کد: 140209237727322942
در دسترس نیست

شرکت بهبود تامین لیان، محصولی جدید به بازار محصولات بهداشتی کشور عرضه کرد

کد: 140209237727322942

، (اخبار رسمی): زنجیره تامین، تولید و توزیع شرکت بهبود تامین این محصول سلامت محور را با امکان تسریع در بهبود انواع زخم نظیر زخم بستر(Bedsore)، زخم پیوند و کاشت مو(Wound healing for the hair transplant surgeon) در تاریخ بیست آذر به بازار سلامت کشور عرضه کرد.

شرکت بهبود تامین لیان، محصولی جدید به بازار محصولات بهداشتی کشور عرضه کرد
شرکت بهبود تامین لیان، محصولی جدید به بازار محصولات بهداشتی کشور عرضه کرد

آغاز عرضه و توزیع فوم شستشوی ترمیمی زخم و پوست های آسیب دیده پرمانسی Permancy

آغاز عرضه و توزیع فوم شستشوی ترمیمی زخم و پوست های آسیب دیده پرمانسی   Permancy
زنجیره تامین، تولید و توزیع شرکت بهبود تامین این محصول سلامت محور را با امکان تسریع در بهبود انواع زخم نظیر زخم بستر(Bedsore)، زخم پیوند و کاشت مو(Wound healing for the hair transplant surgeon)  در تاریخ بیست آذر به بازار سلامت کشور عرضه کرد.

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی شرکت بهبود تامین از تاریخ بیستم آذر، امکان تهیه فوم شستشوی ترمیمی زخم و پوست های آسیب دیده پرمانسی در داروخانه های سراسر کشور فراهم شد.

در این گزارش آمده است که تحقیقات اولیه نشان از پاکسازی عمیق پوست و از بین بردن 98% باکتری های مولد عفونت و آکنه (Propionibacterium acnes and Acne Vulgaris) را دارد. پروپیونی باکتریوم آکنه (P. acnes) نام باکتری هایی است که روی پوست زندگی می کنند و در عفونت جوش ها نقش دارند. تحقیقات نشان می دهد که شدت و فراوانی آکنه به سویه باکتری ها بستگی دارد. نتیجه آنکه استفاده از فوم شستشوی ترمیمی زخم و پوست های آسیب دیده پرمانسی مزایای مشهودی در درمان و کنترل پوست های مستعد آکنه داراست. و امکان استفاده روزانه در روتین پوستی مناسب انواع پوست کاملا مهیا خواهد بود.

مدیرعامل شرکت بهبود تامین لیان با اشاره به مزیت های این محصول تازه گفت: تولید این محصول نتیجه یک سال تلاش بوده و برای تولید این محصول از فرمولاسیون های پیشرفته و ترکیبات موثر استفاده شده است و امیدواریم روند توسعه محصولات آتی نیز سرعت بیشتری به خود بگیرد.

وی ادامه داد: برند پرمانسی با ارائه گروه محصولات تخصصی زخم و اسکار همواره تلاش داشته است تا محصولاتی با کیفیت و لایق مردم عزیز ایران تولید و عرضه شود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وبسایت شرکت بهبود تامین لیان به نشانی behboodtamin.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | بهداشت و درمان