اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210047742824049
در دسترس نیست

خرید سنسور نوری

خرید سنسور نوری

کد: 140210047742824049

، (اخبار رسمی): خرید سنسور نوری و طراحی انواع سنسور نوری مطابق با سفارش مشتری

خرید سنسور نوری
خرید سنسور نوری فرانگار

خرید سنسور نوری فرانگار

سنسور نوری دسته ای از سنسورهای صنعتی هستند که از المان های تشعشع کننده نور با نام فرستنده (Emitter) و گیرنده این امواج (Receiver) تشکیل شده اند.

در این نوع سنسورها امواج نوری انتشار یافته توسط قسمت فرستنده سنسور، به طور مستقیم و یا غیرمستقیم توسط قسمت گیرنده دریافت شده و پس از تقویت، در خروجی سنسور ظاهر می شوند. امواج در سنسورهای نوری به صورت مرئی(قرمز)، نامرئی(مادون قرمز) و یا لیزری مورد استفاده قرار می گیرند.

سنسورهای نوری در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند که از جمله آنها می توان به سنسورهای نوری یکطرفه، دوطرفه، رفلکتوری، رفلکتوری پلاریزه، سنسور نوری با اثر حذف زمینه، کدرنگ( کنتراست) و فیبر نوری اشاره کرد.

از مزایای استفاده از سنسورهای نوری می توان به عدم وابستگی خروجی سنسور به جنس قطعه، فاصله عملکرد بالا، قابلیت تنظیم فاصله عملکرد و تنوع ساخت اشاره کرد. ضمن اینکه در برخی از انواع این سنسورها، نوع خروجی سنسور یا فاصله نامی سنسور به رنگ جسم مورد نظر وابسته است.

فاصله عملکرد Operating Distance (S)

هر گاه از قطعه استاندارد استفاده کنیم ، فاصله عملکرد سنسور که در نقطه­EG=1 است ، اتفاق می­ افتد. اما این نقطه فقط برای سنسورهای یک­طرفه صدق می کند و برای سنسورهای نوری دوطرفه و رفلکتوری با توجه به شرایط محیطی از قبیل گرد و غبار ، شدت نور محیط و… ، این فواصل عملا در EG>1 رخ می­ دهد.

منطقه کور Blind Zone

تمامی سنسورهای نوری دارای منطقه کور در نزدیکی لنز سنسور می­ باشند. در این منطقه EG<1 است.

اگر از قطعه ه­ای غیر از قطعه استاندارد استفاده کنیم و یا فاصله عملکرد سنسور را توسط پتانسیومتر تغییر دهیم ، اندازه منطقه کور تغییر خواهد کرد.

فاصله عملکرد نامی Nominal Sensing Distance(Sn)

عبارت است از مقدار معمول S بدون تنظیم حساسیت سنسور. Sn شامل تغییرات دما و ولتاژ نمی­ شود  و همچنین تلرانس 10% برای این مقدار همیشه باید در نظر گرفته شود.

رنج تشخیص Detection Range(Sd)

عبارت است از محدوده قابل تغییر فاصله عملکرد سنسور ،زمانی که این فاصله توسط پتانسیومتر تغییر پیدا می­ کند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید