اطلاعات تماس
  • 091404*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211307826625315
در دسترس نیست

تابلو سازی حروف برجسته با استیل ۳۰۴

کد: 140211307826625315

، تبریز , (اخبار رسمی): تابلو استیل یک تابلوی تبلیغاتی محبوب با امکان نورپردازی است که در شرایط جوی مختلف مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و خوردگی دارد.

تابلو سازی حروف برجسته با استیل ۳۰۴
تابلو سازی حروف برجسته با استیل ۳۰۴

تابلو استیل یا تابلو حروف برجسته استیل یکی از پنل های تبلیغاتی پرطرفدار است که در برابر بسیاری از عوامل طبیعی مقاومت بالایی دارد. این نوع تابلوها زیبایی خاصی دارند و جهت نصب برای اغلب مجتمع های تجاری و اداری و حتی ساختمان های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند. بسیاری از صاحبان شرکت ها و مشاغل خدماتی از تابلوهای حروف برجسته استیل برای تبلیغات کسب و کار خود استفاده می کنند. تابلوهای استیل در انواع گوناگونی طراحی و تولید می شوند و هر کدام ویژگی های متفاوتی دارند.

آشنایی با ویژگی های انواع تابلو استیل

تابلو استیل یک تابلو تبلیغاتی مقاوم و زیبا است که با حروف برجسته از جنس استیل ضد زنگ ساخته می شود. این نوع تابلوهای تبلیغاتی جذاب و تأثیرگذار اغلب از استیل 304 ساخته می شوند ولی در برخی مناطق ورق استیل ضد زنگ 316 برای این تابلوها مورد استفاده قرار می گیرد. تابلوهای استیل مشخصات متعددی دارند که در این بخش به برخی از آنها می پردازیم.

  • تابلو حروف برجسته استیل در برابر خوردگی و زنگ زدگی و همینطور خط و خش مقاومت بالایی دارد.
  • این نوع تابلوهای تبلیغاتی دارای طراحی های منحصر به فرد و زیبایی هستند و جذابیت بالایی دارند.
  • نور شدید آفتاب و گرمای سوزان موجب فرسودگی تابلوهای حروف برجسته استیل نمی شود.
  • تنوع خوبی در تابلوهای ورق استیل مشاهده می شود.
  • رنگ تابلوهای استیل در اثر شرایط آب و هوایی متفاوت تغییری نمی کند.

انواع تابلوهای حروف برجسته با متریال استیل

تابلو استیل یک تابلوی براق و جذاب است که توجه افراد را به سوی خود جلب می کند. این تابلوها از جهات گوناگون با یکدیگر متفاوت هستند که در ادامه به برخی از انواع آنها می پردازیم.

آشنایی با تابلو حروف برجسته استیل ساده

برخی از تابلوهای حروف برجسته با استیل 304 به صورت ساده طراحی می شوند. حروف این تابلوها به صورت دستی و با کمک هویه و قلع یا با دستگاه جوش برش داده می شوند.

مشخصات تابلوهای نوراندریک حروف برجسته

دسته دیگری از تابلوهای حروف برجسته استیل با امکان نورپردازی طراحی می شوند. در پشت حروف برجسته این نوع تابلوها امکانات نورپردازی وجود دارد. نورپردازی تابلوهای نوراندریک با کمک اس ام دی صورت می گیرد.  اس ام دی روی پایه هایی به ابعاد 3 تا 5 سانتیمتر قرار می گیرد و پس از طراحی حروف در پشت آنها نصب می شود.

معرفی تابلوهای حروف برجسته استیل پلاست

تابلو استیل پلاست یکی دیگر از تابلوهای پرطرفدار تبلیغاتی به شمار می رود که متریال حروف آن تلفیقی از استیل و نئون پلاستیک است. در این تابلوها بخش زیرین حروف یعنی نئون پلاستیک با عبور نور از خود جذابیت فراوانی برای بیننده ایجاد می کند. در تابلوهای استیل پلاست حروف استیل لبه کمتری نسبت به حروف نئون پلاست دارند.

درباره ویژگی های تابلو استیل دوغی

تابلو استیل دوغی یک تابلو حروف برجسته استیل است که در زیر آن پلکسی گلاس دوغی تعبیه می شود. افزودن پلکسی گلاس همراه با نصب اس ام دی در داخل حروف استیل، تابلو را جذاب تر و درخشان تر می کند. تنوع رنگی پلکسی گلاس زیاد است و هر کس با توجه به محل مورد نظر و سلیقه خود آنها را انتخاب و خریداری می کند.

خصوصیات تابلوهای استیل رینگی

یکی دیگر از تابلوهای حروف برجسته استیل که قابلیت نورپردازی نیز دارد؛ تابلو رینگی است. نصب این تابلوها برای سردر اماکن تجاری و مسکونی گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود. لبه حروف تابلوهای رینگی از جنس استیل و بخش میانی آنها از متریال پلکسی گلاس است. تابلوهای استیل رینگی جزو جدیدترین تابلوهای تبلیغاتی هستند.

تابلو حروف برجسته استیل پانچ

تابلو استیل پانچ یک نوع تابلوی حروف برجسته استیل است که سوراخ های متعددی روی حروف یا لبه حروف آن وجود دارد. با تعبیه سوراخ روی حروف استیل ظاهری متفاوت و زیبا برای تابلو به وجود می آید. امکان نورپردازی در تابلوهای پانچ حالت چشمک زن یا ستاره ای برای تابلو و حروف ایجاد می کند.  

انواع تابلو استیل پرفروش از لحاظ رنگ

تابلو استیل

از لحاظ رنگ تنوع بسیاری دارد؛ ولی برخی از آنها در لیست پرفروش های تابلو حروف برجسته به شمار می روند.

  • یکی از پرطرفدارترین انواع تابلو حروف برجسته، تابلو استیل طلایی است. این نوع تابلوها در دو نوع مات و براق عرضه می شوند.
  • تابلو استیل نقره ای نیز در دو نوع مات و براق تولید می شود و جزو تابلوهای پرفروش به حساب می آید.
  • تابلو استیل طلایی و نقره ای نیز یک محصول محبوب محسوب می شود. نوع براق تابلو حروف برجسته طلایی و نقره ای، ارزان تر از نوع مات آن است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تابلو الماس

گروه تبلیغاتی و تابلو سازی الماس در سال ۱۳۹۱ بعد از اخذ مجوز های رسمی و قانونی لازم تاسیس و از همان سالهای اولیه گام های بزرگی را در جهت جلب اعتماد برند های معتبر برداشت گروه الماس مجموعه کاملی از خدمات ساخت و راه اندازی را برای اجرای موفق پروژه ها فراهم می نماید و با بهره گیری از سوابق و تجربیات بدست آمده در تحویل پروژه های برتر و بزرگ می کوشد اعتماد مشتریان را جلب نماید

اطلاعات تماس
  • 091404*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید