اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14021002773699207
در دسترس نیست

کم کردن لزوم مراجعه حضوری به محل و کاهش رفت و آمدهای غیرضروری

با نگاه سازنده در توسعه فضای مجازی غیرحضوری حرفه‌ای در بازار بدرخشید

کد: 14021002773699207

، تهران , (اخبار رسمی): با توسعه فناوری نوین دیجیتال و تاثیر پذیری درابعاد اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی امروزه شاهد تغییر در فعالیت‌های اقتصادی و ارتباط جمعی هستیم امری که از یک سوی می‌تواند باعث افزایش بازدهی و از سوی دیگر در صورت عدم مدیریت آسیب جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد.

با نگاه سازنده در توسعه فضای مجازی غیرحضوری حرفه‌ای در بازار بدرخشید
با نگاه سازنده در توسعه فضای مجازی غیرحضوری حرفه‌ای در بازار بدرخشید

اهداف این سامانه گسترش عدالت، تسهیل زندگی آحاد جامعه و فراگیری دیجیتالی، کمک به گروه‌های هدفِ کمتر برخوردار و فرصت آفرینی برابر و برآوردن نیازهای روزمره با توجه به سبک زندگی کاربران است.

با توسعه فناوری نوین دیجیتال و تاثیر پذیری درابعاد اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی امروزه شاهد تغییر در فعالیت‌های اقتصادی و ارتباط جمعی هستیم امری که از یک سوی می‌تواند باعث افزایش بازدهی و از سوی دیگر در صورت عدم مدیریت آسیب جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد. با توجه به ضریب نفوذ اینترنت در کشور سامانه‌های اینترنتی می‌توانند گامی موثر در جهت نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی باشند. حمایت از تولید‌کنندگان و همراهی با کاربران در عرصه فناوری‌های نوین با توجه به شرایط اقتصادی امری ضروریست که می‌تواند به رشد اقتصادی کشور در تحقق رونق تولید کمک کند.

سامانه جامع دیجیتالی غیرحضوری که از سال ۱۳۸۹ بیش از یک دهه است کار خود را آغاز کرده است، در زمره موسسات موفق در زمینه فناوری دیجیتال به شمار می‌رود و در طول بیش از یک دهه گذشته موجب شده است، اندیشه‌ای پویا و نوگرا در عملکرد و خدمات آن نهفته باشد. یکی از نشانه‌های مدیریت فناوری‌های دیجیتال و پویای این موسسه، خدمات غیرحضوری معروف به «سامانه جامع دیجیتالی» به‌عنوان نماد خدمات اینترنتی آن است.

این سامانه علاوه بر خدمات پایه‌ای که که شامل نشر دیجیتال و مجوزهای مربوط به نرم‌افزار‌های تولید شده کاربران، کلیه مراحل تکثیر، تولید لوح‌های فشرده، چاپ، طراحی، بسته‌بندی نرم‌افزاری را شامل می‌شود، نوآوری‌های منحصربه فرد و متمایزی را نیز در امکانات و خدمات غیرحضوری خود گنجانده است.

چه کسب و کار بزرگ داشته باشید و چه کوچک، راه‌اندازی و طراحی وب‌گاه ( وب‌سایت ) می‌تواند تعداد کاربران شما را چندین برابر کند. چرا که امروزه بسیاری از افراد برای اطلاع از هر چیزی و پیدا کردن کالا و خدمات، ابتدا آن را در اینترنت جستجو می‌کنند. در صورتی که بتوانید به نیازهای کاربران در حوزه کاری‌تان پاسخ مناسبی ارائه دهید، کاربران زیادی با شما آشنا خواهند شد. درنهایت با افزایش کاربران، سود بیشتری به دست می‌آورید.

✅ طراحی انواع وب سایت‌های فروشگاهی، شرکتی

✅ برند سازی تخصصی تولید محتوا

✅ تولید محتوای سایت

✅ تبلیغات در گوگل

✅ رتبه بندی (سئو) درموتورهای جستجو

✅ بهینه سازی و پشتیبانی سایت

✅ طراحی اپلیکیشن فروشگاهی، شرکتی و....

طراحی سایت بصورت غیر‌حضوری مزایای زیادی از جمله کاهش هزینه‌ها، افزایش اعتبار، دسترسی آسان و بازاریابی گسترده دارد. اما از میان همه آن‌ها، امکان دسترسی همیشگی و از همه جا، مهمترین مزیت به‌شمار می‌رود.

در این راستا کلیه افراد حقیقی و حقوقی و مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند با استفاده از سامانه جامع دیجیتالی برای اخذ مجوز نرم‌افزاری و طراحی سایت و خدمات دیگر و پیگیری کارها مربوط به آن را از طریق همین سامانه انجام دهند و با اخذ مجوز در مقابل کپی‌برداری و تقلب، هوشمندانه نرم‌افزار خود را مدیریت کنند و به این ترتیب بدون اتلاف زمان وعدم هزینه‌های اضافی بصورت غیر‌حضوری در روند کار اخذ مجوزهای مربوطه تسهیل صورت می‌گیرد.

سامانه جامع دیجیتالی راه‌اندازی شده است تا ضمن شتابدهی بر مسیر الگوی ارائه خدمات و اخذ مجوزهای نشر دیجیتال و خدمات متنوع دیگر در این حوزه را هموار کند. این رویکرد ارزشمند بیش از یک‎دهه است که در سامانه جامع دیجیتالی محقق شده است، رویکردی که آینده خدمات و مجوزهای نشر را با کمک فناوری نوین دیجیتالی کم هزینه و مدیریت زمان بصورت غیر‌حضوری را تصمین کرده و زمینه حرکت در مسیر ارائه خدمات متنوع دیگر درآینده را فراهم خواهد کرد.

یکی از وظایف و رسالت‌های این موسسه، کم کردن لزوم مراجعه حضوری به محل و کاهش رفت و آمدهای غیرضروری در سطح شهر است. وقتی کسب و‌ کارتان را به فضای برخط می‌آورید، همه این محدودیت‌ها برداشته می‌شود. چرا که افراد می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته و از هر جای ایران به آن دسترسی داشته باشند. تنها چیزی که لازم دارید یک دستگاه متصل به اینترنت مثل گوشی یا کامپیوتر است. بعد از آن می‌توانید خدمات مورد نظر را سفارش داده و در محل زندگی دریافت کنید.

این مرکزغیرازطراحی سایت کسب و کار شما این امکان را برای شما فراهم آورده است تا مجوز‌های لازم را برای وب سایت خود دریافت نمائید. دریافت مجوزهای مربوط به کسب و کارتان باعث می‌شود قانونی بودن فعالیت شما مشخص شود و کاربران بیشتر اعتماد کند.

اهداف این سامانه گسترش عدالت، تسهیل زندگی آحاد جامعه و فراگیری دیجیتالی، کمک به گروه‌های هدفِ کمتر برخوردار و فرصت آفرینی برابر و برآوردن نیازهای روزمره با توجه به سبک زندگی کاربران است. شما باید بصورت قانونی و به‌طور حرفه‌ای در بازار بدرخشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش ناشر دیجیتال برخط و بر حامل با مجوزهای معتبر و قانونی ازمرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد اسلامی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]