اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211287820716659
در دسترس نیست

جدول مشخصات فنی ماشین لباسشویی صنعتی

جدول مشخصات فنی ماشین لباسشویی صنعتی

کد: 140211287820716659

، (اخبار رسمی): ماشین لباسشویی صنعتی مهم ترین تجهیزات ‎لاندری بیمارستانی و هتل ها و لباسشویی صنعتی خشکشویی ها ، کارخانجات و.... هرجا که شستشو انجام میشود حائز اهمیت میباشد. لباسشویی صنعتی بزرگ در مدل های مختلف با توجه به نوع کار آن پروژه پیشنهاد میگردد

جدول مشخصات فنی ماشین لباسشویی صنعتی
جدول مشخصات فنی لباسشویی صنعتی آکروپارس

ماشین لباسشویی صنعتی مهم ترین تجهیزات ‎لاندری بیمارستانی و هتل ها و لباسشویی صنعتی خشکشویی ها، کارخانجات و....هرجا که شستشو انجام میشود. لباسشویی صنعتی بزرگ با توجه به نوع کار آن پروژه پیشنهاد میگردد

ماشین لباسشویی صنعتی (washing machine) مهم ترین تجهیزات ‎لاندری بیمارستانی و هتل ها و لباسشویی صنعتی خشکشویی ها ، کارخانجات و.... هرجا که شستشو انجام میشود حائز اهمیت میباشد. لباسشویی صنعتی بزرگ در مدل های مختلف با توجه به نوع کار آن پروژه پیشنهاد میگردد که در ادامه به طور کامل (+جدول مشخصات فنی ، مدل و قیمت لباسشویی صنعتی ) میپردازیم.

انواع لباسشویی های صنعتی در دو نوع ایستاده و خوابیده

لباسشویی صنعتی عمودی :

لباسشویی صنعتی های ایستاده از نوع درب از جلو میباشند که ساختار ظاهری این لباسشویی صنعتی کاملا شبیه نمونه خانگی میباشد که ابعاد بزرگتری دارند، مکانیزم داخل آنها نیز به همین شکل میباشد اما دوام آنها نسبت به نسخه خانگی خیلی بیشتر بوده که تقریبا قابل مقایسه نیست. این نوع دارای دور بالای سانتریفیوژ میباشد، سیستم این دستگاه تک محور هست. 

لباسشویی صنعتی افقی:

ماشین لباسشویی صنعتی خوابیده از نوع درب از بالا میباشد دارای سبد به صورت خوابیده میباشند و درب دستگاه از وسط سبد میباشد. این دستگاه دو محور بوده و مکانیزم ساخت آن با ایستاده متفاوت است بنابراین این دستگاه سانتریفیوژ ندارد.

انواع مدل ماشین لباسشویی صنعتی

 لباسشویی صنعتی بر اساس سیستم تابلو برق و بر اساس بدنه دستگاه

  • لباسشویی صنعتی اتوماتیک بدنه تمام استیل
  • لباسشویی صنعتی اتوماتیک بدنه نیمه استیل
  • لباسشویی صنعتی نیمه اتوماتیک بدنه تمام استیل
  • لباسشویی صنعتی نیمه اتوماتیک بدنه نیمه استیل

**مدل های بالا هرکدام با موتور های ایرانی، آلمانی و انواع موتورهای اروپایی قابل ارائه میباشند.

نکات مهم در خرید ماشین لباسشویی صنعتی

  1. بررسی مدل مناسب شغل شما ( با توجه به حیطه کاری هتل، خشکشویی ، بیمارستان، رستوران، کارخانه، باشگاه و آرایشگاه، گاوداری و... هر کدام متفاوت میباشد).
  2. حجم کار روزانه / هفتگی
  3. موقعیت مکانی پروژه ها
  4. با توجه به استفاده از مایع های خورنده هنگام خرید باید به شرکت سازنده اعلام کرد تا از آلیاژ های مربوطه در ساخت آن استفاده کرده تا در طی زمان به هیچ عنوان خوردگی اتفاق نیوفتد. (استیل مربوط به محصولات خورنده 316 میباشد.)
  5. نوع برق مورد استفاده در محل شما که ممکن است تک فاز یا سه فاز باشد و در برخی از مواقع ممکن است برق شهری یا ژنراتور باشد که در این حالت نیز باید اعلام کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آکروپارس

تولید کننده ماشین آلات لاندری و بویلر

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید