اطلاعات تماس
  • 091441***** - 041328*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210257773124075
در دسترس نیست

تخفیف ویژه به مدت محدود

تخفیف ویژه به مدت محدود

کد: 140210257773124075

، تبریز , (اخبار رسمی): انواع دریل شارژی و برقی ابزار حامد

تخفیف ویژه به مدت محدود
انواع دریل شارژی و برقی ابزار حامد

خرید انواع دریل شارژی و برقی با ارسال رایگان

دریل‌ دارای انواع متفاوتی هستند و در اشکال متنوع و با کاربرد های متنوعی ساخته می‌شوند. امروزه دریل ها و پیچ گوشتی های شارژی، یکی از پرکاربردترین تجهیزاتی میباشند که در هر منزل و هر کارگاهی مورد استفاده قرار میگیرند. این نوع از دریل ها با استفاده از باتری های قابل شارژ خود میتوانند بدون نیاز به اتصال به برق شهری فعالیت کنند. با توجه به درخواست زیاد مشتریان برای خرید این دریل ها، برند های بسیاری اقدام به تولید آنها کرده اند.

بهترین برند های دریل شارژی
برای نام بردن از بهترین برند های دریل شارژی یا بهترین مارک دریل شارژی باید مهمترین عامل در تعیین بهترین را مشخص کنیم، که از چه بابت یک محصول را بهترین می نامیم یا بهترین دریل شارژی را بر چه اساسی انتخاب می کنیم؟!

اولین مشخصه برای تعیین یک دریل شارژی به عنوان بهترین دریل شارژی، نوع کاری است که برای انجام آن نیاز به دریل شارژی دارید. تمامی برند هایی که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم،

مورد دیگر در انتخاب بهترین دریل شارژی، کیفیت دریل شارژی است که منظور از کیفیت، نوع مواد و متریالی است که در ساخت دریل استفاده شده است. البته به غیر از کیفیت مواد، کیفیت ساخت و مونتاژ دریل شارژی است که از اهمیت بالایی برخوردار است. تقریبا هردو در ارتباط با کشور سازنده دریل شارژی است؛ که محصولات و برندهای ساخته شده در کشورهای صنعتی تراز اول دنیا مانند آلمان، امریکا و ژاپن غالبا از کیفیت و طول عمر بسیار بیشتری نسبت به دیگر کشورهای تولید کننده دارند.
برند بوش (BOSCH) یکی از سرشناس ترین و بهترین برند های تولید کننده تجهیزات برقی و ابزار آلات صنعتی به ویژه دریل های شارژی میباشد. این برند فعالیت خود را از سال 1886 میلادی در شهری به نام اشتوتگارت آلمان شروع کرده است و توانسته با بیش از یک قرن فعالیت و تولید محصولات با کیفیت طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر جهان پیدا کند. این دریل ها می توانند بر حسب سرعت چرخش برای پیچاندن پیچ ها نیز استفاده شوند.

برند ادون (EDON) نیز یکی دیگر از معروف ترین و بهترین برند های تولید کننده ابزارآلات برقی و شارژی بویژه دریل های شارژی میباشد. این برند سرشناس فعالیت خودرا از سال 2001 میلادی در کشور چین شروع کرده است؛ و توانسته است، با تولید و فروش محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب یکی از برند های پرفروش در زمینه تجهیزات صنعتی شود.

لازم به ذکر است تمام محصولات برند ادون به دلیل کیفیت بسیار زیاد و قیمت مناسب تری که نسبت به سایر برند ها دارند یکی از پرفروشترین های این زمینه میباشند. از این جهت اگر قصد خرید بهترین دریل شارژی با قیمت مناسب را دارید، و به دنبال بهترین مارک دریل شارژی میگردید، برند ادون میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

برند توسن (tosan) مانند دو برند قبلی از بهترین برند های تولید کننده ابزار آلات صنعتی به ویژه دریل های شارژی و پیچ گوشتی های شارژی می باشد. این برند یک برند معتبر ایرانی بوده که فعالیت خود را از سال 1382 آغاز، و توانسته با تولید محصولاتی با قیمت مناسب و کیفیتی قابل قبول طرفداران زیادی در داخل کشور و کشور های همسایه پیدا کند.

لازم به ذکر است محصولات برند توسن دارای کیفیت نسبتا پایین تری در مقابل برند های خارجی عنوان شده در این مقاله مثل دیوالت و بوش میباشد؛ اما به دلیل قیمت فوق العاده مناسب تر، طرفداران بسیار زیادی دارد. از این جهت اگر به دنبال بهترین دریل شارژی ایرانی مناسب برای مصارف خانگی میگردید، محصولات برند توسن میتوانند گزینه مناسبی برای شما باشند.

تمام محصولات این برند از لحاظ قدرت و کیفیت حرف اول را در بازار های جهانی میزنند. از این جهت اگر قصد خرید بهترین دریل شارژی را دارید و به دنبال بهترین برند دریل پیچ گوشتی شارژی میگردید.

محصولات این برند با توجه به کیفیت فوق العاده شان، قیمت های سنگینی دارند، و اکثر افراد توانایی خرید از چنین برند هایی را ندارند. اما در ادامه این مقاله برند هایی را به شما معرفی میکنیم، که از نظر کیفیت تاحدود زیادی به این برند شباهت دارند، ولی قیمت های ارزان تری دارند.

برند رونیکس (RONIX) از تولید کنندگان معتبر و بزرگ تجهیزات صنعتی و ابزار آلات به ویژه دریل های شارژی میباشد. این برند بزرگ فعالیت خود را از سال 1383 در ایران شروع کرده است. و توانسته است با تولید ابزارالات با کیفیت و جذب مشتریان فراوان نمایندگی های خود را در کشور هایی از جمله چین و آلمان تاسیس کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ابزار صنعتی حامد

پس از ۴ دهه حضور در قلب بازار «ابزار» ایران و فروش عمده و خرد ابزار آلات صنعتی چندی است جهت همگام شدن با نیازهای روز مشتریان، حضور در بازار کسب و کارهای آنلاین را نیز آغاز کرده ایم.

اطلاعات تماس
  • 091441***** - 041328*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | حراج و تخفیف