اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140301157873712614
در دسترس نیست

اخذ نمایدگی برند هیسکا توسط فروشگاه جانبی مودب

فروشگاه جانبی، نماینده ی رسمی محصولات هیسکا

کد: 140301157873712614

، قم , (اخبار رسمی): فروشگاه جانبی مودب همواره تلاش نموده است تا مصحولات با کیفیت و با قیمت مناسب به دست مشتریان برساند. در این راستا این فروشگاه اقدام به اخذ نمایندگی برند هیسکا(HISKA) نموده است. محصولات این برند همراه با گارانتی در فروشگاه مودب عرضه می شود.

فروشگاه جانبی، نماینده ی رسمی محصولات هیسکا
فروشگاه جانبی، نماینده ی رسمی محصولات هیسکا

هیسکا برندی خوشنام و معتبر در زمینه ی تولید لوازم جانبی موبایل است که محصولات متنوع و با کیفیتی تولید می کند.

هیسکا (HISKA) برندی معتبر در زمینه ی تولید لوازم جانبی موبایل می باشد. این برند محصولات متنوع و با کیفیتی تولید می کند که شامل انواع پاوربانک، شارژر فندکی، شارژر دیواری و... می باشد. علاوه بر لوازم جانبی موبایل، لوازم جانبی کامپیوتر شامل انواع ماوس و کیبورد، استند لبتاب، کابل HDMI و... نیز توسط این برند تولید می شود. استفاده از تکنولوژی های به روز، طراحی با کیفیت و مطابق با مد روز و کیفیت بالای محصولات از ویژگی های محصولات این برند می باشد.

نمایندگی برند هیسکا

در فروشگاه جانبی مودب، ارائه ی محصولات با کیفیت از برند های معتبر همیشه به عنوان یک اصل مهم در نطر گرفته شده است.  این فروشگاه در همین راستا اقدام به اخذ نمایندگی برند هیسکا نموده است تا محصولات صددرصد اورجینال هیسکا همراه با گارانتی معتبر به دست مشتریان و همکاران محترم برساند. از این پس در فروشگاه جانبی مودت تمامی محصولات برند هیسکا قابل تهیه است.

خرید عمده ی محصولات برند هیسکا

یکی از ذغذغه های مهم همکاران، تهیه ی اجناس با کیفیت با قیمت مناسب از مراکز معتبر است. فروشگاه جانبی مودب با بیش از 15 سال سابقه ی فعالیت در زمینه ی فروش عمده ی لوازم جانبی موبایل، این امکان را فراهم کرده است تا همکاران محترم بتوانند محصولات برند هیسکا را به صورت صددرصد اورجینال تهیه کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه لوازم جانبی موبایل و تبلت مؤدب

فروشگاه مودب، بزرگترین وارد کننده و پخش کننده لوازم جانبی در استان قم با بیش از 16 سال فعالیت درخشان می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]