اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209307735424049
در دسترس نیست

خرید پرده نوری

خرید پرده نوری

کد: 140209307735424049

، (اخبار رسمی): خرید پرده نوری

خرید پرده نوری
پرده نوری فرانگار

خرید پرده نوری

خرید پرده نوری

پرده نوری به منظور حفاظت از محیط‌ های خطرناک صنعتی و پرسنل از پرده‌های نوری استفاده می­گردد، پرده نوری یک تجهیز نوری است که شامل یک ارسال کننده (sender) و یک دریافت کننده (receiver) است.

این تکنولوژی بر پایه اصول فیزیکی پراکندگی نور و انعکاس از اشیاء مبتنی است و به صورت یک سیستم حسگری عمل می‌کند.

در یک پرده نوری IFM، یک منبع نور مشخصی به سوی یک سطح یا اشیاء فرستاده می‌شود. سطح یا اشیاء موجود در مسیر نور، این نور را جذب و به سمت یک سنسور نوری ارسال می‌کنند. سنسور نوری، شدت و ویژگی‌های نور بازتابی را اندازه‌گیری کرده و اطلاعات مربوط به مشخصه‌های سطح یا اشیاء را استخراج می‌کند.

کاربرد پرده نوری

از جمله کاربردهای پرده­ های نوری می­ توان به استفاده جهت مانیتورینگ نواحی خطرناک و ممنوع، سلول­های ربات و یا خطوط تولید اشاره نمود. همچنین در کاربردهای صنایع غذایی و آشامیدنی نیز برای واحدهای با لوله‌های محافظت شده و دارای سطح حفاظت بالا مورد استفاده قرار می­ گیرند.

از پرده‌های نوری IFM در موارد مختلفی از جمله تشخیص و جداسازی اشیاء، اندازه‌گیری فاصله، تشخیص حرکت، کنترل کیفیت، و مانیتورینگ فرآیندهای تولیدی استفاده می‌شود. این تکنولوژی به دلیل دقت بالا، قابلیت کارکرد در شرایط مختلف محیطی، و سرعت بالا در انجام اندازه‌گیری‌ها، در صنایع مختلفی مانند خودروسازی، الکترونیک، ماشین‌آلات صنعتی و سایر صنایع تولیدی به کار می‌رود.

پرده نوری چگونه کار می کند؟

طرز کار پرده نوری به این صورت است که از چند سنسور نوری به صورت ارسال کننده و دریافت کننده استفاده می­ گردد. بسته به تعداد بیم ها (باریکه نوری) و ارتفاع ناحیه مورد حفاظت، پرده نوری به منظور حفاظت دست و یا بدن انسان قابل تنظیم است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید