اطلاعات تماس
  • 021860***** - 090025*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211037786421741
در دسترس نیست

شمش یک کیلویی طلا با کمترین کارمزد برای سرمایه گذاری از خرید ملک پیشی گرفت

چرا خرید شمش یک کیلویی برای سرمایه گذاری نسبت به خرید ملک ترند شده است

کد: 140211037786421741

، (اخبار رسمی): خرید شمش یک کیلویی برای سرمایه گذاری از جمله مواردی است که سرمایه گذاران برای سبد گردانی طلایی خودبه آن توجه ویژه ای دارند. قیمت شمش یک کیلویی در مراجع قیمت گذاری زکوین و tgju محل ارجاع شده است.

خرید شمش یک کیلویی
چرا خرید شمش یک کیلویی برای سرمایه گذاری نسبت به خرید ملک ترند شده است

قیمت شمش یک کیلویی بر اساس برند آن میتواند تا 1 درصد متغیر باشد و قیمت آن بر اساس مظنه مثقال طلا در بازار مشخص میشود و اختلاف شمش نیز هر روز عدد متفاوتی است. شمش یک کیلویی دارای نقد شوندگی بالایی است.

انواع شمش یک کیلویی

شمش یک کیلویی در قالب شمش با ابعاد استاندارد تولید و وارد بازار میشود. که این ابعاد شمش یک کیلویی خرید و حمل و نقل و نگهداری آنرا راحت تر میکند و برای سرمایه گذارانی که میخواهند سرمایه خود را در منبعی کم ریسک و امن سرمایه گذاری کنند گزینه بسیار مناسبی است .

همچنین شمش یک کیلویی با عیار 24 تولید میشود که عیار 24 همان 999.9 است که تکنولوژی ضرب آن تنها در دست برند pamp سوئیس است و شمش هایی با استاندارد جهانی تولید میکند که در تمام دنیا شناخته شده است و در خارج از کشور نیز نیاز به اصالت سنجی مجدد ندارد و به آسانی معامله میشود . شمش های یک کیلویی 24 عیار بازار در صورتی که تولید کشور سوئیسی نباشد با عیار 995 معامله میشوند وبه نسبت شمش سوئیسی کارمزد پایین تری دارند و برای سرمایه گذاری گزینه مناسبی هستند.

خرید شمش یک کیلویی برای سرمایه گذاری

طلا به دلیل حفظ ارزش خود در تمام شرایط گزینه بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری و حفظ ارزش پول برای سرمایه گذاران است.یکی از بهترین گزینه هایی که میتوانیم برای حفظ ارزش پول خود انتخاب کنید شمش طلای یک کیلویی است. زیرا به نسبت باقی وزن های شمش طلا دارای کارمزد کمتر و به صرفه تری است . و همچنین حجم آن برای نگهداری و جابجایی بسیار مناسب بوده و از نظر امنیت نیز نگهداری آسانتری دارد به همین دلیل مورد استقبال سرمایه گذاران میباشد.برای سرمایه گذاری در مبلغ بلای 500 میلیون تومان خرید شمش یک کیلویی از طرف کارشناسان سرمایه گذاری توصیه میشود . شمش یک کیلویی در سبد سرمایه گذاری از اولویت بالایی برخوردار میباشد.با خرید شمش یک کیلویی سرمایه گذاران میتوانند به راحتی میزان قابل توجهی از سرمایه خود را در منبع معتبری سرمایه گذاری کنند و با نوسان ارزش پولی نگران ضرر در سرمایه خود نباشند.

نحوه خرید رسمی و فاکتورسمی شمش یک کیلویی

خرید شمش یک کیلویی با فاکتور رسمی یکی از مواردی است که سرمایه گذاران اهمیت فراوانی به آن میدهند زیرا نشان از اعتبار و اصالت شمش 1 کیلویی است و فروش آن را نیز آسان تر میکند ، خرید شمش یک کیلویی با فاکتور رسمی تنها با خرید شمش 1 کیلویی از مراکز معتبر امکان پذیر است ، مراکز معتبری که دارای مجوز اتحادیه طلا و سکه صراف تهران هستند و به همراه شمش یک کیلویی فاکتور رسمی صادر میکنند و اطلاعات شمش یک کیلویی خریداری شده توسط سرمایه گذار را به صورت دقیق در فاکتور رسمی شمش یک کیلویی ثبت میکنند.

مقایسه شمش یک کیلویی با طلای آبشده

خرید و فروش طلای آب شده دارای ممنوعیت قانونی میباشد و توصیه نمیشود و عیار آن بر خلاف شمش مشخص نمیباشد و صرفا از طریق اطلاعات انگ آن در سامانه اتحادیه قابل تشخیص میباشد.

از معایت خرید طلای آب شده میتوان به ممنوعیت خرید و فروش و عدم ماندگاری اطلاعات انگ در سامانه های ریگیری برای عموم اشاره نمود. همچنین مشخص نبودن عیار در طلای آب شده و شکل ظاهری آن که معمولا به صورت مفتول یا اشکال غیر هندسی میباشد نیز از معایب خرید طلای آب شده میباشد.در مقابل شمش یک کیلویی با فاکتور و عیار مشخص معامله میشود و خرید و فروش ان بسیار راحت است و سرمایه گذاران میتوانند با خیال اسوده برای حفظ ارزش پول خود این شمش هارا خریداری و نگهداری کنند و هیچ مگرانی از بابت فروش ان نداشته باشند.

تفاوت خرید شمش یک کیلویی با طلای دست دوم

طلای دست دوم یا کارکرده طلایی است که قبلا توسط دیگری خریداری شده و پس از استفاده یا نگه‌داری دوباره برای فروش گذاشته شده است. طلای دست دوم از اجرت بسیار پایینی برخوردار است و به همین دلیل یکی از گزینه هایی است که سرمایه گذاران برای سبد سرمایه گذاری طلایی خودشان از ان استفاده میکنند.

نکته قابل توجه در خصوص کارمزد شمش یک کیلویی ، کارمزد کمتر آن نسبت به طلای دست دوم است. دلیل ارجحیت اصلی خرید شمش 1 کیلویی نیز برای سرمایه گذاری نسبت به خرید طلای دست دوم اصالت و شناسنامه آن میباشد. شمش یک کیلویی اگر از مراکز و فروشندگان معتبری خریداری شود که دارای مجوز از اتحادیه طلا و سکه هستند خریدی امن را برای سرمایه گذار فراهم میکند . خرید طلای دست دوم به دلیل عدم احراز اصالت طلا برای سرمایه گذاری توصیه نمیشود.

نقد شوندگی شمش یک کیلویی نسبت به خرید ملک در تهران

نقد شوندگی طلا در قالب ملک قابل قیاس با خرید ملک نیست. ممکن است خرید ملک در برخی بازه های زمانی دارای بازدهی بالاتری نسبت به طلا باشد. طلا به مراتب از ملک دارای نقد شوندگی بالاتری میباشد و از این رو برای سرمایه گذاری در شرایط نا مطمئن سیاسی و اقتصادی دارای محبوبیت بیشتری است. 

قیمت شمش یک کیلویی https://zcoinn.com/gold-1kg و اتحادیه طلا https://www.estjt.ir قابل دسترس میباشد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زکوین

سکه و شمش زکوین دارای جوار از اتحادیه طلا ، سکه و صرتف تهران و ارئه دهنده سکه های بانکی و شمش میباشد. سکه زکوین دارای سامانه تشخیص اصالت سکه میباشد. تمامی سکه و شمش های طلا در زکوین با فاکتور رسمی به فروش میرسد. صرافی زکوین امکان خرید و فروش شمش و سکه را با تمامی ابزارهای مالی مهیا نموده است. قیمت سکه های بانکی زکوین به صورت آنلاین در سایت زکوین به آدرس https://zcoinn.com قابل دسترس میباشد.

اطلاعات تماس
  • 021860***** - 090025*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | بانک، بیمه و سرمایه