اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211117798023723
در دسترس نیست

چگونه صدای کولر گازی را کم کنیم؟

چگونه صدای کولر گازی را کم کنیم؟

کد: 140211117798023723

، (اخبار رسمی): یکی از نمایندگی های معتبر برای خرید کولرهای گازی با کیفیت با قیمت مناسب، نمایندگی جنرال گلد است. این نمایندگی با ارائه خدمات پس از فروش و محصولات با کیفیت توانسته است نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

چگونه صدای کولر گازی را کم کنیم؟
چگونه صدای کولر گازی را کم کنیم؟

اکثر قطعات الکترونیکی صداهایی در حین فعالیت ایجاد می کنند. این صدا ها در اکثر موارد آزار دهنده است. یکی از قطعات الکترونیکی که صدای زیاد در حین فعالیت ایجاد می کند، کولرگازی است. البته این موضوع تقریبا برای چند سال پیش است، چرا که امروزه با ساخته شدن کولرهای گازی مجهز به اینورتر دغدغه صدای کولرگازی تقریبا به صفر رسیده است. اما در برخی مواقع ممکن است شاهد صداهای غیر عادی در کولرگازی خود شوید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی دلایل و راهکار کم کردن صدای کولرگازی بپردازیم.

دلایل به گوش رسیدن صداهای غیرعادی از کولرگازی

صداهای غیرعادی در کولرگازی موجب آزار و اذیت کاربران می شود. به طوری که کاربران به دنبال راه هایی برای حذف صداهای غیرعادی هستند، از جمله دلایل به گوش رسیدن صداهای غیرعادی در کولرگازی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

گیر کردن قطعات خارجی مانند چوب، گرد و غبار و … در کندانسور کولرگازی

اگر یونیت خارجی کولرگازی در جایی نظیر قرار گرفتن در معرض اشیاء خارجی قرار بگیرد. صدای کوبیده شدن به گوش می رسد. این صدا از جمله صداهای آزار دهنده به شمار می رود. از این رو برای جلوگیری از صداهای غیرعادی این است که از پوشش های کندانسور استفاده کنید. همچنین توجه داشته باشید که باید هر چند وقت یک بار پوشش کندانسور را خارج کنید و یونیت خارجی را تمیز کنید.

شل شدن پیچ های قطعات در اسرع باد و طوفان و حتی در برخی موارد به دلیل اینکه نصب درست صورت نگرفته است. شل بودن پیچ ها صداهای غیرعادی را به گوش می رساند.

اگر از کولرگازی شما صدای تق تق می اید این صدا به دلیل شل بودن پیچ ها است. اگر پیچ های کولرگازی بنا به دلایلی شل شوند. قطعات در صورت برخورد باد می لرزند و این مورد حتی در برخی موارد موجب لرزیدن کولرگازی می شود.

از این بهتر است در هنگام فعالیت کولرگازی به لرزیدن کولرگازی توجه کنید. لرزیدن کولرگازی ناشی از شل بودن پیج های قطعات است. اگر پیچ های کولرگازی شما شل بود، بایستی به طور دقیق و محکم پیچ ها را محکم کنید. همچنین بهتر است هر شش ماه یک بار پیچ های کولرگازی بررسی کنید و در صورت نیاز آن ها را سفت کنید.

خراب بودن کمپرسور کولرگازی یکی دیگر از دلایلی است که موجب می شود، صدای غیرعادی به گوش برسد.

از نشانه های معیوب بودن کمپرسور به گوش رسیدن صدای کوبیدن است. این صدا بسیار بلند تر از صداهای دیگر است که می تواند مشکلاتی را برای کاربران به وجود آورد. برای رفع این مشکل نیاز است، از یک تعمیرکار مجرب برای رفع مشکل و تعویض و یا تعمیر کولرگازی و کمپرسور کمک بگیرید.

نصب نادرست کولرگازی موجب لرزش کولرگازی و نیز به وجود آمدن صداهای غیرعادی می شود.

نصب کولرگازی یکی از مهم ترین فرایندها است که بایستی توسط تکنسین های مجرب در این زمینه صورت بگیرد. به این ترتیب اگر تخصص و دانش کافی در زمینه تعمیر کولرهای گازی ندارید، بهترین راهکار این است که از یک فرد متخصص در این زمینه کمک بگیرید. اگر نصب کولرگازی شما به درستی صورت نگیرد، صداهای کوبیده شدن به گوش می رسد.

راهکارهای رفع مشکل صدا دادن کولرگازی

برای اینکه بتوانید صدای کولرگازی اسپلیت خود را به حداقل ممکن برسانید و یا صدا را قطع کنید. بایستی از یک تکنسین برای تشخیص دلیل به وجود آمدن صدا کمک بگیرید. چرا که در بیشتر مواقع به گوش رسیدن صداهای غیرعادی ناشی از خراب بودن قطعات کولرگازی است. به این ترتیب بهتر راهکار برای جلوگیری از رخداد مشکلات بزرگ تر کمک گرفتن از یک تکنسین و تعمیرکار بهترین گزینه است.

همچنین خرید یک کولرگازی با کیفیت با داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر می تواند به شما در داشتن یک کولرگازی بدون مشکل با طول عمر بسیار بالا کمک کند.

یکی از نمایندگی های معتبر برای خرید کولرهای گازی با کیفیت با قیمت مناسب، نمایندگی جنرال گلد است. این نمایندگی با ارائه خدمات پس از فروش و محصولات با کیفیت توانسته است نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند. از جمله خدمات پس از فروش این نمایندگی می توان به گارانتی ۲۴ ماهه، ارسال و نصب کولرگازی به صورت رایگان، خرید اقساطی، مرجوع کالا در صورت نارضایتی اشاره کرد.

سخن پایانی

سرویس و مراقبت از کولرگازی از اهمیت بسیاری برخوردار است. به گونه ای که اگر این موارد به درستی و در زمان معین صورت نگیرد، مشکلاتی از جمله صداهای غیرعادی کولرگازی شما را تهدید می کند. از این رو بهتر است اطلاعات کافی در زمینه نگهداری و سرویس کولرگازی داشته باشید.

منبع: https://general-gold.ir/product-category/product/split/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید