اطلاعات تماس
  • 091820*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140212267862625552
در دسترس نیست

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی مریوان

آموزشگاه زبان انگلیسی وانای

کد: 140212267862625552

، مریوان , (اخبار رسمی): آموزشگاه زبان انگلیسی وانای یک آموزشگاه مدرن و هوشمند در استان کردستان و شهرستان مریوان به مدیریت خانم دکتر شیدا مرادی می‌باشد.این آموزشگاه از اساتید برجسته،باتجربه و حرفه ای تشکیل شده است ، و کلاس های آموزشی وانای به سیستم های به روز مجهز و محیط کلاسی بسیار مناسب جهت یادگیری زبان آموزان می‌باشد.

آموزشگاه زبان انگلیسی وانای
آموزشگاه زبان انگلیسی وانای

آموزشگاه زبان انگلیسی وانای یکی از مدرنترین و پیشرفته ترین آموزشگاه های شهرستان مریوان می‌باشد که بر اساس تعیین سطح حرفه ای پذیرای تمام گروه های سنی در زمان های مختلف می‌باشد.

آموزشگاه زبان انگلیسی وانای یک آموزشگاه مدرن و هوشمند در استان کردستان و شهرستان مریوان به مدیریت خانم دکتر شیدا مرادیاست.این آموزشگاه از اساتید برجسته،باتجربه و حرفه ای تشکیل شده است ، و کلاس های آموزشی وانای به سیستم های به روز مجهز و محیط کلاسی بسیار مناسب جهت یادگیری زبان آموزاناست.

همچنین کلاس های آموزشگاه زبان انگلیسی وانای بسیار انعطاف پذیر برای تمام گروه های سنیاست.

سطح دوره های آموزشی شامل ابتدایی، متوسط، پیشرفته است و به صورت ترمی، فشرده، نیمه فشرده و فوق فشرده برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار می شود (گروهی/خصوصی و حضوری/آنلاین). این آموزشگاه از به روز ترین روش های آموزشی زبان انگلیسی (Communicative Language Teaching) در دنیا استفاده می کند همچنین طراحی و برگزاری دوره های آمادگی برای امتحانات آیلتس (آکادمیک و جنرال) و تافل در آموزشگاه صورت گرفته است.

همچنین از نظر مکانی آموزشگاه وانای در بهترین نقطه شهر مریوان قرار گرفته و والدین دلهره و استرس جای پارک خودروی خود را نخواهند داشت و به راحتی میتوانند کودکان خود را تا داخل آموزشگاه همراهی کنند.

آموزشگاه زیان انگلیسی وانای به عنوان اولین آموزشگاه زبان انگلیسی در استان کردستان و شهرستان مریوان میباشد که دارای سامانه و اتوماسیون مدیریتی تحت وب میباشد که تمام فعالیت های آموزشگاه از جمله،وضعیت زبان آموزان،پرداخت شهریه،برنامه حضور مدرسین،برنامه کلاس ها،برنامه های امتحانی،حضور و غیاب،ارسال پیام داخلی،مشاهده وضعیت زبان آموز توسط اولیا و... میباشد.

لازم به ذکر است که این سامانه تحت وب حرفه ای وانای دارای 4 پنل کاربری اختصاصی میباشد که هر کدام دسترسی های مختص به خود را دارند.مانند پنل مدیریتی،پنل مدرسان،پنل زبان آموزان و پنل اولیا میباشد.همچنین صفحه اول این سامانه یک سایت زیبا میباشد که در آن میتوانید زبان آموزان برتر،بلاگ،فرم همکاری،نمونه سوالات،اطلاعات آموزشگاه و ... را گذاشت.

ناگفته نماند سامانه تحت وب مدیریت آموزشگاه زبان وانای توسط مجتمع فنی مهندسی و برنامه نویسی مروا به مدیریت مهندس زانا رسولی  بصورت کاملا اختصاصی و حرفه ای طراحی شده است.

با توجه به این ویژگی ها،امکانات میتوانیم آموزشگاه زبان انگلیسی وانای را به عنوان بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی مریوان شناخت.

جهت ارتباط با آموزشگاه زبان انگلیسی وانای از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تلفن: 09182026292

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091820*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش