اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210057744119341
در دسترس نیست

تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل چیست؟

کد: 140210057744119341

، (اخبار رسمی): شلوار مام فیت و مام استایل هردو برای افرادی که کمی اضافه وزن دارند بسیار مناسب است، این شلوارها برای تمام استایل‌ها قابل استفاده است و باعث زیبا نشان دادن اندام شما می‌شود.

تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل چیست؟
تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل

شلوار مام فیت و مام استایل هردو برای افرادی که کمی اضافه وزن دارند بسیار مناسب است، این شلوارها برای تمام استایل‌ها قابل استفاده است و باعث زیبا نشان دادن اندام شما می‌شود.

تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل چیست؟

در سال‌های اخیر استفاده از شلوارهای مام فیت و مام استایل خیلی ترند شده و کمتر از شلوارهای جین معمولی استفاده می‌شود. در استایل روزانه بسیاری از خانم‌ها شلوار مام فیت و مام استایل جایگاه ویژه ای دارد، چون به راحتی استایل می‌شوند و فرم بدن را زیباتر نشان می‌دهند. شاید برای شما هم سوال باشد که تفاوت شلوار مام استایل و مام فیت در چیست؟ از هریک از این دو در مدل در چه مواقعی باید استفاده کنم؟ و ...  در ادامه بطور جامع به این دو شلوار خواهیم پرداخت:

 شلوار مام فیت چیست؟

شلوار مام فیت از گذشته تا کنون وجود داشته ولی سال‌های زیادی بود که از استایل‌ها حذف شده بود و بطور کلی فراموش شده بود، اما در سال‌های اخیر دوباره وارد دنیای مد شدند. شلوارهای مام فیت در طرح ها و رنگ‌های مختلف و با تنوع جنسی گسترده در بازار موجود می‌باشند. استایل شلوار مام فیت به این صورت است که در قسمت بالای ناف بسته می‌شود و کمربند دارد که شما می‌توانید به وسیله آن کمر شلوار را به راحتی تنظیم کنید.

شلوار مام فیت برای افراد با کمی اضافه وزن مناسب است‌، چون فرم بدن را کشیده تر و زیباتر نشان می‌دهد. اگر اندام شما به شکلی است که مقدار کمی شکم و پهلو دارید، این شلوار کاملا برای شما مناسب است، چون اضافه وزن و شکم و پهلوی شما را پوشش می‌دهد.

شلوار مام استایل چیست؟

شلوار مام استایل، شلوار جین راسته با فاق بلند است که در قسمت ران گشاد است، در ساق کمی تنگ‌تر می‌شود ولی به ساق نمی‌چسبد. شلوار مام استایل هم مانند مام فیت در جنس‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در بازار موجود می‌باشد که شما می‌توانید بر اساس سلیقه و نیاز خود مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

این شلوار هم مانند مام فیت برای خانم‌هایی که کمی اضافه وزن دارند مناسب است، از مهم ترین خصوصیات این نوع شلوارها، بسته شدن آن بالای کمر است که باعث می‌شود، اضافه وزن شما خیلی به چشم نیاید. همچنین شلوار مام استایل چون در قسمت ران‌ها گشاد است، باعث می‌شود اضافه وزن شما کاملا پوشش داده شود. البته به این صورت نیست که این شلوارها فقط برای افراد تپل مناسب باشد، برای افراد لاغر نیز مناسب است و می‌توانند استایل‌های بسیار جذابی با این شلوار بسازند.ولی اگر جزء افراد چاق و قدکوتاه هستید از شلوار مام استایل استفاده نکنید چون قد شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهد.

 ست کردن شلوار مام فیت و مام استایل

شلوارهای مام فیت و مام استایل به راحتی استایل می‌شوند و شما می‌توانید از آن برای استایل‌های روزانه، استایل رسمی و ... استفاده کنید. شما می‌توانید از انوع بافت، کت، تی‌شرت، شومیز، بلوز و ... برای استایل کردن استفاده کنید. فقط باید حتما به رنگ ‌هایی که می‌خواهید استایل کنید توجه کنید که با هم ترکیب زیبایی داشته باشند.

کلام آخر:

شلوار مام فیت و مام استایل هردو برای افرادی که کمی اضافه وزن دارند بسیار مناسب است، این شلوارها برای تمام استایل‌ها قابل استفاده است و باعث زیبا نشان دادن اندام شما می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس