اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14020914771529207
در دسترس نیست

ارائه خدمات غیر حضوری به کاربران حقیقی و حقوقی، افزایش رضایتمندی کاربران

نقش سامانه جامع دیجیتالی، گسترش فناوری و حضور اینترنت در زندگی مردم

کد: 14020914771529207

، تهران , (اخبار رسمی): سرمایۀ ‌انسانی با کارایی و تخصص ‌مناسب از جملۀ مهم‌ترین ارکان یک شرکت است که با دانش و تخصص خود می‌تواند در روند رو‌به‌رشد و ارائۀ خدمات مناسب تأثیر بسزایی داشته باشد. کاربران و شرکت‌ها و سازمان‌ها متوجه شده‌اند که ایجاد خدمات غیرحضوری می‌تواند عملکرد و کارآیی آن‌ها را بهبود بخشد.

نقش سامانه جامع دیجیتالی، گسترش فناوری و حضور اینترنت در زندگی مردم
نقش سامانه جامع دیجیتالی، گسترش فناوری و حضور اینترنت در زندگی مردم

کاربران سامانه جامع دیجیتالی برای انجام خدمات خود دیگر نیازی به مراجعه پی در پی به مرکز ندارند و تمام خدمات آن‌ها در یک مرحله انجام می‌شود. همکاران ما همیشه آماده‌ی پاسخگویی به شما هستند.

سرمایۀ ‌انسانی با کارایی و تخصص ‌مناسب از جملۀ مهم‌ترین ارکان یک شرکت است که با دانش و تخصص خود می‌تواند در روند رو‌به‌رشد و ارائۀ خدمات مناسب تأثیر بسزایی داشته باشد.

سامانه جامع دیجیتالی در جهت ارائۀ خدمات نوین دیجیتالی در راستای خدمات غیرحضوری، با استفاده از نیروهای متخصص و باتجربه در یک دهه گذشته، با پیشرفت فناوری و گسترش استفاده از اینترنت، خدمات دیجیتال به طور چشمگیری رشد کرده است. امروزه، کاربران و شرکت‌ها و سازمان‌ها متوجه شده‌اند که ایجاد خدمات غیرحضوری می‌تواند عملکرد و کارآیی آن‌ها را بهبود بخشد.

سامانه جامع دیجیتالی در جهت ارائۀ خدمات نوین دیجیتالی در راستای خدمات غیرحضوری، با استفاده از نیروهای متخصص و باتجربه، گامی نو برداشته و در بیش از یک دهه فعالیت مستمر با به‌کارگیری دانش و فناوری روز، آمادۀ ارائۀ انواع خدمات اینترنتی غیرحضوری درجهت رفاه کاربران و رشد اشتغال در کار آمدی اقتصادی این مرزوبوم بوده است.

بخشی ازمزایای خدمات غیرحضوری

افزایش انعطاف پذیری: خدمات غیرحضوری به کاربران و شرکت‌ها امکان می‌دهد تا از خدمات زیادی با تخصص‌ها و تجربیات متنوع، بدون اینکه محدودیت‌های مکانی و زمانی وجود داشته باشد استفاده کنند.

کاهش هزینه‌ها: خدمات غیرحضوری یا دورکاری به کاربران و شرکت‌ها امکان می‌دهد تا هزینه‌های مربوط به اجاره فضای اداری و تجهیزات را کاهش دهند و کاربران هزینه حمل و نقل و ایاب و ذهاب را مدیریت کنند.

افزایش بهره‌ وری: خدمات غیرحضوری با استفاده از ابزارهای آنلاین و تکنولوژی‌های مرتبط، به کاربران و شرکت‌ها کمک می‌کنند تا بهره وری و کارآیی بیشتری را در فعالیت‌های روزمره خود داشته باشند.

شفافیت مزایای دیگر سامانه جامع دیجیتالی

امنیت کاملا منطبق بر استانداردهای خدمات اینترنتی

برخورداری از پشتوانه مستقیم موسسه شمیم نرم افزاردانش

کاملا برخط (آنلاین) و بی‌نیاز از حضورفیزیکی درمحل شرکت

دسترسی به خدمات متنوع سامانه جامع دیجیتالی درهر نقطه از کشور

دسترسی به خدمات متنوع سامانه جامع دیجیتالی درهر ساعت از شبانه‌روز

تجربه به مراتب ساده‌تر و پرداختن به فعالیت‌های دریافت خدمات اینترنتی لذت‌بخش‌تر

دسترسی به خدمات پشتیبانی برخط ( آنلاین ) و مشاوره بصورت درخواست (تیکت) بصورت شبانه روزی

خدمات غیرحضوری دارای مزایا و فواید قابل توجهی است که می‌تواند به کسب و کار شما کمک کند. با این حال، برای دریافت خدمات غیرحضوری باید به وجود مهارت‌های ارتباطی قوی، قدرت مدیریت زمان و غیره نیز که باعث تسریح در دریافت خدمات مورد نظر می باشد توجه داشت.

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم‌افزاردانش ناشردیجیتال ارائه دهنده راهکارهای یکپارچه خدمات دیجیتالی غیرحضوری با بیش از یک دهه فعالیت درخشان در این حوزه، توانسته است سهم مناسبی را در بین کاربران خود در ایجاد طراحی سایت رسمی و اخذ مجوزهای قانونی از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، تولید نرم افزار و ارائه خدمات غیر‌حضوری متنوع دیگر داشته باشد.

این سامانه توانسته است تا با بهره‌گیری از مجموعه خدمات یکپارچه فناوری دیجیتال بصورت غیر حضوری ضمن تسهیل دراخذ مجوز‌های نشر، مدیریت زمان وصرفه‌جویی در هزینه‌ها، با افزایش راندمان درفرایند خدمات غیرحضوری، از راه دور بصورت اینترنتی، سامانه پشتیبانی ( تیکت ) ارائه خدمات به کاربران حقیقی و حقوقی گوشه‌ای ازفعالیت این سامانه در افزایش رضایتمندی کاربران را به همراه داشته باشد.

هر زمانی که احساس نیاز کردید، کافی است با ما ارتباط برقرار کنید، و از مشاوره‌ی ما استفاده کنید.

شما می‌توانید خدمات و درخواست خود را با سامانه پشتیبانی این مرکز در میان بگذارید.

ما همیشه پاسخگوی شما در تهران، پرند و در سراسر کشور هستیم

همکاران ما در این سامانه همیشه آماده‌ی پاسخگویی به شما در رابطه با خدمات دیجیتالی این مرکزهستند.

خدمات یکپارچه سامانه جامع دیجیتالی برنامه ریزی و زمان انجام کار را بهینه می‌کنند.

کاربران سامانه جامع دیجیتالی برای انجام خدمات خود دیگر نیازی به مراجعه پی در پی به مرکز ندارند و تمام خدمات آن‌ها در یک مرحله انجام می‌شود.

شما می‌توانید برای اطلاع ازمراحل قانونی نرم‌افزار از طریق رهگیری اقدام نموده و به‌جای هر بار مراجعه به محل اخذ مجوز برای نرم افزارها می‌توانید از طریق اینترنت منزل یا محل کار خدمات خود را بصورت یکپارچه متمرکز شده دریافت و در مدیریت زمان وهزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید

برای آشنایی بیشتر با خدمات متنوع این سامانه و اخذ مشاوره و راهنمایی رایگان می‌توانید به وب سایت « سامانه جامع دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش » مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش ناشر دیجیتال برخط و بر حامل با مجوزهای معتبر و قانونی ازمرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد اسلامی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش