اطلاعات تماس
  • 021881*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209077704823635
در دسترس نیست

امداد خودرو هیوندای

کد: 140209077704823635

، (اخبار رسمی): سرویس در محل باعث می‌شود تا مشتریان خدمات تعمیراتی و همچنین سرویس‌های دوره‌ای خودروی خود را در محل و زمان مورد نظر به انجام برسانند. با دریافت این خدمت، از تردد در مسیرهای پرترافیک شهر و گرما نیز به دور خواهند بود.

امداد خودرو هیوندای
امداد خودرو هیوندای

امداد خودرو هیوندای و تویوتا نیز با به کارگیری نیروی متخصص، خدمات ارائه شده از سوی امدادگران این شرکت را برای مشتریان تضمین می‌کند..

امداد خودرو هیوندای عاملیت مجاز 1190 با استفاده از امدادگرانی باتجربه در زمینه تعمیر و سرویس خودرو، خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه می‌دهد. یکی از این خدمات، «سرویس خودرو در محل» است که تمام نیازهای مربوط به سرویس خودرو را به صورت حرفه‌ای و با کیفیت، در محل و زمان دل‌خواه مشتریان انجام می‌دهد. سرویس در محل باعث می‌شود تا مشتریان خدمات تعمیراتی و همچنین سرویس‌های دوره‌ای خودروی خود را در محل و زمان مورد نظر به انجام برسانند. با دریافت این خدمت، از تردد در مسیرهای پرترافیک شهر و گرما نیز به دور خواهند بود.

استفاده از قطعات استاندارد و تضمین آن از سوی شرکت امداد خودرو هیوندای و تویوتا عاملیت مجاز 1190، این امکان را به مشتریان داده تا علاوه بر نظارت بر فرآیند کار، از کیفیت قطعات استفاده شده نیز اطمینان حاصل کنند. فعالیت شرکت امداد خودرو هیوندای و تویوتا، هم راستا با نمایندگی‌های مجاز بوده و تمامی تجهیزات و قطعات مورد استفاده با ضمانت خدمات پس از فروش انجام می‌پذیرد. امداد خودرو هیوندای و تویوتا نیز با به کارگیری نیروی متخصص، خدمات ارائه شده از سوی امدادگران این شرکت را برای مشتریان تضمین می‌کند.

گاهی اوقات اتومبیل شما خراب نشده است و شما برای انجام سرویس های دوره ای به امداد خودرو احتیاج دارید. معمولا اتومبیل ها نیاز دارند که در فواصل زمانی مشخصی مورد بررسی قرار گرفته و سرویس شوند. مدت زمان استاندارد برای انجام سرویس های دوره ای به نوع اتومبیل شما بستگی دارد که معمولا توسط تولید کنندگان تعیین می شود. امداد خودرو تویوتا و هیوندا 1190 در این زمینه خدمات ویژه ای به مشتریان ارائه می دهند که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • تعویض روغن موتور و فیلتر روغن
  • تعویض فیلتر هوا و فیلتر سوخت
  • تنظیم فشار باد لاستیک ها
  • بررسی و تعویض فرمان و تسمه ها
  • بررسی و تعویض دیسک ها و سیستم ترمز
  • بررسی و تعویض سیستم تعلیق
  • بررسی سیستم تهویه و فیلتر هوای کابین و تعویض آن ها در صورت نیاز
  • بررسی سیستم ترمز و روانکار و تعویض آن ها در صورت نیاز

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021881*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید