اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211017783225225
در دسترس نیست

خرید نهال از جهاد کشاورزی شیراز [آشنایی با بزرگترین نهالستان کشور]

کد: 140211017783225225

، (اخبار رسمی): شیراز یکی از شهرهای خوش آب و هوا و دارای آب و هوای معتدل و خاک حاصلخیز است، در این شهر باغداری رواج زیادی دارد

خرید نهال از جهاد کشاورزی شیراز [آشنایی با بزرگترین نهالستان کشور]
خرید نهال از جهاد کشاورزی شیراز [آشنایی با بزرگترین نهالستان کشور]
خرید نهال از جهاد کشاورزی شیراز [آشنایی با بزرگترین نهالستان کشور]
خرید نهال از جهاد کشاورزی شیراز [آشنایی با بزرگترین نهالستان کشور]

 از این رو بسیاری از باغداران به فکر خرید نهال از جهاد کشاورزی شیراز هستند چرا که گمان می­کنند در این مرکز می­توانند به نهال سالم و قابل اطمینان دسترسی داشته باشند.

در این خبر نامه پس از معرفی بهترین نهالستان شیراز برای خرید و تهیه نهال سالم و با کیفیت شما را با انواع درختان میوه سود آور و اقتصادی که قابل کاشت در این شهر هستند آشنا می­کنیم.

بهترین نهالستان شیراز برای خرید نهال

قطعا اولین راهی که برای خرید نهال در شیراز به ذهن هر باغداری می­رسد خرید نهال از جهاد کشاورزی شیراز است اما اگر به این سازمان مراجعه کنید می­بینید که این سازمان به صورت مستقیم اقدام به فروش نهال نمی­کند بلکه تنها بر فعالیت نهالستان­های مجوز دار می­تواند نظارت داشته باشد و بنابراین بهترین راهکار برای باغداران در زمان خرید نهال این است که به دنبال بهترین نهالستان برتر نهال این شهر باشند که زیر نظر جهاد فعالیت کند.

نهالستان برتر نهال یکی از به روزترین و معتبرترین نهالستان­ها در سراسر کشور است که کار فروش نهال به تمام استان­های کشور را انجام می­دهد، این نهالستان تحت نظارت جهاد کشاورزی فعالیت کرده و تنوع ارقام بالایی از درختان میوه برای کاشت در شرایط آب و هوایی شیراز تولید می­کند.

برای خرید نهال از نهالستان برتر نهال شما می­توانید به سایت نهالستان مراجعه کنید و خرید خود را به طور مستقیم و به صورت اینترینتی از نهالستان انجام دهیدف شما می­توانید مجوزهای نهالستان و سایر مدارک مربوط به اعتبار فعالیت نهالستان را در صفحه اصلی سایت مراجعه کنید، سابقه­ی بیش از 50 ساله این نهالستان خود گویای همه چیز خواهد بود.

اصول انتخاب نهال مناسب برای کاشت در شیراز

اگر برای خرید نهال از جهاد کشاورزی شیراز به این سازمان مراجعه کنید شاید دسترسی به نهال در این سازمان پیدا نکنید اما دست کم می­توانید اصول انتخاب نهال برای کاشت در شیراز را از کارشناسان این مرکز سوال کنید اما این اطلاعات را همچنین کارشناسان نهالستان می­توانند در اختیار شما قرار دهند، در این بخش مهم­ترین اصول انتخاب نهال برای کاشت در این شهر را به صورت مختصر به شما آموزش خواهیم داد.

اولین و مهم­ترین اصل برای انتخاب نهال توجه به شرایط آب و هوایی و ارتفاع این شهر از سطح دریا است، شیراز دارای آب و هوای معتدل و کوهستانی است و در ارتفاع 1400 تا 1500 متر از سطح دریا قرار گرفته است، در زمان خرید نهال باید به این توجه داشته باشید که هر رقم برای کاشت در چه ارتفاعی مناسب است.

در شرایط آب و هوای معتدل کوهستانی خطر سرما زدگی بهاره وجود دارد و از این رو ارقام دیرگل در هر نوع درخت میوه برای کاشت در شیراز توصیه می­شود تا از خطر این عارضه هوا شناسی در امان بمانند، خوشبختانه شیراز در یک منطقه حاصلخیز قرار داشته و شرایط بافت خاک برای کاشت بسیاری از انواع درختان میوه مناسب است و شما باید در زمان انتخاب نهال بیشتر به فکر شرایط آب و هوایی و سود دهی نوع درخت میوه باشید.

اصل مهم دیگری که باید در زمان انتخاب نهال در نظر داشته باشید باردهی و زمان شروع باردهی درخت میوه است، این اصل برای باغدارانی که قصد احداث باغات وسیع و تجاری دارند بسیار اهمیت دارد و از این رو درختان پربار و زود بازده که در سال اول تا سوم پس از کاشت نهال باردهی خود را آغاز می­کنند می­توانند برای شما مناسب باشند.

افزایش سود باغداری در شیراز

اولین اصل برای افزایش سود باغداری در شیراز انتخاب نهال میوه سالم و باکیفیت است، خرید نهال از جهاد کشاورزی شیراز می­تواند این اطمینان را به باغداران بدهد اما جهاد کشاورزی تولید نهال انجام نداده و تنها بر فعالیت برخی از نهالستان­ها نظارت دارد، بنابراین انتخاب نهالستان مناسب برای خرید نهال که نهال با کیفیت را با تضمین به شما بفروشد اولین گام برای افزایش سود باغداری است.

پس از خرید نهال احداث باغ به صورت اصولی و بر اساس ضوابط علمی راهی دیگر برای افزایش سود باغداری در این شهر است، به عنوان مثال انتخاب ارقام پر بار و زود بازده و همچنین رعایت اصول کاشت آنها، رعایت اصول نگهداری از درختان، اصول آبیاری و کود دهی علمی می­تواند سبب افزایش سود دهی در باغداری این شهر شود.

برای اطلاع از این اصول مهم می­توانید مقالات مرتبط با باغداری نوین و علمی را در اینترنت جستجو کرده و مطالعه کید و یا اینکه با مشاوران نهالستان برتر نهال در ارتباط باشید.

انواع نهال میوه قابل کاشت در شیراز

درست است که نمی­توانید خرید نهال از جهاد کشاورزی شیراز نجام دهید اما با مراجعه به این سازمان شما می­توانید با انواع درختان میوه سود دهی که قابلیت کاشت در این شهر را دارند آشنا شوید، برای اینکار راه ساده­تری نیز وجود دارد و آن مراجعه به سایت نهالستان­های برتر کشوری مانند سایت نهالستان برتر نهال و یا دریافت مشاوره از مشاوران این نهالستان است.

با توجه به شرایط آب و هوایی در شیراز و ارتفاع متوسط این شهر از سطح دریا و آب و هوای کوهستانی باید گفت بسیاری از درختان میوه معتدله مانند انواع درختان میوه دانه­دار، درختان میوه هسته­دار، گردو و بادام را می­توانید در این شهر بکارید.

درخت انجیر و انار نیز در این شهر به خوبی قابلیت کاشت دارند اما بهره برداری تجاری از انواع درختان میوه ذکر شده و همچنین مرکبات در این شهر توجیه شده است.

کلام آخر

با توجه به مطالب عنوان شده در این خبر نامه دانستید که شما می­توانید با انتخاب ارقام پربار و تجاری از انواع درختان میوه مانند گردو، پسته، بادام، هلو و بسیاری دیگر از درختان میوه باغی سود ده را در این شهر احداث کنید، تنها راه دستیابی به این سود دهی استفاده از راهنمایی مشاوران راهنما است، شما می­توانید از طریق شماره تماس­های قید شده در این خبرنامه با کارشناسان ما به صورت رایگان در تماس باشید.

جهت خرید نهال تماس بگیرید:

09141832393

09144501003

09144501007

09144501008

09144501009

منبع: برتر نهال

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی