اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14021030778029207
در دسترس نیست

سامانه گسترش خدمات مبتنی بر فناوری دیجیتال

توسعه و اشاعه فرهنگ خدمات دیجیتال اشتغال و تقویت کسب و کار

کد: 14021030778029207

، تهران , (اخبار رسمی): همه ما می دانیم که استفاده از ابزار فناوری چه تاثیری بر روی بهبود روش‌های عملکردی ما می‌گذارد. تحول دیجیتال با نگاه به نو‌اوری‌های کاربر محور‌، از طریق باز طراحی مدل کسب و کار و استفاده از تکنولوژی‌های نو‌ظهور‌، امکان طراحی تجربه کاربران بر اساس نیازهایش را فراهم می‌کند.

توسعه و اشاعه فرهنگ خدمات دیجیتال اشتغال و تقویت کسب و کار
اعتبار و خوشنامی به همراه نیروی انسانی متبحر و نیز توانمندی در ارایه خدمات جامع دیجیتالی

توسعه و اشاعه فرهنگ خدمات دیجیتالی می‌تواند ضمن توسعه اقدامات ارزشمند در این حوزه زمینه ارائه خدمات بهتر کاربران را فراهم آورده و موجب توسعه اشتغال و تقویت کسب و کار و راه گشای توسعه آن خواهد شد.

امروزه ما با عصری روبرو هستیم که همه چیز در حال دیجیتالی شدن است و جهان تغییر کرده است. ولی ما هنوز با نحوه زندگی کردن در چنین شرایطی کنار نیامده‌ایم. در چنین وضعیتی شیوه‌‌های کسب و کار هرگز مشابه قبل نخواهد شد. میل به بهتر شدن اوضاع برای نسل‌های بعدی. تفکر و خلاقیت همیشه ما را به سمت روش‌های جدید در انجام کارها هدایت می‌کند.

درحال حاضر این دگرگونی‌ها ما را بیش از گذشته، به سمت تغییر و جهش در دیجیتالی شدن می‌برد. همه ما می‌دانیم که استفاده از ابزار فناوری چه تاثیری بر روی بهبود روش‌های عملکردی ما می‌گذارد. اما کلمه خوشایند بودن مبنای رقابت امروز است. تحول دیجیتال با نگاه به نو‌اوری‌های کاربر محور‌، از طریق بازطراحی مدل کسب و کار و استفاده از تکنولوژی‌های نو‌ظهور‌، امکان طراحی تجربه کاربران بر اساس نیازهایش را فراهم می‌کند.

موسسه شمیم نرم افزار دانش به منظور بهره‌مندی کاربران و تسریع در فرایند اخذ مجوزها و خدمات دیگر و تشویق به استفاده از خدمات غیرحضوری، « سامانه جامع دیجیتالی » را راه‌اندازی کرده است. تمامی کاربران اعم از حقیقی و یا حقوقی می‌توانند بدون نیاز به مراجعه به مرکز موسسه از طریق سامانه مذکور نسبت به دریافت سرویس‌های خدمات دیجیتالی اقدام کنند.

دراین سامانه کلیه خدمات اخذ مجوزهای نرم افزاری بصورت غیرحضوری قابل دریافت است. بر این اساس کاربران می‌توانند در این سامانه خدمات متنوعی مانند: درخواست، ثبت نرم‌افزار در مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اخذ پروانه‌انتشار برای نرم‌افزارهای تولید و یا ترجمه داخلی، اخذ مجوز تکثیر برای نرم‌افزارهای خارجی ثبت شده، تولید و تکثیر محصولات دارای مجوز، اخذ هولوگرام، شامد، شابک برای محصولات دارای مجوز، همکاری در زمینه کلیه مراحل تکثیر و تولید لوح‌های فشرده و چاپ، همکاری در طراحی و چاپ و بسته‌بندی نرم‌افزاری، همکاری در پخش و فروش محصولات نرم‌افزاری، حضور در نمایشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی و همکاری و هماهنگی در زمینه فروش محصولات نرم افزاری در نمایشگاه‌های کتاب و غیره بصورت فیزیکی و مجازی در این سامانه قابل دریافت است.

سامانه جامع دیجیتال با هدف ارائه خدمات غیر‌حضوری به کاربران اقدام به طراحی و راه اندازی سایت نموده است و در همین راستا نیز خدمات مختلفی را به کاربران این سامانه ارائه می‌کند. که از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که هر کدام از این بخش‌ها خدمات ویژه‌ای را به کاربران عرضه می‌کنند. طراحی انواع وب سایت‌های فروشگاهی، شرکتی و...، برند‌سازی تخصصی تولید محتوا، تولید محتوای سایت، تبلیغات در گوگل، بهینه سازی و پشتیبانی سایت، طراحی اپلیکیشن فروشگاهی، شرکتی و....

چه کسب و کار بزرگ داشته باشید و چه کوچک، راه‌اندازی و طراحی سایت می‌تواند تعداد کاربران شما را چندین برابر کند. چرا که امروزه بسیاری از افراد برای اطلاع ازهر چیزی و پیدا کردن کالا و خدمات، ابتدا آن را در اینترنت جستجو می‌کنند. در صورتی که بتوانید به نیازهای کاربران در حوزه کاری‌تان پاسخ مناسبی ارائه دهید، کاربران زیادی با شما آشنا خواهند شد. در نهایت با افزایش کاربران، سود بیشتری به دست می‌آورید. کاهش هزینه‌ها، افزایش اعتبار، دسترسی آسان و بازاریابی گسترده، امکان دسترسی همیشگی مهمترین مزیت به شمار می‌رود. اخذ مجوز‌های لازم برای وب سایت، دریافت مجوزکسب و کارتان باعث می‌شود قانونی بودن فعالیت شما مشخص شود و کاربران بیشتر اعتماد کنند.

موسسه شمیم نرم افزار دانش به عنوان یکی از ناشرین دیجیتال ازمرکز توسعه فرهنگ و هنردر فضای مجازی با بیش از یک دهه فعالیت در این حوزه با استفاده از « سامانه جامع دیجیتالی » و ارائه خدمات نوین و با هدف ارزش آفرینی برای کاربران برای حضوری موثر در بازار‌های داخلی، را فراهم نموده است. اعتبار و خوشنامی موسسه شمیم نرم افزار دانش به همراه نیروی انسانی متبحر و نیز توانمندی ارایه خدمات جامع دیجیتالی به ویژه درحوزه اخذ مجوزهای قانونی، این امکان را برای کاربران فراهم ساخته تا در چارچوب قوانین مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی کشور، ضمن ارتقای سودآوری و تامین منافع تمامی کاربران، بتواند نقش موثری در توسعه اقتصادی و پیشرفت کشور ایفا کند

این موسسه در افق چشم انداز خود، به عنوان ناشر دیجیتال در اخذ مجوزها و خدمات متنوع دیگر بصورت غیرحضوری موسسه ای پاسخگو خواهد بود که نیازهای کاربران را در کوتاه ترین زمان و با جدیدترین خدمات نوین دیجیتالی تامین می‌نماید. بی‌شک توسعه و اشاعه فرهنگ خدمات دیجیتالی می‌تواند ضمن توسعه اقدامات ارزشمند در این حوزه، زمینه ارائه خدمات بهتر به کاربران عزیزمان را فراهم آورده و موجب توسعه اشتغال و تقویت کسب و کار و راه گشای توسعه آن خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش ناشر دیجیتال برخط و بر حامل با مجوزهای معتبر و قانونی ازمرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد اسلامی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ