اطلاعات تماس
  • 021882***** - 099076*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209237726523193
در دسترس نیست

قیمت ایمپلنت در تهران

ایمپلنت ارزان شد

کد: 140209237726523193

، تهران , (اخبار رسمی): معرفی مراکز ایمپلنت دندان که از ایمپلنت ارزان قیمت تر استفاده میکنند

ایمپلنت ارزان شد
ایمپلنت ارزان شد

ایمپلنت کره ای به عنوان ایمپلنت ارزان محسوب می شوند که دکتر الیاهو از بهترین متخصصان کاشت دندان تهران از آنها استفاده میکند

ایمپلنت‌ها به دلیل کارایی و عملکرد برتر خود از طریق سال‌ها مورد توجه قرار گرفته‌اند. با این حال، هزینه بالای این روش ممکن است برخی از افراد را از استفاده از آن منصرف کند. اما با شادی می‌توان اعلام کرد که به لطف پیشرفت‌های علمی و فناوری، قیمت ایمپلنت‌ها به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

این کاهش قیمت، به افراد عادی این امکان را می‌دهد تا به راحتی و با اطمینان از خدمات ایمپلنت ارزان بهره‌برداری کنند. با توجه به این تغییرات، می‌توان به عنوان یک حرفه‌ای در زمینه دندانپزشکی، به مشتریان خود پیشنهاد استفاده از این روش را داد.

ایمپلنت‌های جدید، علاوه بر کاهش قیمت، دارای ویژگی‌های فناورانه بسیاری هستند. به عنوان مثال، طراحی بسیار زیبا و طبیعی، ساختار مقاوم و با دوام، و همچنین تطابق کامل با فک و دهان فرد. همچنین، فناوری‌های پیشرفته‌ای مانند روکش نانو، بهبود عملکرد و دقت این روش را نشان می‌دهند.

با توجه به همه این تغییرات و پیشرفت‌ها، استفاده از ایمپلنت به عنوان روش جایگزین برای جبران دندان‌های گم شده، به صورت گسترده‌تر و تحول بخش‌تر صورت خواهد گرفت. در نتیجه، افزایش تقاضا و رقابت در بازار، منجر به کاهش قیمت و افزایش کیفیت خدمات خواهد شد.

بنابراین، به عنوان یک حرفه‌ای در زمینه دندانپزشکی، باید با جدیدترین تغییرات در زمینه ایمپلنت آشنا باشید و به مشتریان خود آگاهی لازم را در این زمینه بدهید. همچنین، لازم است با تامین کنندگان معتبر همکاری کنید تا بتوانید بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را به مشتریان خود ارائه دهید.

با توجه به تغییر قابل توجه در قیمت ایمپلنت‌ها و همچنین بهبود عملکرد آن‌ها، استفاده از این روش به عنوان راه حل مناسب جبران دندان‌های گم شده در جامعه ما پذیرفته شده است. با ترویج استفاده از این روش و آگاه سازی مخاطبان، می‌توان تاثیرات بسزایی در بهبود سلامت دهان و دندان جامعه داشت.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دندانپزشکی دکتر الیاهو

من دکتر شهریار اِلیاهو هستم‌، پریودنتیست (متخصص جراحی لثه) و ایمپلنتولوژیست (متخصص کاشت ایمپلنت‌های دندانی)؛‌ سال ۱۳۷۱ در رشته‌ی دندانپزشکی وارد دانشگاه تهران شدم و در سال ۱۳۹۳ دوره‌ی تخصص جراحی لثه و ایمپلنت را گذراندم.‌ خدمات تخصصی ما کاشت ایمپلنت یک روزه کاشت ایمپلنت به دلیل طول درمان طولانی، همواره برای افرادی که در تعامل با دیگران هستند ، دغدغه بوده و هست. ما این مشکل را در یک روز برای شما مرتفع می کنیم

اطلاعات تماس
  • 021882***** - 099076*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان