اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210207765823280
در دسترس نیست

راهنمای خرید جک پارکینگی

راهنمای خرید جک پارکینگ

کد: 140210207765823280

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه دیگر برای باز کردن درب پارکینگ خود از خودرو در هوای بارانی پیاده نمیشوند. و با استفاده از جک پارکینگی میتوانند با فشردن یک دکمه ریموت کنترل از فاصله 100 متری درب پارکینگ خود را باز کنند. تیک دور یکی از بهترین فروشگاه های جک پارکینگ در سراسر ایران است.

راهنمای خرید جک پارکینگ
اگر دتبال خرید جک پارکینگی هستی با تیک دور خیالت از همه چی راحت

انتخاب جک پارکینگ بستگی به عوامل مختلفی مانند تعداد لنگه های درب پارکینگ و وزن ان دارد. جک های پارکینگی قبلا از کشور های اروپایی وارد ایران میشد اما الان چندین سال است که این محصول با بهترین کیفیت در ایران تولید میشود که حتی با محصولات خارجی برابری میکند. فروشگاه تیک دور یکی از بهترین فروشگاه های جک پارکینگ در سراسر کشور است که نمایندگی تمام جک های ایرانی را دارد. 

مردم چرا باید بین باقی فروشگاه های اینترنتی و فروشگاه های فیزیکی تیک دور را انتخاب کنند؟ فروشگاه تیک دور به مشتریان خود چند تضمین خیلی مهم در هنگام خرید جک پارکینگ میدهد. این مجموععه این تضمین را میدهد که قیمت اعلامی پایین تر از باقی فروشگاه های اینترنتی و فزیکی است. همچنین این تضمین را میدهد که تمامی محصولات دارای ضمانت نامه خود تیک دور و ضمانت اصالت کالا هستند. 

هنگام خرید از مجموعه تیک دور در هرجای ایران که هستید خیالتان از همه بابت راحت چرا که این مجموعه در سراسر ایران دارای تکنسین های ماهر و با تجربه میباشد. 

انواع جک پارکینگ 

  • جک پارکینگ 220 ولت: جک پارکینگ ۲۲۰ ولت نسبت به ۲۴ ولت قیمت پایین تری دارد و قطعات ان هم مناسب ترند و  این نوع جک پارکینگی در اب و هوای معتدل کاربرد دارند و در هوای گرم کاربرد چندانی ندارند و امکان خرابی انها بالاست. 
  • جک پارکینگ 24 ولت: این نوع جک پارکینگ برای مکان هایی که بسیار گرم کارکرد خوبی دارند اما یکی از عیب هایی که دارند این است که خدمات و سرویس انها بسیار گران است. 

در صورتی که درب پارکینگ شما تک لنگه است باید از جک های تک لنگه استفاده کنید و در صورتی که دو لنگه باشد از جک های دو لنگه و نسبت  به عرض و وزن درب طول کورس مناسب استفاده بکنید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تیک دور

شرکت تیک دور چندین سال است که در حوضه فروش جک پارکینگی فعالیت میکند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید