصرف کرد. برای اثر بخشی بیشتر این مکمل را یک دوره باید مصرف کرد و حتی در برخی مواقع مصرف ایمدین به مدت شش ماه تا یکسال نیز به نتیجه گیری عالی منجر شده است. ایمدین زرد در تعداد 60 و 120 تایی ارائه می شود. در ایران معمولا ایمدین 120 تایی وارد می شود. هر ورق حاوی 15 عدد قرص بوده و در بسته های 120 تایی 8 تا ورق موجود است.

قرص ایمدین یک کاربرد شناخته شده دارد و آن جوانسازی پوست است. اما حقیقت این است که قرص ایمدین و تمام مکمل های جوان کننده برای پیش گیری و رفع چروک های ریز و سطحی پوست مناسب اند. اگر فردی قبل از آنکه خطوط روی صورت عمیق شوند به فکر کنترل آنها باشد با افزایش سن کمتر با چروک های پوست مواجه خواهد شد. درمان چین و چروک ها نیز به همین ترتیب است. برای چروک های بسیار عمیق و قدیمی باید به دنبال روش های جوانسازی کلینیکال بود.

البته قرص ایمدین که به قرص معجزه گر به منظور برطرف کردن چروک ها شناخته می شود تاکنون بازخوردهای مثبت فراوانی داشته است. افراد بسته به میزان چروک های پوستی خود نتایج شگفت انگیزی دریافت کرده اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه لوماسیس

فروشگاه اینترنتی لوماسیس ارائه دهنده انواع محصولات جوانسازی، تقویت مو و زیبایی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی