اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210307781725216
در دسترس نیست

راهنمای خرید انواع تخته وایت برد مدل دانش آموزی

کد: 140210307781725216

، (اخبار رسمی): تخته وایت برد مدل دانش آموزی یکی از ابزارهای فوق العاده عالی برای بالاتر بردن انگیزه و خلاقیت دانش آموزانه. بچه ها از سنین پایین گرفته تا حتی سنین دوران متوسطه به سادگی انواع نکات درسی رو با همین ابزار ساده یاد می گیرن.

راهنمای خرید انواع تخته وایت برد مدل دانش آموزی
راهنمای خرید انواع تخته وایت برد مدل دانش آموزی
راهنمای خرید انواع تخته وایت برد مدل دانش آموزی
راهنمای خرید انواع تخته وایت برد مدل دانش آموزی
راهنمای خرید انواع تخته وایت برد مدل دانش آموزی
راهنمای خرید انواع تخته وایت برد مدل دانش آموزی
راهنمای خرید انواع تخته وایت برد مدل دانش آموزی
راهنمای خرید انواع تخته وایت برد مدل دانش آموزی
راهنمای خرید انواع تخته وایت برد مدل دانش آموزی
راهنمای خرید انواع تخته وایت برد مدل دانش آموزی
راهنمای خرید انواع تخته وایت برد مدل دانش آموزی
راهنمای خرید انواع تخته وایت برد مدل دانش آموزی

چرا که می تونن بدون هیچ زحمتی روی تخته بارها و بارها تمرین کنن. تخته مثل کاغذ محدودیت فضا نداره و اون ها رو محدود نمی کنه. علاوه بر این، نوشتن و پاک کردن روی تخته خیلی راحت تر از کاغذه.

نوشتن و پاک کردن مداوم نوشته های روی انواع تخته وایت برد دانش آموزی هیچ تغییری در این تخته ها ایجاد نمی کنه. البته تخته وایت برد شما در صورتی دارای این ویژگی خیلی عالی می شه که کیفیت بالایی داشته باشه. در غیر این صورت متأسفانه خیلی زود خراب می شه و دانش آموز رو خسته و کلافه می کنه. مثلاً خوب تمیز نمی شه و رد نوشته ها روی اون باقی می مونه. راهنمای خرید انواع تخته وایت برد مدل دانش آموزی کمک خیلی خوبیه تا موفق بشین بهترین انتخاب رو داشته باشین. قبل از این که ببینین چطور می تونین بهترین تخته وایت برد رو انتخاب کنین خوبه کمی بیشتر در مورد کاربرد تخته وایت برد دانش آموزی بدونین.

کاربرد تخته وایت برد دانش آموزی چیه؟

تخته وایت برد مدل دانش آموزی یه وسیله ارتباطی بسیار ساده و در عین حال کاملاً کاربردیه. دانش آموزان به کمک تخته وایت برد با دوستان یا بزرگترهاشون یه کلاس درس کوچک تشکیل می دن و درس ها رو مرور می کنن. حتی می تونن به تنهایی از این تخته سفید رنگ استفاده کنن و نکات درسی رو بارها و بارها روی اون بنویسن و پاک کنن. این تخته ها در ابعاد بزرگ برای کلاس های درسی بهترین گزینه به حساب میان. حتی برای بازی و سرگرمی هم می شه از این تخته ها استفاده کرد.

کاربرد تخته وایت برد دانش آموزی به همین بحث تمرین کردن یا استفاده به عنوان یه وسیله سرگرمی و بازی ختم نمی شه. می تونین ابعاد کوچک تر اون رو به عنوان یک تخته برنامه ریزی به کار ببرین و برنامه روزانه دانش آموز رو روی اون بنویسین. برای نوشتن برنامه های کلاسی هم گزینه خوبی به نظر می رسه. به ویژه برای اوایل سال تحصیلی که برنامه کلاس ها تغییر می کنه و گاهی روز به روز اعلام می شه.

کاربرد تخته وایت برد دانش آموزی

چگونه بهترین تخته وایت برد مدل دانش آموزی رو انتخاب کنین؟

بهترین تخته وایت برد مدل دانش آموزی برای هر دانش آموزی با دانش آموز دیگه متفاوته. دلیل این تفاوت اینه که نیازها و شرایط دانش آموزان با هم دیگه فرق می کنه. برای این که بتونین بهترین رو انتخاب کنین باید خواسته های دانش آموز خودتون رو در نظر بگیرین. با توجه به این خواسته ها می تونین مناسب ترین تخته رو از بین انواع متنوع این محصول انتخاب کنین. بهترین راه اینه که یه فهرست کوتاه از انتظاراتی که از تخته دارین برای خودتون بنویسین و با توجه به اون ها تصمیم گیری کنین. برای این که بهتر و سریعتر به نتیجه برسین خوبه که با توجه به نیاز و شرایط خودتون جواب 2 سؤال زیر رو پیدا کنین:

  •        از بین انواع تخته های وایت برد کدام یک برای دانش آموز مناسب تره؟
  •        کدام یک از ابعاد تخته وایت برد دانش آموزی به کار دانش آموز شما میاد؟
  • انواع تخته وایت برد مدل دانش آموزی کدام است؟

    اولین موردی که در مورد تخته وایت برد مدل دانش آموزی باید برای خودتون مشخص کنین اینه که چه نوع تخته وایت بردی لازم دارین. برای این کار باید انواع این محصول رو بشناسین تا مناسب ترین نوع رو برای خودتون انتخاب کنین. انواع این محصول رو هم می شه از نظر جنس تخته، هم از لحاظ نوع قرار گرفتن و نصب اون مدنظر قرار بدین.

    جنس

    رایج ترین انواع تخته وایت برد مدل دانش آموزی از نظر جنس عبارت هستن از:

  •        شیشه ای: قیمت تخته وایت برد دانش آموزی از این نوع بیشتر از سایر انواع تخته هاس. ایجاد خط و خش روی این تخته ها فوق العاده کم اتفاق میفته. برای همینه که دوام بالایی دارن.
  •        ملامینه یا پلاستیکی: این جنس از انواع دیگه ارزونتره و در مقایسه با بقیه دوام کمتری داره. در عوض خیلی سبکه و برای دانش آموزایی که خیلی به تخته نیاز ندارن کاملاً مناسبه.
  • نوع نصب و قرار گرفتن

    انواع تخته وایت برد دانش آموزی از لحاظ نوع نصب و قرار گرفتن در فضایی که مدنظر شماس شامل موارد زیر می شه:

  •        پایه دار: قیمت تخته وایت برد پایه دار دانش آموزی در مقایسه با تخته های معمولی بالاتره ولی جنس تخته هم یکی از عوامل مهم اثرگذار روی قیمت تخته به حساب میاد. این نوع تخته ها در انواع بدون چرخ و چرخدار تولید می شن. انواع بدون چرخ تخته وایت برد مدل دانش آموزی در اندازه های کوچک رو راحت می شه جابجا کرد. در نظر داشته باشین که جابجایی تخته های بزرگ از این نوع خیلی سخته. مزیت این نوع تخته ها اینه که به راحتی جابجا می شن بنابراین در مکان های مختلف می تونین از این ها استفاده کنین. انواع چرخدار این تخته های متحرک رو به سادگی می تونین از کلاسی به کلاس دیگه ببرین. برای استفاده شخصی هم باعث می شه محدودیت مکانی برای کار کردن با تخته نداشته باشین.
  •       دیواری: این تخته ها فضایی رو اشغال نمی کنن و از این نظر خیلی عالی هستن. البته در صورتی که جای کافی روی دیوار برای نصب داشته باشین باید این تخته ها رو بخرین.
  • تخته وایت برد مدل دانش آموزی

    کدوم ابعاد تخته وایت برد مدل دانش آموزی بهتره؟

    انتخاب بهترین ابعاد تخته وایت برد دانش آموزی برای هر دانش آموز به 3 عامل زیر بستگی داره:

  •        سن دانش آموز: هر قدر سن دانش آموز بیشتر باشه نیازمند تخته وایت برد بزرگتریه چون مقدار محتواهایی که می خواد روی تخته بنویسه و تمرین کنه بیشتره. مثلاً فضایی که یه دانش آموز کلاس پنجم برای تمرین کردن روی تخته لازم داره خیلی بیشتر از یه دانش آموز کلاس اول دبستانه.
  •        اندازه فضایی که دانش آموز در اختیار داره: وسعت مکانی که دانش آموز از تخته استفاده و نگهداری می کنه خیلی مهمه. مثلاً برای فضاهای کوچک نباید تخته های بزرگ بگیرین و خودتون رو برای جا دادن تخته به دردسر بندازین.
  •        میزان کاربرد دانش آموز: بعضی از دانش آموزان بیشتر از طریق نوشتن یاد می گیرن. برای این نوع دانش آموزان تخته های کوچک کاربردی نداره. علاوه بر این، همون طور که گفته شد پایه درسی دانش آموزان هم روی مقدار استفاده از تخته اثر می ذاره.
  • سفارش تخته وایت برد دانش آموزی با بهترین کیفیت

    آخرین موردی که در رابطه با تخته وایت برد مدل دانش آموزی باید مورد توجه قرار بدین دقت در انتخاب فروشندگان این محصول کاربردیه. خرید تخته وایت برد دانش آموزی رو حتماً از فروشگاه های معتبری مثل شرکت تولیدی وایت برد پارس انجام بدین. فقط در این صورته که می تونین از کیفیت محصولی که خریداری کردین مطمئن باشین. با خرید از فروشگاه های معتبر خیالتون راحته که وایت برد همیشه کیفیت اولیه خودش رو حفظ می کنه. علاوه بر این، تنها این فروشگاه ها هستن که تخته وایت برد رو با قیمت مصوب بازار به شما ارائه می دن. اعتبار این فروشگاه ها به این دلیله که گرون فروشی و عرضه محصولات بی کیفیت به هیچ عنوان جایی در فعالیت چندین ساله اون ها نداشته.

    مزیت شرکت تولیدی پارس وایت برد

    مزیت مضاعفی که شرکت تولیدی وایت برد پارس با سابقه 30 ساله در مقایسه با فروشگاه های دیگه داره اینه که خودش تولید کننده اس. این شرکت به عنوان تولید کننده تخته وایت برد مدل دانش آموزی محصولات مورد نظر شما را بدون واسطه عرضه می کنه. به همین دلیله که بهترین و منصفانه ترین قیمت تخته وایت برد دانش آموزی موجود در بازار رو در این فروشگاه پیدا می کنین. با انتخاب این فروشگاه علاوه بر برتری کیفیت و قیمت از 3 مزیت زیر هم بهره مند می شین:

  •        تنوع محصولات با کیفیت
  •        دریافت سفارش یا سفارشات در سریعترین زمان ممکن
  •        انتخاب نحوه ارسال محصولات
  • ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    اطلاعات تماس
    [نمایش اطلاعات]
    منتشر شده در سرویس های:

    علم و آموزش | نشریات و کتاب