اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209187720723994
در دسترس نیست

آیا میز بیلیارد را می توان بیرون گذاشت؟

کد: 140209187720723994

، (اخبار رسمی): می توانید در هر زمانی با دوستان یا خانواده بیلیارد بازی کنید. این بازی افراد را دور هم جمع می کند و سرگرمی های بی پایانی را فراهم می کند.

آیا میز بیلیارد را می توان بیرون گذاشت؟
آیا میز بیلیارد را می توان بیرون گذاشت؟
آیا میز بیلیارد را می توان بیرون گذاشت؟
آیا میز بیلیارد را می توان بیرون گذاشت؟

میزهای بیلیارد را می توان در بیرون یا داخل آن قرار داد، اما شما نمی توانید میز بیلیارد سرپوشیده را به میز بیلیارد در فضای باز تبدیل کنید. برای تهیه میز بیلیارد مدرن در بیرون می توانید یک میز فضای باز بخرید.

اگر قصد خرید میز بیلیارد را دارید پیشنهاد می کنیم از مرکز خرید بیلیارد ایران در تهران دیدن کنید که بهترین مجموعه بیلیارد حامدی را دارد.

معمولا برای میز که در فضای بیرون قرار میگیرد باید میزهای سفارشاسی پایه الومینیومی سفارش دهید که در ایران تولید نمی شود

و نکته دیگر این است که برای میزی که بیرون قرار میگیرد ابعاد میز بیلیارد زیاد مهم نیست چون فضای مورد استفاده معمولا انقدر بزرگ هست که هر میز با هر سایزی در ان قرار میگیرد.

میز بیلیارد حیاط خلوت یک راه عالی برای غلبه بر آب و هوا در یک مهمانی در فضای باز است. در این راهنما، دلیل عدم استفاده از میزهای بیلیارد در فضای باز، تفاوت بین میزهای بیلیارد داخلی و خارجی، مزایای میزهای بیلیارد در فضای باز و نحوه ایمن نگه داشتن میز بیلیارد در فضای باز را توضیح خواهیم داد.

چرا نمی توانید بیرون میز بیلیارد سرپوشیده بازی کنید؟

میزهای ایت بال داخلی دارای متریال متفاوتی نسبت به میزهای فضای باز هستند. موادی مانند پارچه، چوب و لاستیک روی میزهای داخلی نمی توانند در برابر آب و هوا و عناصر آن مقاومت کنند و باعث پیری سریعتر آنها می شوند.

دما و نوسانات شدید می تواند باعث ترک خوردن سپر با انبساط و انقباض لاستیک شود. بیش از حد می تواند باعث متورم شدن، ترک خوردن و تاب برداشتن چوب شود. پارچه جاذب هوا مقاومت را افزایش می دهد و به سرعت فرسوده می شود بنابراین مانند همیشه نرم و سریع غلت نمی خورد.

آیا می توانید مانع از پنهان شدن آب میز بیلیارد شوید؟

اگر میز بیلیارد را داخل آن قرار دهید نمی توانید از آن محافظت کنید. در حالی که می توانید چوب را برای محافظت در برابر نشت آب بندی و ردیابی کنید، نمی توانید این کار را با پارچه انجام دهید. این ماده سطحی جاذب است و افزودن هر نوع درزگیر می تواند بر سطح و قابلیت پخش تأثیر بگذارد.

به طور کلی، تلاش برای جابجایی میز بیلیارد سرپوشیده به بیرون، بر طول عمر و قابلیت بازی آن تأثیر می گذارد. حتی اگر سعی کنید میز را زیر یک قسمت سرپوشیده مانند ایوان یایو قرار دهید، باز هم در معرض دمای بالا، تغییرات دما و شاید مقداری نور خورشید خواهد بود. اما راهی برای رهایی از بیلیارد نیز وجود دارد.

میز بیلیارد داخلی و خارجی

تامین کنندگان میزهای بیلیارد در فضای باز را طراحی می کنند تا بتوانید آنها را در تمام طول سال بیرون نگه دارید. برخی از تفاوت های اصلی بین میزهای بیلیارد داخلی و خارجی عبارتند از:

منطقه بازی: روی میز بیلیارد با پارچه و تخته سنگ مقاوم در برابر آب و هوا پوشیده شده است. میزهای بیلیارد در فضای باز از مواد ضد آب استفاده می کنند که برای استفاده در فضای باز طراحی شده اند.

تعمیر و نگهداری: میزهای بیلی در فضای باز دارای فریم هایی هستند که از مواد بادوام مانند فولاد ساخته شده اند یا میزهای بیلی داخلی از چوب ساخته شده اند و در معرض آسیب آب و رطوبت هستند.

اعضای میز بیلیارد در فضای باز

میز بیلیارد در فضای باز عالی است، اما میز بیلیارد در فضای باز کاربردهایی دارد، مانند:

فضای اضافی: میز بیلیارد سرپوشیده در هر اتاقی که در آن قرار می گیرد، فضایی را اشغال می کند. وقتی یک میز بیلیارد در فضای باز انتخاب می کنید، اتاق ها را داخل آن قرار می دهید.

موارد اضافی: شاید یک میز بیلیارد و سایر بازی های فضای باز در حیاط خلوت خود داشته باشید. یا شاید یک میز بیلیارد در فضای باز اولین استراحتگاه سلامتی شما باشد. در هر صورت، این فضای اضافی فضای شما را لذت بخش تر می کند. یک مهمانی عالی در فضای باز برگزار کنید و به مهمانان خود گزینه های سرگرمی زیادی از جمله بیلیارد بدهید.

فضای بیشتری اضافه کنید: فضای بیرونی شما ممکن است فضای بیشتری نسبت به فضای داخلی شما داشته باشد. یعنی می‌توانید با دوستان بیشتری بازی کنید یا تماشاگرانی را دور میز جمع کنید تا مسابقه را تماشا کنند.

نور طبیعی را افزایش دهید: هنگام بازی در داخل خانه، نور می تواند محدود شود و گاهی اوقات هیچ نور طبیعی برای کاری که انجام می دهید وجود ندارد. وقتی میز بیرون است، می توانید از نور طبیعی استفاده کنید.

محیط سرگرم کننده: یک میز بیلیارد در فضای باز حیاط خلوت یا پاسیو شما را درخشان کرده و فضایی بازیگوش ایجاد می کند. رقص بیرون می تواند شادی و انرژی را افزایش دهد و موسیقی را لذت بخش تر کند. دور ماندن از حواس‌پرتی‌های تکنولوژی به شما کمک می‌کند تا برای مسابقه‌ای معنادارتر با دیگران ارتباط برقرار کنید.

بهبود روابط: ایت بال بازی یک راه عالی برای پیوند با خانواده و دوستان است. شما می توانید با گروه زیادی از افراد بیرون ایت بال بازی کنید، بنابراین برای گردهمایی ها، مهمانان یا جمع های خانوادگی مناسب است. یا، می‌توانید گروهی داشته باشید که از خود لذت می‌برند، در حالی که دیگران در همان نزدیکی کباب می‌کنند یا بازی‌های دیگری را انجام می‌دهند، هنوز در فاصله چت.

تطبیق پذیری: برخی از میزهای بیلیارد در فضای باز را می توان به میز ناهارخوری با روکش تبدیل کرد. تبدیل میز بیلیارد به آن می افزاید و به شما امکان می دهد بدون خرید میز ناهار خوری در فضای باز، با خانواده و دوستان خود از ناهار خوری در فضای باز لذت ببرید. این انعطاف پذیری باعث صرفه جویی در فضا نیز می شود - لازم نیست بین میز بیلیارد یا میز ناهارخوری برای بالکن خود یکی را انتخاب کنید.

چگونه میز بیلیارد در فضای باز را ایمن نگه داریم

میزهای بیلیارد در فضای باز به گونه ای ساخته شده اند که در فضای باز باشند و در برابر عواملی مانند باران گرفته تا سرما و برف مقاومت کنند. در حالی که این باعث آرامش خاطر می شود، نگهداری میز بیلیارد حتی سودمندتر است.

نگهداری ایمن میز در فضای باز به حفظ آن در شرایط خوب برای سالیان طولانی کمک می کند. یکی از راه های ایمن نگه داشتن میز بیلیارد استفاده از روکش میز بیلیارد است. این روکش از ورود کثیفی، برگ و سایر عناصر به میز بیلیارد شما جلوگیری می کند. پس از آن می توانید به راحتی به جای اتلاف وقت برای تمیز کردن سطح میز، وقتی زمان بازی فرا رسید، درب آن را بردارید.

همچنین باید مکان مناسبی برای میز بیلیارد خود پیدا کنید. یک منطقه یخ زده می تواند قرار گرفتن در معرض عناصر را محدود کند، عمر آن را افزایش دهد و نگهداری آن را آسان تر کند.

کسب و کار خانوادگی ما در سال 1390 تاسیس شد و از آن زمان تاکنون یکی از بزرگترین تامین کنندگان بیلیارد و لوازم جانبی بیلیارد در ایران بوده ایم.

همچنین یکی از افتخارات گروه حامدی فروش میز بیلیارد بوفالو و کلاسیک  و میز اسنوکر در کشورهای همسایه می باشد. مجموعه ما دارای یک تیم مجرب نصب میز ایت بال و اسنوکر می باشد. در صورت نیاز به این خدمات با ما تماس بگیرید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح