اطلاعات تماس
  • 091345*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140212237860314544
در دسترس نیست

بازی fc24 برای چه کنسول هایی است؟

کد: 140212237860314544

، (اخبار رسمی): امروزه بازی‌هایی که قابلیت چند نفره بازی کردن را دارند، در بین علاقه‌مندان به حوزه گیم، بیشترین محبوبیت را دارا هستند. از تمامی بازی‌ها که بگذریم، نمی‌توان از سری بازی‌های فوتبال گذشت.

بازی fc24 برای چه کنسول هایی است؟
بازی fc24 برای چه کنسول هایی است؟

خرید اکانت فیفا ۲۴ برای ps5 جدیدترین نسخه از سری عناوین محبوب فیفا محسوب می‌شود که توانسته است با ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فرد، محبوبیت زیادی به دست بیاورد. این نسخه از سری بازی‌های فیفا نسبت به نسخه‌های قبلی دچار تغییرات زیادی شده است.

در بازی اف سی 24 شاهد تغییرات قابل توجهی هستیم که تجربه بازی را برای شما روان‌تر و واقعی‌تر می‌کنند. در حال حاضر این نسخه از سری بازی‌های فیفا برای کنسول‌های مختلفی ارائه شده است. اگر می‌خواهید با ویژگی‌های منحصر به فرد این بازی و همچنین کنسول‌هایی که امکان اجرای بازی فیفا 24 را دارند آشنا شوید به شما پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

ویژگی‌های جدید و منحصر به فرد بازی fc24

همان طور که گفته شد، بازی فیفا 24 نسبت به نسخه‌های قبلی خود توانسته عملکرد بهتری از خود نشان دهد و در نتیجه تجربه‌ای هیجان انگیز تر و لذت بخش‌تر برای کاربران به وجود بیاورد. در ادامه برخی از مهمترین این تغییرات را با هم بررسی می‌کنیم.

شیوه‌های گوناگون در PlayStyles

یکی از بخش‌های اصلی که در بازی فیفا 24 دچار تغییرات زیادی شده است، PlayStyles است. این بخش از بازی با الهام از داده‌های دریافتی از دنیای واقعی و مسابقات فوتبال لیگ‌های مختلف، تعداد زیادی از قابلیت‌ها و تکنیک‌ها را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا بتوانید راحت‌تر و سریع‌تر بازیکن مورد نظر خود آموزش داده و توانایی‌ها و تکنیک‌های وی را ارتقا دهید.

بیش از 34 تکنیک مختلف بازی در این بخش اضافه شده‌اند که برای تمامی نقش‌های درون بازی مناسب هستند. از شوت‌های قدرتمند گرفته تا پاس‌های دقیق و… دیگر با استفاده از قابلیت‌های بخش PlayStyles لازم نیست به دنبال خرید و انتخاب بازیکنان گران قیمت باشید!

حالت کریر مربی‌گری

همچنین یکی دیگر از بخش‌هایی که در بازی اف سی 24 شاهد ارتقا آن هستیم، بخش کریر مود و به خصوص قسمت مربی و دستیاران او است! این بخش به کسانی که عاشق مربی گری و مدیریت یک تیم فوتبال هستند بسیار مناسب است و می‌تواند تجربه‌ای شگفت انگیز را برای آنان به ارمغان بیاورد.

این بخش به شما اجازه می‌دهد تا برای تیم خود یک مربی با تجربه و مناسب انتخاب کنید. در مود کریر مربی گری شما باید به دنبال استخدام مربیانی باشید که تخصص بالایی داشته باشند و بتوانند به بهترین شکل ممکن تیم شما را برای کسب قهرمان در لیگ‌های مختلف مدیریت و رهبری کنند.

آلتیمیت تیم (Ultimate Team)

به جرئت می‌توان گفت که بخش آلتیمیت تیم یکی از محبوب تری و پرطرفدارترین بخش‌ها در بازی فیفا 24 محسوب می‌شود. در نسخه جدید سری بازی‌های فیفا 24 شاهد ایجاد یک سیستم جدید و نوین برای پیشرفت هستیم. در این بخش شما کنترل بهتری روی بازیکنان تیم خود دارید و می‌توانید مسیر پیشروی تیم خود را مشخص کنید. همچنین در این بخش شما می‌توانید برخی از توانایی‌های بازیکنان خود ماند سرعت، قدرت و… را به راحتی ارتقا دهید. البته ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی نیز وجود دارند که می‌توانید با اضافه کردن آنها به بازیکنان خود، توانایی کلی بازیکنان خود را ارتقا دهید.

نورپردازی واقع گرایانه

یکی دیگر از مهم‌ترین تغییرات بازی که در بخش گرافیکی و جلوه‌های بصری بازی قابل مشاهده است، بهبود مدل‌های نور پردازی است. با این بهبود شاهد کنتراست و همچنین عمق بهتر برای هر فریم در بازی هستیم. با ارتقا این ویژگی شاهد مسابقات واقع گرایانه‌تر و مهیج‌تر هستیم.

بازی اف سی 24 برای چه کنسول‌هایی منتشر شده است؟

در حال حاضر بازی جذاب EA Sports FC 24 برای کنسول‌های بازی ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ منتشر شده است که شما عزیزان می‌توانید با تهیه و خرید اکانت قانونی fc24 برای کنسول مورد نظر خود، این بازی جذاب و مهیج را تجربه کنید و از آن لذت ببرید.

باید اضافه کرد که بازی اف سی 24 برای کامپیوترها و سیستم‌های شخصی نیز منتشر است. از این رو بهتر است با سیستم مورد نیاز برای نصب و اجرای بازی فیفا 24 آشنا شوید.

سخن پایانی

بازی فیفا 24 یکی از بهترین و بی نقص‌ترین نسخه‌های محبوب سری فیفا محسوب می‌شود که با ورود خود به دنیای گیم توانسته محبوبیت زیادی به دست بیاورد. شما می‌توانید به راحتی با ورود به فروشگاه معتبر worm game اکانت این بازی جذاب و دوست داشتنی را به صورت کاملا قانونی با مناسب‌ترین قیمت تهیه کنید و از آن لذت ببرید. همچنین اگر به نسخه‌های قبلی سری بازی‌های فیفا مانند فیفا 23 یا 22 نیز علاقه دارید، می‌توانید اکانت قانونی این بازی‌ها را نیز با قیمتی مناسب و استثنایی از ورم گیم تهیه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091345*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح