اطلاعات تماس
  • ۰۳۱۳۲۶***** - 091312*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140212017827925237
در دسترس نیست

خرید پرده در اصفهان

کد: 140212017827925237

، اصفهان , (اخبار رسمی): استفاده از پرده در منزل یا محل کار می تواند زیبایی بیشتری به فضای داخلی بدهد. به طوری که در طراحی دکوراسیون، پرده یکی از المان های دکوراتیو ضروری محسوب می شود.

خرید پرده در اصفهان
خرید پرده در اصفهان
خرید پرده در اصفهان
خرید پرده در اصفهان
خرید پرده در اصفهان
خرید پرده در اصفهان
خرید پرده در اصفهان
خرید پرده در اصفهان
این عنصر دکوراتیو علاوه بر جذابیت و زیبایی منزل، برای خانه شما حریم خصوصی نیز ایجاد می کند و می توانید مقدار تابش نور خورشید را با استفاده از آن تنظیم نمایید.

انتخاب پرده مناسب برای بخش های مختلف منزل از مسائل بسیار مهم می باشد. با توجه به‌ مکانی که قرار است پرده در آنجا نصب شود می توانید، مدل پرده و نوع پارچه را انتخاب نمایید. به عنوان مثال برای پرده اتاق نشیمن بهتر است از پارچه های سنگین و برای اتاق خواب از پرده های سبک تر که مخصوص فضای شخصی می باشند، استفاده نمایید. همینطور، برای پنجره های کوتاه و معمولی بهتر است از پرده هایی که دارای تزئینات زیادی در حاشیه پایین هستند، استفاده کنید.

برای پنجره های بلند برعکس پنجره های کوتاه توصیه می شود از پرده هایی که قسمت بالای آن دارای تزئینات زیادی هستند، استفاده شود. استفاده از آستری تقریبا برای تمام پرده ها ضروری می باشد. آستری ها جلوی تابش مستقیم نور خورشید به پرده را می گیرند و حریم شخصی منزل یا محل کارتان را حفظ می نمایند. در این مطلب درباره گالری پرده در اصفهان صحبت خواهیم کرد، برای خرید پرده در اصفهان می توانید به گالری بزرگ ارکیده مراجعه نمایید.

انتخاب پرده بر اساس سبک دکوراسیون و مبلمان

در صورتی که برای دکوراسیون منزل خود از سبک مدرن استفاده کرده اید، باید از پرده‌ های ساده که دارای طرح‌ هندسی می باشند، استفاده نمایید. اما اگر از سبک کلاسیک برای دکوراسیون منزل خود استفاده کرده اید، بهتر است پرده‌ های گلدار را برای منزل خود خریداری کنید. بهتر است رنگ پرده را همرنگ مبلمان خود انتخاب کنید. حتی می توانید از رنگ‌ های مکمل یا متضاد برای پرده و مبلمان منزل خود استفاده نمایید.

رنگ‌ های خنثی که در زیر آورده شده است با هر نوع دکوراسیون و مبلمانی ست می‌شوند:

·       سفید

·       مشکی

·       کرم

بنابراین، در صورتی که نمی‌ خواهید درد سر زیادی برای ست کردن پرده با دکوراسیون منزل خود بکشید، بهتر است از رنگ های خنثی برای پرده استفاده کنید. در صورتی که مبلمان ساده ای دارید، بهتر است پرده‌ های طرح دار را برای پذیرایی خود انتخاب کنید. با این کار دکوراسیون خود را از حالت یکنواختی خارج خواهید کرد. اما اگر مبلمان شما طرحدار می باشد، بهتر است رنگ پرده را با یکی از رنگ های به کار رفته در مبلمان ست کنید. با این کار دکوراسیونی هماهنگ و زیبا خواهد داشت.

پرده مناسب پذیرایی

برای هر فضایی از منزل در چیدمان داخلی باید از پرده مناسب همان فضا استفاده کنید. انتخاب یک پرده مناسب، زیبا و چشمگیر برای قسمت پذیرایی خانه می تواند، بسیار چالش‌ برانگیز باشد. فاکتور هایی که در انتخاب پرده پذیرایی موثرند، عبارتند از:

·       رنگ مبلمان، دیوارها و دکوراسیون داخل پذیرایی

·       طرح دکوراسیون پذیرایی

·       رنگ، طرح و اندازه پرده

·       سبک چیدمان مبلمان و دکوراسیون پذیرایی

رنگ پرده پذیرایی باید همرنگ یکی از اجزای منزل مانند رنگ مبل، دیوار و یا یک رنگ خنثی باشد.

پرده مناسب اتاق خواب

برای پرده اتاق خواب باید فاکتورهای زیادی از جمله اندازه پرده را مد نظر داشته باشید. همیشه اندازه عرض پرده را ۲ برابر اندازه عرض پنجره در نظر بگیرید. همچنین، طول پرده باید مناسب باشد، به طوری که ارتفاع پرده نباید آنقدر کوتاه انتخاب شود که جلوه ناخوشایندی داشته باشد و نه بسیار بلند که در کف اتاق جمع شود. دیگر مواردی که در انتخاب پرده اتاق خواب باید در نظر بگیرید عبارتند از:

·       رنگ دیوار

·       طرح و سبک اتاق خواب

·       ابعاد اتاق خواب

پرده آشپزخانه

یکی از قسمت های منزل که معمولا برای انتخاب پرده آن باید وسواس زیادی به خرج داد، آشپزخانه می باشد. پرده آشپزخانه به این دلیل که در معرض انواع آلودگی ها و چربی غذاها قرار دارد و باید بیشتر از پرده های دیگر شسته شود، باید طوری آن را انتخاب کنید که در مقابل نور خورشید و شست و شو بسیار مقاوم باشد. در صورتی که آشپزخانه کوچکی دارید، باید از رنگ های روشن برای پرده استفاده کنید تا آشپزخانه شما بزرگتر و دلبازتر نشان داده شود.

فاکتور دیگری که برای خرید پرده باید در نظر داشته باشید، میزان نور خورشید است. در صورتی که نورگیری آشپزخانه شما زیاد است، باید از پرده های بسیار ضخیم و تیره استفاده کنید تا جلوی وارد شدن نور زیاد به آشپزخانه تان را بگیرد.

مدل های مختلف پرده

در حال حاضر در مقایسه با گذشته، با تغییر سبک زندگی افراد تنوع زیادی در مدل های پرده منزل و محیط های اداری به‌ وجود آمده است. شما بر اساس بخش های مختلف منزل خود می توانید، پرده مناسب را از بین مدل های مختلف پرده انتخاب نمایید. بنابراین، باید مدل های مختلف پرده را بشناسید تا بتوانید پرده ای مناسب برای قسمت های مختلف منزل یا محل کارتان انتخاب کنید. در زیر چند نمونه از پر استفاده ترین مدل های پرده آورده شده است:

·       پرده زبرا

·       مدل پرده پانچ سبک

·       پرده مدل شید

·       پرده لوردراپه سبک

·       پرده تصویری

·       مدل پرده پلیسه

·       پرده کرکره ای

مدل زبرا

پرده زبرا که به پرده دوبل نیز شهرت دارد، از واژه گورخر گرفته شده است. این مدل پرده از پارچه و تور به صورت موازی و خطی در کنار یکدیگر تشکیل شده و به صورت راه راه می باشد. پرده زبرا دارای مدل ها و رنگ های بسیار متنوع است و جوابگوی کلیه سلیقه ها می باشد. این مدل دارای سبک اسپرت است و حس مدرن بودن به فضای داخلی و دکوراسیون شما می دهد و نصب آن نیز بسیار آسان است.

مدل لوردراپه

پرده لوردراپه از جمله مدل هایی است که همیشه مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. این پرده به پرده کرکره ای عمودی نیز شهرت دارد. از پرده لوردراپه معمولا در فضاهای بسیار کوچک استفاده می شود. بهتر است طرح های ساده را برای این پرده انتخاب نمایید. به این دلیل که این نوع پرده به راحتی نصب می شود و کارایی بسیار زیادی دارد، در محیط های اداری و غیر اداری به طور فراوان مورد استفاده قرار می‌گیرد. پرده لوردراپه می تواند به راحتی تغییر زاویه دهد و نور محیط را به خوبی تنظیم نماید.

مدل پانچ

پرده مدل پانچ دارای طرح های ساده و زیبا می باشد. همینطور، دوخت و نصب این پرده نیز بسیار آسان است، به همین دلیل محبوبیت زیادی دارد. این پرده دارای سوراخ های بزرگی در قسمت بالا می باشد و طرح ها و مدل های زیادی دارد که می تواند، افراد را با سلیقه های مختلف به سمت خود جذب کند. بر روی پرده پانچی می توان طرح های زیر را هک کرد:

·       عکس چهره افراد

·       تصویر گل

·       خطوط نستعلیق

این مدل پرده در بین هنرمندان و هنردوستان طرفداران بسیار زیادی دارد. با هر نوع پارچه ای می توان پرده های پانچ را دوخت. پرده پانچ گزینه بسیار خوبی برای استفاده در دکوراسیون مدرن است.

مدل شید

این مدل پرده معمولا در سالن های پذیرایی و آشپزخانه ها نصب می شود. مدل تصویری پرده شید به صورت رولی می باشد و دارای ظاهری بسیار شیک و دلنشین است. پرده های شید معمولا از جنس مواد زیر دوخته می شوند:

·       پلی استر

·       کتان

·       ابریشم

·       پنبه

شما می توانید به راحتی تصاویر دلخواه خود را با هر اندازه ای بر روی این نوع پرده چاپ کنید.

مدل کرکره ای

این مدل پرده معمولا در محل کار و فضای آشپزخانه در منازل مورد استفاده قرار می گیرد. پرده کرکره ای بسیار مقاوم می باشد و نوع فلزی آن دارای تنوع بیشتری در مقایسه با نوع چوبی آن است. به دلیل استفاده از تیغه های فلزی در پرده کرکره ای باز و بسته کردن آن بسیار آسان می باشد. این نوع پرده به صورت اتوماتیک و برقی نیز تولید می شود و جنس آن از چوب یا فلز است.

گالری پرده در اصفهان

گالری پرده ارکیده با چندین سال سابقه و ارائه انواع مختلف پرده با بهترین کیفیت و قیمتی رقابتی این امکان را برای همشهریان عزیز در شهر اصفهان فراهم آورده است که با بهترین کیفیت و هزینه ای مناسب بهترین و مدرن ترین پرده ها را برای فضای داخلی منزل و محل کار خود خریداری نمایند.

گالری پرده ارکیده طراحی، دوخت و فروش جدیدترین پرده ها با تنوع بسیار زیاد را برای شما مشتریان عزیز در شهر اصفهان و حومه انجام می دهد. برای خرید پرده در اصفهان به آدرس سایت ما به نشانی https://www.palladium-decor.com/orkide-curtain/ مراجعه نمایید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هلدینگ ساختمانی پالادیوم

گروه معماری و دکوراسیون داخلی پالادیوم اولین مرکز تخصصی دکوراسیون داخلی در استان اصفهان با گردآوری گروهی از طراحان خلاق و اکیپ های اجرایی مجرب و مجموعه فروشگاه های ساختمانی پالادیوم در سطح شهر (اصفهان) مشغول به فعالیت میباشد.

اطلاعات تماس
  • ۰۳۱۳۲۶***** - 091312*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان