اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14021018776309207
در دسترس نیست

سامانه جامع دیجیتالی نماد خدمات اینترنتی

دریافت خدمات دیجیتالی‌، تضمینی برای توسعه سریع و سالم نوآوری

کد: 14021018776309207

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه فناوری دیجیتال فراتر از یک وسیله ارتباطی هستند و انجام کارهای روزانه را برای ما آسان‌تر کرده‌اند و امکانات زیادی را در اختیار ما قرار می‌دهند و خدمات مختلفی را در قالب یک سامانه اینترنتی بر روی رایانه‌ها و تلفن همراه فراهم می‌سازند.

دریافت خدمات دیجیتالی‌، تضمینی برای توسعه سریع و سالم نوآوری
سهولت دسترسی کاربران به شبکه اینترنت

سامانه جامع دیجیتالی به‌عنوان سامانه‌‌ای پیشرو دراین زمینه، امکانات گوناگونی را در اختیار کاربران خود قرار داده و اقدامات ارزنده‌ای را بصورت غیر‌حضوری برای کاربران خود فراهم آورده است.

امروزه فناوری دیجیتال فراتر از یک وسیله ارتباطی هستند و انجام کارهای روزانه را برای ما آسان‌تر کرده‌اند و امکانات زیادی را در اختیار ما قرار می‌دهند و خدمات مختلفی را در قالب یک سامانه اینترنتی بر روی رایانه‌ها و تلفن همراه فراهم می‌سازند.

ارائه خدمات نشر دیجیتال هم یکی از همین امکانات هستند که توسط موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزار دانش به نام «سامانه جامع دیجیتالی » با بیش از یک دهه فعالیت در این زمینه بصورت غیره حضوری و با شعار « سامانه جامع دیجیتالی نماد خدمات اینترنتی » راه‌اندازی نموده است و بطور مستمر خدمات ارائه شده به کاربران خود را ارتقا بخشیده است.

معرفی سامانه جامع دیجیتال

سامانه جامع دیجیتال با هدف ارائه خدمات غیر‌حضوری به کاربران خود راه‌اندازی شده است و در همین راستا نیز خدمات مختلفی را به کاربران این سامانه ارائه می‌کند. سامانه جامع دیجیتالی برای ارائه خدمات مختلف به کاربران از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که هر کدام از این بخش‌ها خدمات ویژه‌ای را به کاربران عرضه می‌کنند. از جمله بخش‌های پرکاربرد و بسیار مهم سامانه بخش‌های زیر می‌باشند.

سامانه مدیریت درخواست اخذ مجوزها

بر این اساس کاربران می‌توانند در این سامانه خدمات متنوعی مانند درخواست، ثبت نرم‌افزار در مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اخذ پروانه‌انتشار برای نرم‌افزارهای تولید و یا ترجمه داخلی، اخذ مجوز تکثیر برای نرم‌افزارهای خارجی ثبت شده، تولید و تکثیر محصولات دارای مجوز، اخذ هولوگرام، شامد، شابک برای محصولات دارای مجوز، همکاری در زمینه کلیه مراحل تکثیر و تولید لوح‌های فشرده و چاپ، همکاری در طراحی و چاپ و بسته‌بندی نرم‌افزاری، همکاری در پخش و فروش محصولات نرم‌افزاری، حضور در نمایشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی  وهمکاری و هماهنگی در زمینه فروش محصولات نرم افزاری در نمایشگاه های کتاب و غیره بصورت فیزیکی و مجازی در این سامانه قابل دریافت است.

سامانه مدیریت درخواست طراحی و راه اندازی سایت

چه کسب و کار بزرگ داشته باشید و چه کوچک، راه‌اندازی و طراحی سایت می‌تواند تعداد کاربران شما را چندین برابر کند. چرا که امروزه  بسیاری از افراد برای اطلاع از هر چیزی و پیدا کردن کالا و خدمات، ابتدا آن را در اینترنت جستجو می‌کنند. در صورتی که بتوانید به نیازهای کاربران در حوزه کاری‌تان پاسخ مناسبی ارائه دهید، کاربران زیادی با شما آشنا خواهند شد. در نهایت با افزایش کاربران، سود بیشتری به دست می‌آورید.

طراحی انواع وب سایت‌های فروشگاهی، شرکتی و...، برند‌سازی تخصصی تولید محتوا، تولید محتوای سایت، تبلیغات در گوگل، بهینه سازی و پشتیبانی سایت، طراحی اپلیکیشن فروشگاهی، شرکتی و....

طراحی سایت بصورت غیر‌حضوری مزایای زیادی از جمله کاهش هزینه‌ها، افزایش اعتبار، دسترسی آسان و بازاریابی گسترده دارد. اما از میان همه آن‌ها، امکان دسترسی همیشگی و از همه جا، مهمترین مزیت به شمار می‌رود، در ضمن برای قانونی بودن فعالیت شما و اعتماد کاربران این سامانه امکان دریافت مجوز‌های لازم برای وب سایت شما را هم فراهم می‌کند.

سامانه مدیریت در‌خواست خدمات پیامکی

خدمات پنل پیامکی ( شامک ) ارائه سامانه ارسال پیامک کوتاه در فضای مجازی، مشاوره رایگان از طریق فضای مجازی با استفاده از سامانه پشتیبانی ( تیکت )

این نوع خدمات رسانی، سال‌هاست جای خود را در دنیا باز کرده و هر روز نیز در حال توسعه است. لزوم ارائه خدمت های غیرحضوری توسط این سامانه، منجر به تسریع توسعه این نوع خدمت رسانی شده است.

سامانه مدیریت پشتیبانی ( تیکت )

با کمک تیکت این سامانه، کاربر می‌تواند در هر نقطه جغرافیایی بدون حضور در محل، پس از ثبت درخواست، ارتباط برقرار نموده و پس از احراز هویت، خدمات دیجیتالی قابل ارائه را دریافت کنند.

بی‌شک توسعه و اشاعه فرهنگ خدمات دیجیتالی می‌تواند ضمن توسعه اقدامات ارزشمند در این حوزه، زمینه ارائه خدمات بهتر به کاربران عزیزمان را فراهم آورده و موجب توسعه اشتغال و تقویت کسب و کار و راه گشای توسعه آن خواهد شد.

نگاه سازنده سامانه جامع دیجیتالی در توسعه فضای مجازی غیر‌حضوری کشور

سامانه جامع دیجیتالی به‌عنوان سامانه‌‌ای پیشرو دراین زمینه، امکانات گوناگونی را در اختیار کاربران خود قرار داده است که از جمله این امکانات می‌توان به‌دریافت مجوز نشر نرم‌افزار توسط این سامانه، و توجه مستمر بر شناسایی و رفع نیازتولید‌کنندگان نرم‌افزار و تسهیل درانجام اخذ مجوزهای نرم‌افزاری و خدمات مربوطه و با حمایت از دانش جوانان کشورمان، همواره در راستای کمک به توسعه خدمات نرم‌افزاری کشور در بخش‌های مختلف، اقدامات ارزنده‌ای را بصورت غیر‌حضوری برای کاربران خود فراهم آورده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش ناشر دیجیتال برخط و بر حامل با مجوزهای معتبر و قانونی ازمرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد اسلامی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]