اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14021123781499207
در دسترس نیست

تسهیل در توسعه خدمات جدید، تجربه مفید، ارزشمند و لذت‌بخش

موفقیت پانزده سال خدمت رسانی از قاب پنجره سامانه جامع دیجیتالی

کد: 14021123781499207

، تهران , (اخبار رسمی): اگر یک کاربر به الفبای سواد رسانه ای مسلط باشد، می‌تواند از بحرانی‌ترین شرایط، به نفع خود استفاده کند. این کاربران نه‌تنها سرمایه‌های خود را از دست نمی‌دهند، بلکه می‌تواند فرصت‌های سرمایه گذاری جدیدی را نیز کشف کنند.

موفقیت پانزده سال خدمت رسانی از قاب پنجره سامانه جامع دیجیتالی
ایجاد فضای ایمن برای کسب و کارها‌ی دیجیتال

راه‌اندازی موفق سامانه خدمات بنام «سامانه جامع دیجیتالی» به‌عنوان «طلوع کسب و کار‌های دیجیتال » تاسیس شد که به صورت « کاملا غیر حضوری » اجرایی شده و کاربران می‌توانند. خدمات مورد نظر را دریافت کنند.

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم‌افزاردانش در پانزدهمین سال فعالیت خود مانند سال‌های گذشته با انجام فعالیت‌های مستمر در حوزه‌ نشردیجیتال و آشنایی کاربران با خدمات نوین دیجیتالی، علاوه بر ارائه خدمات خود در قالب فناوری‌‌های دیجیتال به سایر کسب‌و‌کارها مرتبط، ضمن تسهیل در توسعه خدمات جدید، تجربه مفید، ارزشمند و لذت‌بخشی را برای کاربران خود فراهم نموده است

تحول و توسعه از قاب پنجره سامانه جامع دیجیتالی

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم‌افزار دانش با راه‌اندازی موفق سامانه خدمات بنام « سامانه جامع دیجیتالی » به‌عنوان « طلوع کسب و کار‌های دیجیتال » تاسیس شد که به‌صورت « کاملا غیر حضوری » به‌عنوان یکی از ناشرین دیجیتال از« مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت ارشاد » اجرایی شده. بر این اساس تمامی کاربران اعم از حقیقی و یا حقوقی می‌توانند بدون نیاز به‌مراجعه به‌مرکز موسسه، از طریق سامانه مذکور نسبت به‌دریافت سرویس‌های خدمات دیجیتالی اقدام کنند. این خدمت موجب می‌شود تا کاربران خدمات دیجیتالی خود را به‌راحتی از طریق اتصال به اینترنت و بدون محدودیت‌های زمانی و مکانی انجام دهند.

سامانه مدیریت درخواست اخذ مجوزها

در نخستین ورود به این سامانه کاربران می‌توانند اقدام به‌درخواست، ثبت نرم‌افزار در مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اخذ پروانه ‌انتشار برای نرم‌افزارهای تولیدی و یا ترجمه داخلی، اخذ مجوز تکثیر برای نرم‌افزارهای خارجی ثبت شده، تولید و تکثیر محصولات دارای مجوز، اخذ هولوگرام برای محصولات دارای مجوز، همکاری در زمینه کلیه مراحل تکثیر و تولید لوح‌های فشرده و چاپ، همکاری در طراحی و چاپ و بسته‌بندی نرم‌افزاری، همکاری در پخش و فروش محصولات نرم‌افزاری، قابل دریافت می باشد.

طراحی و راه اندازی وب سایت در توسعه اقتصاد دیجیتال

از دیگر خدماتی که این سامانه برای ایجاد کسب و کار فراهم نموده است طراحی و راه‌اندازی انواع متنوع وب سایت و پشتیبانی و اخذ مجوزهای لازم آن می‌باشد این موسسه معتقد است که طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت در توسعه اقتصاد دیجیتال نقش اساسی دارد. این وب سایت‌های دیجیتالی نظاماتی هستند که موجودیت‌ها، روی آن ساخته می‌شوند و برای همه دسترس پذیر است. وب سایت موفق آن سایتی است که به‌وسیله افراد توانمند، نوآوری را افزایش می‌دهد، کسب و کارها را ایجاد می‌کند و ایده‌های جدید را پرورش می‌دهد و به تبع آنها، بازارها و جامعه را تغییر می‌دهد.

موسسه و بخش فرهنگی و سواد رسانه‌ای

اهمیتی که داشتن سواد رسانه‌ای در زندگی فردی و کنترل هیجانات کاذب دارد، در روند پیشرفت کاربران و کسب و کارها نیز موثر است و می‌تواند باعث شناخت فرصت‌های جدید و توسعه آن شود. اگر یک کاربر به الفبای سواد رسانه‌ای مسلط باشد، می‌تواند از بحرانی‌ترین شرایط، به نفع خود استفاده کند. این کاربران نه‌تنها سرمایه‌های خود را از دست نمی‌دهند، بلکه می‌تواند فرصت‌های سرمایه گذاری جدیدی را نیز کشف کنند.

از طرفی مردم نیز به کسب و کارهای موفق بیشتر اطمینان می‌کنند. بنابراین آموزش سواد رسانه‌ای در کسب و کار کاربران بسیار تاثیر گذار خواهد بود. چرا که می‌توانند به آن‌ها ایده‌های جدید و راه‌حل‌های خلاقانه در زمینه گسترش کسب و کار ارائه دهد. به‌صورت کلی سواد رسانه‌ای در ایجاد فضای ایمن برای کسب و کارها نقش بسیار موثری دارد و آن‌ها را در برابر اثرات تخریبی رسانه ایمن می‌کند.

این موسسه در ابتدای تاسیس اقدام به‌راه‌اندازی کانال ارتباطی با کاربران خود در شبکه‌ی اجتماعی آپارات با محوریت سواد رسانه‌ای نموده است. حجم بالای افرادی که به‌عنوان مهاجران دیجیتال و نسل دیجیتال شناخته می‌شوند این مسئله را ایجاب می‌کند که وضعیتی مطلوب برای فعالیت انها در فضای مجازی فراهم شود و این امر بر عهده سواد رسانه‌ای است. فضای مجازی به‌عنوان یکی از تاثیرگذارترین رسانه‌های عصر حاضر شناخه می‌شود. با فرهنگ‌سازی و مدیریت در این حوزه می‌توان ضمن کاهش تاثیرات مخرب آن، از کارکردهای مفیدی که دارد، بهره برد.

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزار دانش ضمن تبریک و تهنیت بمناسبت ایام غرورآفرین پیروزی انقلاب اسلامی بدست پر‌توان مردم و رهبری حکیمانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی رحمت‍الله علیه در بهمن ماه سال ۱۳۵۷ و همچنین متقارن بودن سالروز تاسیس این موسسه امیدوار است با توکل برخداوند منان بتواند امکانات متنوع دیگری را برای کاربران مهیا نموده و قدم‌های مفیدی را همچون سال‌های گذشته در جهت خدمت رسانی به کاربران عزیز ارائه نماید انشاءالله .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش ناشر دیجیتال برخط و بر حامل با مجوزهای معتبر و قانونی ازمرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد اسلامی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش