اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211177808725133
در دسترس نیست

ترک گل با کمک یک مشاوره متخصص و درمان روان

کد: 140211177808725133

، (اخبار رسمی): با پرهیز از مصرف گل، بدن قادر به تخلیه THC از سیستم خود می باشد. فرایند سم زدایی گل ممکن است برای برخی ساده و برای برخی دیگر دشوار باشد.

ترک گل با کمک یک مشاوره متخصص و درمان روان
ترک گل با کمک یک مشاوره متخصص و درمان روان

روش های نادرست سم زدایی سریع گل

بیشتر روش هایی سم زدایی که تا به حال به گوشتان خورده است، اشتباه بوده و نتیجه درستی  ندارد. برخی از روش های نادرست “سریع” سم زدایی گل برای جلوگیری از مصرف آن، عبارتند از:

آب ذغال اخته

چای های سم زدایی

سرکه

سم زدایی نیاسین

سفید کننده (به هیچ عنوان سفید کننده را مصرف نکنید)

بیشتر روش های سریع سم زدایی که بدون تجویز پزشک باشد، توجیه علمی ندارد و نباید به آن ها اعتماد کرد. روش های سوال برانگیز و غیر قابل اعتماد را پیش فرض قرار ندهید. به یاد داشته باشید که فرایند سم زدایی یک پروسه طولانی است. هیچ ویتامین، آب، چای یا مواد شیمیایی به طور جادویی بدن را یک شب یا در مدت زمان کوتاهی سم زدایی نمی کند.

درمان اعتیاد

اعتیاد یک بیماری ست همانطور که برای درمان دیگر بیماری ها به متخصص و پزشک مراجعه میکنید برای درمان بیماری اعتیاد نیز باید از راهنمایی های متخصصان در زمینه ترک اعتیاد بهره  جویید . مشاوران ترک اعتیاد برای کمک به تسریع روند دوره ی نقاهت ترک مصرف و کاهش چشم گیر دردهای ناشی از خماری از داروهای متفاوتی استفاده میکنند.منطقی ست که همانند دیگر داروهای شیمیایی داروهای ترک اعتیاد نیز دارای عوارض جانبی باشند اما با این حال این داروها کمک بسیاری به کاهش وابستگی های جسمانی فرد معتاد میکنند و در کاهش درد خماری موثر هستند.

داروی ترک اعتیاد

داروی ترک اعتیاد انواع مختلفی دارد که پزشک و متخصص ترک اعتیاد با توجه به ویژگی های فرد مصرف کننده مانند میزان مصرف،سن،جنسیت،مدت مصرف و … نوع خاصی را برای وی تجویز میکند. متخصصان ترک اعتیاد داروهای ترک اعتیاد را بر حسب علم خود در دوز های محدود و مطمئنی تجویز میکنند زیرا داروی ترک اعتیاد خود نیز اعتیاد آور است.بسیار افرادی بودند که خودسرانه برای رهایی از اعتیاد به مخدر مصرفی خود ، به امید تسریع روند ترک و جلوگیری از درد خماری بدون راهنمایی از پزشک ، در دوزهای بالا و سنگینی از داروهای ترک اعتیاد استفاده کردند و بعد از مدتی متوجه شدند که حالا به خود این دارو اعتیاد پیدا کرده اند.بنابراین در مصرف داروهای ترک اعتیاد احتیاط کنید و حتما با پزشک مشورت کنید.

رایج ترین علائم ظاهری فرد معتاد چگونه است؟

افراد معتاد، به ویژه آن ها که به تازگی معتاد شده اند، تمایل ندارند دوستان و خانواده از اعتیادشان آگاهی پیدا کنند. بنابراین، سعی می‌کنند آن را از بقیه مخفی نگه دارد. اما نشانه‌هایی که به مرور زمان در رفتار و جسم آن‌ها ایجاد می‌شود، دیگر اجازۀ مخفی نگه داشتن را به آن ها نمی‌دهد.

گاهی اوقات رفتارهای فیزیکی و روانی فرد نشانه‌هایی از اعتیاد را بروز می دهد؟ البته نباید در مورد قضاوت عجول بود. لازم است رفتارهای او را با دقت زیر نظر بگیرید. سعی نکنید به راحتی انگشت اتهام به اعتیاد را به سوی کسی نشانه روید. موارد زیر، تعدادی از نشانه های رایج در افراد معتاد است:

در طول روز بی دلیل چرت می‌‌زنند. اما نباید هر کسی را که در طول روز چرت زد به چشم یک معتاد دید.

معمولاً دوست ندارند در جمع های خانوادگی حضور‌ پیدا کنند و به مهمانی های خانوادگی روند. مایل هستند بیشتر زمان خود را با دوستان‌شان سپری کنند.

معمولاً رفتاری دو قطبی از خود نشان می‌دهند. یعنی یک زمان هایی در روز کاملاً آرام و سرخوش هستند ولی ناگهان تبدیل به یک آدم عصبانی، پرخاشگر و مضطرب می شوند. گاهی به قدری عصبانیت آن‌ها فوران می کند که ممکن است شروع به شکستن وسایل منزل کنند. در این مواقع نباید حرف هایی زد که عصبانیت آن‌ها بیشتر شود چون ممکن علاوه بر صدمه زدن به خود، به دیگر اعضا هم صدمه زند.

آن ها تمایل دارنند پشت درب‌های بسته برای مدت طولانی بنشینند. در واقع آن‌ها در آن زمان در عالم هپروت سیر می کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

روانشناسی و موفقیت